Oprindeligt indsendt af Københavnstinker
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-AGF 26/2
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægGrundlæggende har jeg også meget svært ved at se en spille komme ind og blive anfører fra dag ét. Det kan næppe blive vildt populært i truppen og vil lægge et stort pres på den spiller.
Men det bliver i hvert fald spændende at se hvem det bliver. Jeg er enig i, at hverken Jonasson eller Ari bør starte i næste sæson hvis vi skal rykke os (jeg kan bedre acceptere Ari på venstre back end Jonasson i midterforsvaret). Så der bør vælges en ny anfører.
Makrini og Festersen er bud. Af de to hælder jeg mest til Festersen da jeg endnu ikke helt er sikker på om Makrini har de rette kvaliteter i længden.
Hvem er egentlig viceanfører i dag? Er det Ari?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægFestersen er et rigtig godt bud. Han har alderen og rutinen og han har de spillemæssigt kvaliteter til at være fast starter HVER gang. Og så det med at han lader Yao flytte ind i sit hus i en periode indtil han er holdet bedre til i landet/klubben fortæller mig at han har nogle menneskelige egenskaber som man også skal have som anfører
Comment
-
Festersen, tjoh, han er da arbejdsom og sympatisk. Jeg mener nok bare, at en anfører skal råbe højt, skralde igennem og på den måde gå forrest, når tingene ikke går vores vej. På den måde passer det bedre til en stopper eller en central midt end til en angriber, synes jeg.
EDIT: Hov, det er AGF-optaktstråden. Måske vi skulle flytte anfører-diskussion til en anden tråd?Last edited by anglicantian; 24-02-2016, 16:21.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlægStart 11,er ud fra dagens træning.
Koval
OL. Hallgrimur LN. Ari
Des. Izzu. Makrini. RF.
Ak. Fester"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Koval
OL. Hallgrimur LN. Ari
Des. Izzu. Makrini. RF.
Ak. Fester
Hvis RF ikke havde være en idiot, så havde det fandme godt nok været en vild midtbane vi havde der. Det er det stadig, men man føler bare ikke helt det er vores 100%
Comment
-
Andlox???? Skal vi ikke også have sådan en lir nyhed
http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=19326
Comment
-
Koval
OL. Hallgrimur LN. Ari
Des. Izzu. Makrini. RF.
Ak. Fester
Tror at vi ser et godt forår fra Ari, nu hvor Luxus-Emil ikke længere er at finde på højrekanten. Burde give ham bedre arbejdsbetingelser. Og da jeg i forvejen er lidt pjattet med Oliver Lund, mener jeg egentligt "kun" at vores svagheder ligger på CF og Koval (som om det ikke var nok)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægHvis RF ikke havde være en idiot, så havde det fandme godt nok været en vild midtbane vi havde der. Det er det stadig, men man føler bare ikke helt det er vores 100%
Comment
-
Koval
OL. Hallgrimur LN. Ari
Des. Izzu. Makrini. RF.
Ak. Fester
1. De foreløbige sommerindkøb samt Myseost slår til
2. Vi finder en god venstre kant/Simun slår til på positionen
3. At vi finder en god backup for angrebet(Især hvis Simun besætter kanten)
4. At de unge/flertallet af dem, fortætter udviklingen...
(Ja det er måske mere end 3 håb, da det er en del spillere der alle skal slå til, men håbet er der jo da altid )Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægAndlox???? Skal vi ikke også have sådan en lir nyhed
http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=19326
Men det er ikke 8000 km...
Men tager min bil og min campingvogn at køre de 750 km til kampen fredag. ;-)
En gang Odense - altid Odense."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment