Oprindeligt indsendt af makitabel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jóan Simun Edmundsson
Collapse
X
-
Joan skifter til 2. Bundesliga, Bielefeld. Et hold fra subtoppen. Det pænt skridt opad. Held og lykke til ham.
https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3250469
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJoan skifter til 2. Bundesliga, Bielefeld. Et hold fra subtoppen. Det pænt skridt opad. Held og lykke til ham.
https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3250469Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægTillykke til Joan. Men det er da skidt at Jesper ikke kunne finde ud af at få nogle penge for ham. Joan har i perioder været vores bedste spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægSom jeg forstår det, så er det ligeså meget, hvis ikke hele Joans agents skyld, at JH ikke fik lidt mønt for ham.
(Ikke at det ikke er fair/fint nok at gøre)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Fedt for Joan. Ser da umiddelbart lidt mere interessant ud, end et skifte til et midter/bundhold i Tyrkiet, eller hvad det nu var der var i spil i vinter. Rigtigt ærgerligt at han og klubben skal skilles som uvenner, særligt efter at han var så afgørende for os i sidste sæson.
Held og lykke færing!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOB afviste et bud på ham, så den er vi selv skyld i.
(Ikke at det ikke er fair/fint nok at gøre)
De havde jo så et konkret bud fra Tyrkiet, som så ikke blev til noget pga. en fejl fra Joans agent, så de kom aldrig længere end lufthavnen?
.. som jeg lige har forstået det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJoan skifter til 2. Bundesliga, Bielefeld. Et hold fra subtoppen. Det pænt skridt opad. Held og lykke til ham.
https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3250469
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJovist, men fra FCM. JH havde jo hele tiden sagt at han ikke blev solgt til en dansk klub, så det kategoriserer jeg ikke som et manglende salg, da det var en del af aftalen mellem klub og Joan.
De havde jo så et konkret bud fra Tyrkiet, som så ikke blev til noget pga. en fejl fra Joans agent, så de kom aldrig længere end lufthavnen?
.. som jeg lige har forstået det.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægLige meget hvem det kom fra, eller hvilke rammer der var sat op, eller om agenten fuckede op i en anden sag.. Vi sagde nej til et bud der ville have givet os penge, så vi bærer også klokkeklart selv en stor del af skylden for vi ikke fik penge for ham.
Det er vi så uenige om. Jeg synes ikke vi siger nej til et bud, når det ikke kan komme på tale at sælge til en anden dansk klub, det er ikke en del af planen eller aftalen - derfor heller ikke et fravalg, fordi det har aldrig kunne komme på tale om at være et tilvalg.
Teknisk set har du selvfølgelig ret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægDet er vi så uenige om. Jeg synes ikke vi siger nej til et bud, når det ikke kan komme på tale at sælge til en anden dansk klub, det er ikke en del af planen eller aftalen - derfor heller ikke et fravalg, fordi det har aldrig kunne komme på tale om at være et tilvalg.
Teknisk set har du selvfølgelig ret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er sødt nok det der princip med, at man for alt i verden ikke ville sælge Joan til en anden dansk klub. Jeg går ud fra, at det samme gælder Gryte, ellers vil det da være helt til grin."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er sødt nok det der princip med, at man for alt i verden ikke ville sælge Joan til en anden dansk klub. Jeg går ud fra, at det samme gælder Gryte, ellers vil det da være helt til grin.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægOg om det så er der, princippet altså, så er det værd at holde sig for øje, at det IKKE har noget med nogen påfundet aftale at gøre.. OB ejede Joan og bestemte suverænt hvem man ville og ikke ville sælge til. Det eneste Joan og hans agent bestemmer er om man vil gå med til et salg, eller ej! Derfor er det nonsens at snakke om en aftale mellem OB og Joan om, hvilke klubber der må, og ikke må byde på ham. Utroligt at debattører leger med i den farce af en bortforklaring. Af grunde vi ikke ved noget om, så var den tyrkiske klub ikke et interessant nok skifte for Joans vedkommende. Det var FCM derimod forståeligt nok, men den pose penge plus sparede lønudgifter valgte OBs sportslige ledelse at se bort fra. Den komiske ‘aftale’ svarer til at en chef og ansat skal indgå i en ‘aftaleproces’ om hvornår ansatte møder på arbejde, under hvilke vilkår ansatte må lytte til andre jobtilbud osv..
Det er vel rimelig vigtigt at vide før man dømmer OB som idioter gor ikke at sælge .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment