Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg tror altså ikke at StateTrooper ved noget mht at Joan er på vej væk. Han kommenterer 99,9% sikkert på det at det ikke lykkedes JH at sælge ham.
    Han har nok ikke været på forum længe og havde nok noget galde i overskud der lige skulle ud...

    Det er mit gæt
    Der er jo lige de 4-5 brugere som vi alle har et prædikat på ikke.

    Comment


      https://www.bt.dk/superligaen/afvist...-af-med-profil

      Så vi arbejder stadig hårdt på at få Joan langt væk, men alligevel er det ham vi bringer i spil som udskiftning nr. 2 i aften. Bizart forløb.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        https://www.bt.dk/superligaen/afvist...-af-med-profil

        Så vi arbejder stadig hårdt på at få Joan langt væk, men alligevel er det ham vi bringer i spil som udskiftning nr. 2 i aften. Bizart forløb.
        Joan gjorde det faktisk godt da han kom ind. Det skal han have

        Comment


          Enig. Joan gjorde et godt indhop.

          Og så kan vi også definitivt aflive alle tanker om Blume, jf. JH’s kommentar i artiklen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Joan gjorde det faktisk godt da han kom ind. Det skal han have

            Minder lidt om dengang man sagde nej til at sælge Emil Larsen til AGF
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Minder lidt om dengang man sagde nej til at sælge Emil Larsen til AGF
              BT giver JJT dumpekarakteren 02. Tror nok de har blandet rundt på Joan og Fellah, da Joan er UB (kom ind i 72 min.), og Fellah 10(kom ind i 82. min.) Joan spillede fint nok, men ikke i nærheden af et 10-tal dog.. Han mangler stadigvæk vildskaben i at tage driblingen selv!

              Comment


                JJT skulle have 00. Han lavede ikke en eneste ting rigtigt idag. Når JJT spiller dårligt, så spiller holdet mindre godt.

                Comment


                  Det giver vist sig selv Matti:)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Joan gjorde det faktisk godt da han kom ind. Det skal han have
                    Det synes jeg nu ikke, han misforstår spil med AK, han slår opgivende op i banen i stedet for at genpresse, noget der også blev kommenteret fra kommentatorerne. Men Fellah gjorde heller ikke væsen af sig, han gav intet til holdet, så som andre har skrevet, en fejl at smide ham på banen på det tidspunkt. Kun Greve af de indskiftede kan være sin indsats bekendt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
                      Det synes jeg nu ikke, han misforstår spil med AK, han slår opgivende op i banen i stedet for at genpresse, noget der også blev kommenteret fra kommentatorerne. Men Fellah gjorde heller ikke væsen af sig, han gav intet til holdet, så som andre har skrevet, en fejl at smide ham på banen på det tidspunkt. Kun Greve af de indskiftede kan være sin indsats bekendt
                      Alle misforstår spil med AK i dag, ikke mindst AK selv.. Mener du du Joans dybdeløb, hvor AK lægger aflevering bagved Joan? Joan var 30 meter eller så fra FCN spilleren.. Hørte godt kommentaren fra Strudal der, men det er altaå ikke at slå op i banen, ikke at løbe med 300 km/t tilbage og ned i en fejende tackling af FCN-spilleren der. Det var om nogen AK selv der skulle have jagtet sin fejlaflevering op igen. Desuden undlader han at spille på tværs til en ellers helt blank Joan, som tager et godt dybdeløb midt op igennem banen, men AK vil et eller andet selv og bliver tacklet. AK var præcis lige så ringe i dag, som han var god mod Helsingør.

                      Comment


                        Ellers karaktererne fra BT.

                        Steen Michael Grytebust 7
                        Kenneth Emil Petersen 4
                        Jeppe Tverskov 4
                        André Rømer 4
                        Mikkel Desler 7
                        Casper Nielsen 4
                        Jens Jakob Thomasen 02
                        Troels Kløve 7
                        Jacob Barrett Laursen 7
                        Anders K. Jacobsen 4
                        Rasmus Festersen (ud 72.) 7
                        Mathias Greve (ind: 59.) 4
                        Joan Edmundsson (ind: 72.) UB
                        Mohammed Fellah (ind: 82.) 10

                        Det 10-tal må man formode var tiltænkt Joan, da det nok snarere er Fellah med sine 8 min på banen var udenfor bedømmelse. 10 til Joan er dog helt ved siden af! Han spillede til et syvtal også i min bog.. Greve får 4, nok lidt i underkanten, men ikke helt ved siden af. Hele filosofien med at drible er at komme i overtalssitutioner. Der mangler Greve forsat et slutprodukt. Hans ellers fine driblinger fører sjældent til overtalssituationer, desværre! Ellers er jeg ret enig med karaktergivningen. Fester var MoM i min bog, og så jo, Gryte lavede nogle graverende fejl i dag, ikke mere end 5 på trods af de redninger han havde.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Ellers karaktererne fra BT.

                          Steen Michael Grytebust 7
                          Kenneth Emil Petersen 4
                          Jeppe Tverskov 4
                          André Rømer 4
                          Mikkel Desler 7
                          Casper Nielsen 4
                          Jens Jakob Thomasen 02
                          Troels Kløve 7
                          Jacob Barrett Laursen 7
                          Anders K. Jacobsen 4
                          Rasmus Festersen (ud 72.) 7
                          Mathias Greve (ind: 59.) 4
                          Joan Edmundsson (ind: 72.) UB
                          Mohammed Fellah (ind: 82.) 10

                          Det 10-tal må man formode var tiltænkt Joan, da det nok snarere er Fellah med sine 8 min på banen var udenfor bedømmelse. 10 til Joan er dog helt ved siden af! Han spillede til et syvtal også i min bog.. Greve får 4, nok lidt i underkanten, men ikke helt ved siden af. Hele filosofien med at drible er at komme i overtalssitutioner. Der mangler Greve forsat et slutprodukt. Hans ellers fine driblinger fører sjældent til overtalssituationer, desværre! Ellers er jeg ret enig med karaktergivningen. Fester var MoM i min bog, og så jo, Gryte lavede nogle graverende fejl i dag, ikke mere end 5 på trods af de redninger han havde.
                          Jeg er ikke enig i at Greves driblinger fører sjældent til overtalssituationer. Det gør de. Problemet er som regel den sidste aflevering eller det farlige skud.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
                            Det synes jeg nu ikke, han misforstår spil med AK, han slår opgivende op i banen i stedet for at genpresse, noget der også blev kommenteret fra kommentatorerne. Men Fellah gjorde heller ikke væsen af sig, han gav intet til holdet, så som andre har skrevet, en fejl at smide ham på banen på det tidspunkt. Kun Greve af de indskiftede kan være sin indsats bekendt
                            Dette er jeg bare ikke enig i.. Jeg syntes Joan gjorde en forskel og virkelig forsøgte. Men holdet var bare for dårligt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg er ikke enig i at Greves driblinger fører sjældent til overtalssituationer. Det gør de. Problemet er som regel den sidste aflevering eller det farlige skud.

                              MvH ChrisOB
                              Men hvis man kommer i decideret overtal, så skal der jo blive en mand helt blank. De andre skal så heller ikke bare stå og kigge på mens han tager sine dribleture, men søge nye positioner, krydsløb og såfremt.. Hvis du ellers så CL kampen mellem Real Madrid og PSG, så fusede ellers rigtig gode dribleture af Neymar lidt ud, fordi at Mpappe og Cavani ikke var i væsentligt bedre position end Neymar selv, og et par af gangene burde Neymar egentlig bare selv have afsluttet. Den bakkende forsvarsspiller nåede videre over at dække af for enten Mpappe eller Cavani. Der var flere situationer af slagsen i kampen. Det er lidt samme fornemmelse man står med når man ser Greve dreje af på første manden dybt centralt og så ellers sætte i et raid og afdrible yderligere 2-3 mand. Lidt det samme som Joan iøvrigt gjorde så fint på venstrekanten i efteråret 16. Der er bar ikke de forløsende placeringsbevægelser oppe foran, og så fuser et ellers lovende angreb ofte ud i sandet. Jeg kan fint leve med at Greve ikke hugger den op i krydset, selv om det da ville være rart, men det er træls at det oftest ikke bliver til det helt vilde, chancemæssigt, når han laver en af sine gode raids. Jeg er ret sikker på, at på et andet hold ville hannhurtigt kunne blive en assistkonge, men ikke i OB it seems..

                              Comment


                                Vi har snakket med en meget ærlig Joan Simun Edmundsson i Ådalen i dag. Han fortæller lidt om de sidste par måneder, og hvordan hans tid i OB har været.

                                http://obstruktion.dk/edmundsson-har...e-vaek-fra-ob/

                                Comment

                                Working...
                                X