Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Håber bare at en forretningsmand som NT kan ikke lide at man brænder penge...
    Det kan han da vist nok. Han har investeret mange i ind- og udland. Han har ikke overbevist mig i at OB har større fokus end kongres m/hotel mm, at han evner at tænke langsigtet eller at han har tid til at være bestyrelsesformand.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Fordi Joan og hans agent havde gjort det klart under deres kontraktforhandling at de havde en aftale med en udenlandsk klub, hvilket OB gav dem mulighed for at forhandle færdig med inkl den pris OB skulle have for at frigive ham et halvt år før kontraktudløb. Da Joan og hans agent så åbenbart ikke kunne afslutte handlen med den udenlandske klub som de ellers havde meldt ud til OB at de havde i hus, så kommer de pludselig tilbage i 11. time og tror de kan lave den samme aftale (måske endda med dårligere økonomiske vilkår for OB) med en dansk klub i stedet for en udenlandsk klub. Og så vælger OB at takke nej tak da de nok er ved at være godt trætte af alle de færøske julelege.
      Joan og hans agent har satset og troet at de kunne gøre som det passede dem
      Så det du siger er, at OB har snydt sig selv for penge og valgt at udbetale en pæn lønsum til en spiller i 6 måneder, som kunne være gået til en spiller man rent faktisk ville have brugt, fordi at man er stædige og vil "hævne" sig på Joan og agenten?

      Det fatter jeg så stadig ikke en pløk af. Mig bekendt har dumstædighed aldrig været vejen til gode sportslige resultater, men jeg kan selvfølgelig tage fejl.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Så det du siger er, at OB har snydt sig selv for penge og valgt at udbetale en pæn lønsum til en spiller i 6 måneder, som kunne være gået til en spiller man rent faktisk ville have brugt, fordi at man er stædige og vil "hævne" sig på Joan og agenten?

        Det fatter jeg så stadig ikke en pløk af. Mig bekendt har dumstædighed aldrig været vejen til gode sportslige resultater, men jeg kan selvfølgelig tage fejl.
        Ja sådan kan man vel også godt sige det og nej gode sportslige resultater er der ikke umiddelbart meget der tyder på vi lige er på trapperne til.
        Men jeg siger også at Joan og hans agent også har et kæmpe ansvar i den her tåbelige sag, men det har JH så absolut også. Det er ren loose- loose.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Alt tyder på, at vi ikke kommer til at se Joan på banen for os mere.

          http://obstruktion.dk/edmundsson-har...e-kamp-for-ob/
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sidste-ob-kamp
          OBstruktion som kilde af Tipsbladet. 👍
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sidste-ob-kamp
            OBstruktion som kilde af Tipsbladet. 👍
            Tipsbladet citerer rigtig mange af vores historier. I dag er den dog også kommet på både Ekstra Bladet og bold.dk. Det sker ikke tit :-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Fordi Joan og hans agent havde gjort det klart under deres kontraktforhandling at de havde en aftale med en udenlandsk klub, hvilket OB gav dem mulighed for at forhandle færdig med inkl den pris OB skulle have for at frigive ham et halvt år før kontraktudløb. Da Joan og hans agent så åbenbart ikke kunne afslutte handlen med den udenlandske klub som de ellers havde meldt ud til OB at de havde i hus, så kommer de pludselig tilbage i 11. time og tror de kan lave den samme aftale (måske endda med dårligere økonomiske vilkår for OB) med en dansk klub i stedet for en udenlandsk klub. Og så vælger OB at takke nej tak da de nok er ved at være godt trætte af alle de færøske julelege.
              Joan og hans agent har satset og troet at de kunne gøre som det passede dem
              OleKBH, kan du underbygge den påstand, at Joan og hans agent havde gjort noget som helst klart under deres kontraktforhandling om nogen aftale med en udenlandsk klub, med noget substantielt??

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Tipsbladet citerer rigtig mange af vores historier. I dag er den dog også kommet på både Ekstra Bladet og bold.dk. Det sker ikke tit :-)
                Og klippet demonstrerer igen, at Joan har potentiale til at spille god fodbold. Det er trist han spilder et halvår - uanset grunden. For jeg tror ikke det er hans egen skyld.

                Husk at spillerne primært er malkekøer for snyltende agenter
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  OleKBH, kan du underbygge den påstand, at Joan og hans agent havde gjort noget som helst klart under deres kontraktforhandling om nogen aftale med en udenlandsk klub, med noget substantielt??
                  Næ, men agenten havde ifølge OB gjort det klart at de havde “masser af muligheder”. Men ja, det er påstand mod påstand og ja, det er en lortesag for OB, for Joan og for hans agent.
                  https://www.fyens.dk/ob/OB-om-Edmund...rtikel/3227097

                  Comment


                    Nu stopper I den diskussion om Joan inden den stikker af igen :)
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Næ, men agenten havde ifølge OB gjort det klart at de havde “masser af muligheder”. Men ja, det er påstand mod påstand og ja, det er en lortesag for OB, for Joan og for hans agent.
                      https://www.fyens.dk/ob/OB-om-Edmund...rtikel/3227097
                      Så burde du gøre det klart at det er spekulation.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Så burde du gøre det klart at det er spekulation.
                        Ja hvis det var i en retsag, men det er det ikke. Jeg behøver ikke gøre noget som helt klart for nogen som helst i det her debatforum. Som jeg har skrevet flere gange så er det åbenlyst at både JH, Joan og hans agent har opført sig tåbeligt i denne sag og det er en tabersag for alle parter. Hvordan du tolker det og hvem du tror mest på i lige den sag må du selv om.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Ja hvis det var i en retsag, men det er det ikke. Jeg behøver ikke gøre noget som helt klart for nogen som helst i det her debatforum. Som jeg har skrevet flere gange så er det åbenlyst at både JH, Joan og hans agent har opført sig tåbeligt i denne sag og det er en tabersag for alle parter. Hvordan du tolker det og hvem du tror mest på i lige den sag må du selv om.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Godt svar Ole. Det her er sgu ikke en retssal men et sted hvor man kan komme af med sin galde eller begejstring om OB.
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              Uanset om det er den ene, den anden eller begge parter, der har mest at forklare, så har det været et mystisk forløb med en træls slutning, som ingen kan være tilfredse med.

                              Håber han finder lykken og vi finde noget andet lykke.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Næ, men agenten havde ifølge OB gjort det klart at de havde “masser af muligheder”. Men ja, det er påstand mod påstand og ja, det er en lortesag for OB, for Joan og for hans agent.
                                https://www.fyens.dk/ob/OB-om-Edmund...rtikel/3227097

                                Læs det igen, som du så korrekt har skrevet i første linje! Nej! Det er ikke en påstand mod en påstand. Det er derimod en påstand om en påstand mod en påstand. Kan du skelne mellem de to?? Kan du forstå at OB er den ene part af en ‘tvist’? Det er mere efterfarende, omend også lidt ligegyldigt, at tilspørge Chili Claus om detaljerne i ‘sagen’. Joan har slet ikke udtalt sig. Agenten har slet ikke udtalt sig. OB har udtalt sig.. , ad flere gange. Det er omstændighederne tilgængelige for almenheden udbasuneret..

                                Comment

                                Working...
                                X