Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jóan Simun Edmundsson
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlægDet synes jeg nu ikke, han misforstår spil med AK, han slår opgivende op i banen i stedet for at genpresse, noget der også blev kommenteret fra kommentatorerne. Men Fellah gjorde heller ikke væsen af sig, han gav intet til holdet, så som andre har skrevet, en fejl at smide ham på banen på det tidspunkt. Kun Greve af de indskiftede kan være sin indsats bekendt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægEllers karaktererne fra BT.
Steen Michael Grytebust 7
Kenneth Emil Petersen 4
Jeppe Tverskov 4
André Rømer 4
Mikkel Desler 7
Casper Nielsen 4
Jens Jakob Thomasen 02
Troels Kløve 7
Jacob Barrett Laursen 7
Anders K. Jacobsen 4
Rasmus Festersen (ud 72.) 7
Mathias Greve (ind: 59.) 4
Joan Edmundsson (ind: 72.) UB
Mohammed Fellah (ind: 82.) 10
Det 10-tal må man formode var tiltænkt Joan, da det nok snarere er Fellah med sine 8 min på banen var udenfor bedømmelse. 10 til Joan er dog helt ved siden af! Han spillede til et syvtal også i min bog.. Greve får 4, nok lidt i underkanten, men ikke helt ved siden af. Hele filosofien med at drible er at komme i overtalssitutioner. Der mangler Greve forsat et slutprodukt. Hans ellers fine driblinger fører sjældent til overtalssituationer, desværre! Ellers er jeg ret enig med karaktergivningen. Fester var MoM i min bog, og så jo, Gryte lavede nogle graverende fejl i dag, ikke mere end 5 på trods af de redninger han havde.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Ellers karaktererne fra BT.
Steen Michael Grytebust 7
Kenneth Emil Petersen 4
Jeppe Tverskov 4
André Rømer 4
Mikkel Desler 7
Casper Nielsen 4
Jens Jakob Thomasen 02
Troels Kløve 7
Jacob Barrett Laursen 7
Anders K. Jacobsen 4
Rasmus Festersen (ud 72.) 7
Mathias Greve (ind: 59.) 4
Joan Edmundsson (ind: 72.) UB
Mohammed Fellah (ind: 82.) 10
Det 10-tal må man formode var tiltænkt Joan, da det nok snarere er Fellah med sine 8 min på banen var udenfor bedømmelse. 10 til Joan er dog helt ved siden af! Han spillede til et syvtal også i min bog.. Greve får 4, nok lidt i underkanten, men ikke helt ved siden af. Hele filosofien med at drible er at komme i overtalssitutioner. Der mangler Greve forsat et slutprodukt. Hans ellers fine driblinger fører sjældent til overtalssituationer, desværre! Ellers er jeg ret enig med karaktergivningen. Fester var MoM i min bog, og så jo, Gryte lavede nogle graverende fejl i dag, ikke mere end 5 på trods af de redninger han havde.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlægDet synes jeg nu ikke, han misforstår spil med AK, han slår opgivende op i banen i stedet for at genpresse, noget der også blev kommenteret fra kommentatorerne. Men Fellah gjorde heller ikke væsen af sig, han gav intet til holdet, så som andre har skrevet, en fejl at smide ham på banen på det tidspunkt. Kun Greve af de indskiftede kan være sin indsats bekendt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJoan gjorde det faktisk godt da han kom ind. Det skal han have
Leave a comment:
-
JJT skulle have 00. Han lavede ikke en eneste ting rigtigt idag. Når JJT spiller dårligt, så spiller holdet mindre godt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMinder lidt om dengang man sagde nej til at sælge Emil Larsen til AGF
Leave a comment:
-
Enig. Joan gjorde et godt indhop.
Og så kan vi også definitivt aflive alle tanker om Blume, jf. JH’s kommentar i artiklen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.bt.dk/superligaen/afvist...-af-med-profil
Så vi arbejder stadig hårdt på at få Joan langt væk, men alligevel er det ham vi bringer i spil som udskiftning nr. 2 i aften. Bizart forløb.
Leave a comment:
-
https://www.bt.dk/superligaen/afvist...-af-med-profil
Så vi arbejder stadig hårdt på at få Joan langt væk, men alligevel er det ham vi bringer i spil som udskiftning nr. 2 i aften. Bizart forløb.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror altså ikke at StateTrooper ved noget mht at Joan er på vej væk. Han kommenterer 99,9% sikkert på det at det ikke lykkedes JH at sælge ham.
Han har nok ikke været på forum længe og havde nok noget galde i overskud der lige skulle ud...
Det er mit gæt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror altså ikke at StateTrooper ved noget mht at Joan er på vej væk. Han kommenterer 99,9% sikkert på det at det ikke lykkedes JH at sælge ham.
Han har nok ikke været på forum længe og havde nok noget galde i overskud der lige skulle ud...
Det er mit gæt
Leave a comment:
Leave a comment: