Uanset om det er den ene, den anden eller begge parter, der har mest at forklare, så har det været et mystisk forløb med en træls slutning, som ingen kan være tilfredse med.
Håber han finder lykken og vi finde noget andet lykke.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jóan Simun Edmundsson
Collapse
X
-
Godt svar Ole. Det her er sgu ikke en retssal men et sted hvor man kan komme af med sin galde eller begejstring om OB.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJa hvis det var i en retsag, men det er det ikke. Jeg behøver ikke gøre noget som helt klart for nogen som helst i det her debatforum. Som jeg har skrevet flere gange så er det åbenlyst at både JH, Joan og hans agent har opført sig tåbeligt i denne sag og det er en tabersag for alle parter. Hvordan du tolker det og hvem du tror mest på i lige den sag må du selv om.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægSå burde du gøre det klart at det er spekulation.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægNæ, men agenten havde ifølge OB gjort det klart at de havde “masser af muligheder”. Men ja, det er påstand mod påstand og ja, det er en lortesag for OB, for Joan og for hans agent.
https://www.fyens.dk/ob/OB-om-Edmund...rtikel/3227097
Leave a comment:
-
Nu stopper I den diskussion om Joan inden den stikker af igen :)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægOleKBH, kan du underbygge den påstand, at Joan og hans agent havde gjort noget som helst klart under deres kontraktforhandling om nogen aftale med en udenlandsk klub, med noget substantielt??
https://www.fyens.dk/ob/OB-om-Edmund...rtikel/3227097
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægTipsbladet citerer rigtig mange af vores historier. I dag er den dog også kommet på både Ekstra Bladet og bold.dk. Det sker ikke tit :-)
Husk at spillerne primært er malkekøer for snyltende agenter
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægFordi Joan og hans agent havde gjort det klart under deres kontraktforhandling at de havde en aftale med en udenlandsk klub, hvilket OB gav dem mulighed for at forhandle færdig med inkl den pris OB skulle have for at frigive ham et halvt år før kontraktudløb. Da Joan og hans agent så åbenbart ikke kunne afslutte handlen med den udenlandske klub som de ellers havde meldt ud til OB at de havde i hus, så kommer de pludselig tilbage i 11. time og tror de kan lave den samme aftale (måske endda med dårligere økonomiske vilkår for OB) med en dansk klub i stedet for en udenlandsk klub. Og så vælger OB at takke nej tak da de nok er ved at være godt trætte af alle de færøske julelege.
Joan og hans agent har satset og troet at de kunne gøre som det passede dem
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sidste-ob-kamp
OBstruktion som kilde af Tipsbladet. 👍
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægAlt tyder på, at vi ikke kommer til at se Joan på banen for os mere.
http://obstruktion.dk/edmundsson-har...e-kamp-for-ob/
OBstruktion som kilde af Tipsbladet. 👍
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSå det du siger er, at OB har snydt sig selv for penge og valgt at udbetale en pæn lønsum til en spiller i 6 måneder, som kunne være gået til en spiller man rent faktisk ville have brugt, fordi at man er stædige og vil "hævne" sig på Joan og agenten?
Det fatter jeg så stadig ikke en pløk af. Mig bekendt har dumstædighed aldrig været vejen til gode sportslige resultater, men jeg kan selvfølgelig tage fejl.
Men jeg siger også at Joan og hans agent også har et kæmpe ansvar i den her tåbelige sag, men det har JH så absolut også. Det er ren loose- loose.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægFordi Joan og hans agent havde gjort det klart under deres kontraktforhandling at de havde en aftale med en udenlandsk klub, hvilket OB gav dem mulighed for at forhandle færdig med inkl den pris OB skulle have for at frigive ham et halvt år før kontraktudløb. Da Joan og hans agent så åbenbart ikke kunne afslutte handlen med den udenlandske klub som de ellers havde meldt ud til OB at de havde i hus, så kommer de pludselig tilbage i 11. time og tror de kan lave den samme aftale (måske endda med dårligere økonomiske vilkår for OB) med en dansk klub i stedet for en udenlandsk klub. Og så vælger OB at takke nej tak da de nok er ved at være godt trætte af alle de færøske julelege.
Det fatter jeg så stadig ikke en pløk af. Mig bekendt har dumstædighed aldrig været vejen til gode sportslige resultater, men jeg kan selvfølgelig tage fejl.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHåber bare at en forretningsmand som NT kan ikke lide at man brænder penge...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOg hvorfor var det lige, at han ikke kunne skifte til FCM?
Leave a comment:
Leave a comment: