Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• John Doe
    replied
    :-D

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg tror altså ikke at StateTrooper ved noget mht at Joan er på vej væk. Han kommenterer 99,9% sikkert på det at det ikke lykkedes JH at sælge ham.
    Han har nok ikke været på forum længe og havde nok noget galde i overskud der lige skulle ud...

Det er mit gæt

Leave a comment:

• Stoltjyde
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Så lykkedes det endnu engang Jesper Hansen at sende en spiller med kvalitet gratis videre.

ENDNU ET PLETSKUD FRA JESPER H.
    Hvis det er sandt, så lyder Blume lige pludselig rigtig realistisk.

Leave a comment:

• driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Så lykkedes det endnu engang Jesper Hansen at sende en spiller med kvalitet gratis videre.

Det er nu ikke noget unikt. Det lykkes man med mange steder.

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Hvor skal han hen? Har ikke læst noget nogen steder.

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied

Leave a comment:

• makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Jeg tror, at jeg vælger at lytte til vores med-forum-brugere (da jeg ikke ønsker, at nogen skal få skrabesår på de ædlere dele) og nøjes med at konkludere, at vi ser ganske forskelligt på den her sag og ikke bliver enige.

Det er også med et lille smil, at jeg må konstatere, at når det faktum, at Joans 16-årige bror var til prøvetræning i en uge i maj, kan kobles til den nuværende situation, så er argumenterne ved at være så søgte, at enhver sten snart må være vendt :)

God idé! vi er enige om ikke at være enige;) det har vi forhandlet os frem til.. Du gjorde hvad du kunne, men jeg var bare for krævende.. Bliver jeg så udelukket fra forum? Og hvis jeg er med på andre forums, må de så kun være i udlandet?

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Jeg tror, at jeg vælger at lytte til vores med-forum-brugere (da jeg ikke ønsker, at nogen skal få skrabesår på de ædlere dele) og nøjes med at konkludere, at vi ser ganske forskelligt på den her sag og ikke bliver enige.

Det er også med et lille smil, at jeg må konstatere, at når det faktum, at Joans 16-årige bror var til prøvetræning i en uge i maj, kan kobles til den nuværende situation, så er argumenterne ved at være så søgte, at enhver sten snart må være vendt :)
    Jeg er mere og mere tilbøjelig til at tro, at makitabel ER Joans 16-årlige bror

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Og idioti at gå til forhandlingsbordet, hvis Joan, som JH påstår, allerede meldte ud i sommers at han ville til udlandet. Så er der jo intet grundlag for forhandlinger, hvilket der jo var ellers ville man ikke forhandle. Vi er blevet informeret om at FORHANDLINGEENE var brudt sammen fordi man var enige om ikke at være enige. Årsagen er således lønvilkår eller kontraktlængde etc. At Joan så under forhandlingerne har luftet tanken om udlandet, eller at OB har opstillet en præmis om udlandet, hvis et skifte skulle finde sted i dette transfervindue, det er meget muligt.
    Joan har udtalt sig en gang, nemlig at han er skuffet over udelukkelsen, og det er han i sin gode ret til, hvis grundlaget, som der blev meldt ud om ikke svarer overens med virkeligheden. Foruden har Joan undladt at indgå i offentlig mudderkastning. Så vi har hørt temmelig ensidige udlægninger i sagen . Har der overhovedet været kold luft mellem Joan og JH siden i sommer, som JH får det at lyde som? Var det ikke netop i sommer at lillebror Edmundsson var indbudt på besøg, sommerkamp, hygge og pølseknæk. Joan har været loyal overfor sin arbejdsgiver ved at holde sin kæft. Det havde dog klædt JH bedre..Han snakker og tøven går!

Leave a comment:

• makitabel
    replied
    Og idioti at gå til forhandlingsbordet, hvis Joan, som JH påstår, allerede meldte ud i sommers at han ville til udlandet. Så er der jo intet grundlag for forhandlinger, hvilket der jo var ellers ville man ikke forhandle. Vi er blevet informeret om at FORHANDLINGEENE var brudt sammen fordi man var enige om ikke at være enige. Årsagen er således lønvilkår eller kontraktlængde etc. At Joan så under forhandlingerne har luftet tanken om udlandet, eller at OB har opstillet en præmis om udlandet, hvis et skifte skulle finde sted i dette transfervindue, det er meget muligt.
    Joan har udtalt sig en gang, nemlig at han er skuffet over udelukkelsen, og det er han i sin gode ret til, hvis grundlaget, som der blev meldt ud om ikke svarer overens med virkeligheden. Foruden har Joan undladt at indgå i offentlig mudderkastning. Så vi har hørt temmelig ensidige udlægninger i sagen . Har der overhovedet været kold luft mellem Joan og JH siden i sommer, som JH får det at lyde som? Var det ikke netop i sommer at lillebror Edmundsson var indbudt på besøg, sommerkamp, hygge og pølseknæk. Joan har været loyal overfor sin arbejdsgiver ved at holde sin kæft. Det havde dog klædt JH bedre..Han snakker og tøven går!

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Men din argumentation bygger udelukkende på, hvad Joan siger, hvordan er det på nogen måde mere velunderbygget?
    Joan, og spillere generelt, kan jo også have visse motiver for ikke at lægge alt frem i pressen. Hvad skulle Joan f.eks. have ud af at gå frem i pressen og sige, at det er helt udelukket, at han vil forlænge?

Vil jo være idioti at melde ud at man ikke vil forlænge , hvis man ikke har noget andet på hånden . Det vil jo nærmest lukke muligheden for at “ forlænge i mangel af bedre “

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    En tynd tråd, som nu hænger i dine, og måske andres, lange løg?
    Det må være noget i den stil

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg håber godt nok at Joan snart er væk. For den tråd her er til at få lange løg af
    En tynd tråd, som nu hænger i dine, og måske andres, lange løg?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg håber godt nok at Joan snart er væk. For den tråd her er til at få lange løg af

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg synes det var ok at Joan ikke deltog i træningslejren når hans agent sagde det var så godt som sikkert han blev solgt nu. Så skulle Joan jo være klar til at mødes med de udenlandske klubber. Not.
    Jeg håber han forstår at hans fremtid afhænger af denne halvsæsons indsats.

Så tror jeg det bliver på reserveholdet han skal vise sine talenter ;-)

Leave a comment:

Working...
X