Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    I mine øjne ja ... så længe en spiller er på kontrakt, så skal han behandles som om han er det.

Det virker som om du tillægger Jesper Hansens ord mere vægt end spillerens, må jeg spørge hvorfor ... altså han fremstår ikke som den mest troværdige efter de forskellige sager.
    Hvilke sager henviser du til? Kan ikke huske, at Jesper Hansen har ageret sådan her før.

Du tillægger spillerens ord mere vægt, hvorfor? Det er kun en håndfuld dage siden, at han til obstruktion meldte sig positiv om forlængelse og bla bla
    Ser man på Joans attitude og præstationer i efteråret, så virker Jesper Hansens forklaring meget mere plausibel i min verden.

Fordi man er på kontrakt, er man ikke selvskrevet til at komme med på træningslejr. Det skal give mening
    Hvis Joan så gerne vil væk, så giver klubben ham bedre muligheder for at komme væk på den her måde. Det er vel mere reelt at give klar besked end bare at sylte ham hele efteråret.

Jeg ser absolut intet problem i at lade ham blive hjemme, hvis man vurderer det giver mest mening for truppen, når han helst bare vil være et andet sted. Ingen over klubben!

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det kan vi selvfølgelig ikke vide. Men måske er Bretton - Meyers (stavekontrol) reserve officer stil gået i den bette Jespers blod. Det er risikabelt, men kan være nødvendigt, faktisk. Vi VED det ikke.
    Enig. Noget er åbenlyst gået skævt, og nu er der forskellige interesser.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Hvad så nu? Er OB stadig skurken?
    I mine øjne ja ... så længe en spiller er på kontrakt, så skal han behandles som om han er det.

Det virker som om du tillægger Jesper Hansens ord mere vægt end spillerens, må jeg spørge hvorfor ... altså han fremstår ikke som den mest troværdige efter de forskellige sager.
    Last edited by Entusiastens; 27-01-2018, 01:37.

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det kan vi selvfølgelig ikke vide. Men måske er Bretton - Meyers (stavekontrol) reserve officer stil gået i den bette Jespers blod. Det er risikabelt, men kan være nødvendigt, faktisk. Vi VED det ikke.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tja, men måske findes ja en klub som køber ham.

Han venter vel på en af de helt store klubber :-) stakkels dreng

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Ville klubben ikke melde ud hvis der lå andet bag, som det ser ud nu ER OB jo skurken.
    Husk på at en af hovedpersonerne er Thorborg, han går bestemt ikke af vejen for at handle uden moral ...

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    ...... får man nuværende situation
    Jup .... og specielt fordi der ikke er leveret i efteråret ...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Frygter jeg også. Men måske gør den aktuelle situation ham lidt mere beskeden/realistisk. Efter Kents og JHs udtalelser må ham vel se at der er ingen god udsigt til spilletid i foråret. Og uden spilletid kan man ikke anbefale sig til større klubber..
    Det er han vel nød til for at komme væk.. Vi må se hvad der sker :)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Hvis man har prøvet i 6 måneder tænker jeg at han har for høje tanker om sig selv som fodboldspiller.. Så bliver det heller ikke let på 6 dage
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ovenpå et godt forår og måske en agent der var fremme i skoen i sommerens vindue så ....
    ...... får man nuværende situation

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Hvis man har prøvet i 6 måneder tænker jeg at han har for høje tanker om sig selv som fodboldspiller.. Så bliver det heller ikke let på 6 dage
    Ovenpå et godt forår og måske en agent der var fremme i skoen i sommerens vindue så ....

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Frygter jeg også. Men måske gør den aktuelle situation ham lidt mere beskeden/realistisk. Efter Kents og JHs udtalelser må ham vel se at der er ingen god udsigt til spilletid i foråret. Og uden spilletid kan man ikke anbefale sig til større klubber..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Mon ikke man forsøger at ophæve hans kontrakt 23.55 på onsdag hvis han ikke er smuttet inden?
    Tilliden er væk

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    OK, noget af en sviner fra JH: "- Nu har Jóan i snart et halvt år afsøgt muligheden for at komme væk." Fra klubbens side er det så fortællingen om en spiller, der vil afsted (og måske var sur over ikke at komme det i sommers?). Det giver også lidt mere mening, hvis det har kørt et stykke tid. Ærgerligt, men så er det jo forskellige interesser.

Edit: Ha, andlox, vi faldt over samme sætning.:-)
    Ja. :-)
    Og at der var åbenbart større differencen med Joan forklarer helt god hvorfor vi hentede Kløve allerede nu ind.
    God arbejde at klare det først med Kløve før det kom ud med Joan. Sikker hjælpsom for JHs forhandlingssituation med Sønderjyske. En Joan allerede på vej ud og i differencen med OB ville vel have øget prisen i forhold til et OB hold med en overskud af kant/offensivspiller.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Mon ikke man forsøger at ophæve hans kontrakt 23.55 på onsdag hvis han ikke er smuttet inden?
    Tilliden er væk

Leave a comment:

Working...
X