Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Alle disse klubber der har vist interesse må da være fake news!!! For Magge bedyrede at Joan ikke var bedre end at der ingen interesse var! Ligner at du skal påregne en skænk til fmbrOB��

    Comment


      Jeg ville være meget varsom med at stole ret meget på en agent. Uanset hvad tror jeg mere på OB end på Joans agent der bare vil tjene penge på en handel.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Fra ob.dk(sakset)

        Der har været en del aktivitet omkring Joan. Det er endnu ikke lykkedes at finde den rigtige løsning, men der er stadig lande, hvor transfervinduet er åbent. Han har haft et stort ønske om at komme til en udenlandsk klub, og siden vi første gang hørte om hans ønske i sommer, har hans agent været overbevist om, at det kunne lykkes, for han oplevede en stor interesse fra klubber, der gerne ville have Joan. Det har vi taget for gode varer, og justeret vores trup derefter, men præmissen har hele tiden været, at der skulle være tale om en udenlandsk klub og ikke en dansk. At der så kom danske klubber på banen i allersidste øjeblik ændrer ikke på det udgangspunkt, der hele tiden har været. Hvis det ikke lykkes for Joan og hans agent at finde en udenlandsk klub, vil han indgå i ligatruppen på lige fod med de øvrige spillere, når holdet vender hjem fra træningslejr, fortæller Jesper Hansen.
        Hvis det er sandt at det var klar allerede sidste sommer at Joan vil videre udenlandsk så betyder det for mig
        - at Joans udtalelse om " jeg vil så gerne skrive forlængelse med OB" i januar var ikke mere som dum snak/løgn.
        - at det var torskedumt af OB ikke at sælge ham sidste sommer og
        - at det er uforståeligt for mig at vi ikke har solgt ham til FCM nu.
        Joans præstation sidste efterår virkede ja allerede umotiveret (hvad vel kan helt god forklares med en humørspiller som ser sig selv allerede på vej videre) og nu sidder vi der med ham i åbent konflikt mellem spiller og klub.
        Det er lige så usympatisk som uprofessionel for mig.
        Håber bare vi kan slippe med ham ellers vil det blive en dårlig tid med ham til sommer.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Jeg ville være meget varsom med at stole ret meget på en agent. Uanset hvad tror jeg mere på OB end på Joans agent der bare vil tjene penge på en handel.
          Enig. Og det er ja helt konkret hvad OB/Wamsler skrev om den tyrkiske klub. Der var åbenbart konkrete aftaler.
          Men idiotisk af OB ikke at sælge Joan sidste sommer hvis man allerede vidste at ham ville videre.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Hvis det er sandt at det var klar allerede sidste sommer at Joan vil videre udenlandsk så betyder det for mig
            - at Joans udtalelse om " jeg vil så gerne skrive forlængelse med OB" i januar var ikke mere som dum snak/løgn.
            - at det var torskedumt af OB ikke at sælge ham sidste sommer og
            - at det er uforståeligt for mig at vi ikke har solgt ham til FCM nu.
            Joans præstation sidste efterår virkede ja allerede umotiveret (hvad vel kan helt god forklares med en humørspiller som ser sig selv allerede på vej videre) og nu sidder vi der med ham i åbent konflikt mellem spiller og klub.
            Det er lige så usympatisk som uprofessionel for mig.
            Håber bare vi kan slippe med ham ellers vil det blive en dårlig tid med ham til sommer.
            Jesper Hansen og Co må også have kastet op efter at have læst OBstruktions artikel med Joan i Dec hvor han siger at han rigtig gerne vil forlænge...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Enig. Og det er ja helt konkret hvad OB/Wamsler skrev om den tyrkiske klub. Der var åbenbart konkrete aftaler.
              Men idiotisk af OB ikke at sælge Joan sidste sommer hvis man allerede vidste at ham ville videre.
              Enig. Men mon ikke at han også var blevet det hvis der var kommet et tilbud? Det lyder som om at Joan har en agent der lover guld og grønne skove

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Enig. Men mon ikke at han også var blevet det hvis der var kommet et tilbud? Det lyder som om at Joan har en agent der lover guld og grønne skove
                Ja, det er muligt. Og en agent som ikke ved om beløbet ham har forhandlet for spilleren er netto eller brutto er ja helt latterligt.
                Men efter den gode sæson Joan spillede 16/17 kan jeg ikke forestille mig at det var umuligt at finde interessenter. Måske ikke fra den hylde Joan ville gerne til. Kan god forestille mig at Joan overvurderer sig også.
                Men man kunne have presset ham dertid ja lige så som man prøvede nu og chancer var dertid sikker bedre.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ja, det er muligt. Og en agent som ikke ved om beløbet ham har forhandlet for spilleren er netto eller brutto er ja helt latterligt.
                  Men efter den gode sæson Joan spillede 16/17 kan jeg ikke forestille mig at det var umuligt at finde interessenter. Måske ikke fra den hylde Joan ville gerne til. Kan god forestille mig at Joan overvurderer sig også.
                  Men man kunne have presset ham dertid ja lige så som man prøvede nu og chancer var dertid sikker bedre.
                  Jeg havde hørt nogle af disse ting fra en tæt på VB. Altid på vej videre til noget bedre der betaler bedre..

                  Comment


                    Vi kender ikke alle detaljer, og det kan sagtens være at Joan og hans agent har været nogle tumper - men...
                    Jesper Hansen din f****** amatør, det er så himmelråbende elendigt håndteret at jeg har mere end svært ved at finde ord for det. Du er gift for klubben, nuvel ikke pga. dårlige intensioner, men fordi du er så sindsygt inkompetent at du næsten får Poul Hansen til at ligne en god sports direktør.. En spiller som helt sikkert kunne have spillet en rolle for os i et vigtigt forår, er nu tvunget til at rende rundt hos os efter at være blevet frosset ude af truppen, med mindre du kan finde en køber fra et opskur østland hvor vinduet stadig er åbent. Jeg gætter på at vi ophæver med Joan hvor efter han skifter kvit og frit til en anden dansk klub.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                      Vi kender ikke alle detaljer, og det kan sagtens være at Joan og hans agent har været nogle tumper - men...
                      Jesper Hansen din f****** amatør, det er så himmelråbende elendigt håndteret at jeg har mere end svært ved at finde ord for det. Du er gift for klubben, nuvel ikke pga. dårlige intensioner, men fordi du er så sindsygt inkompetent at du næsten får Poul Hansen til at ligne en god sports direktør.. En spiller som helt sikkert kunne have spillet en rolle for os i et vigtigt forår, er nu tvunget til at rende rundt hos os efter at være blevet frosset ude af truppen, med mindre du kan finde en køber fra et opskur østland hvor vinduet stadig er åbent. Jeg gætter på at vi ophæver med Joan hvor efter han skifter kvit og frit til en anden dansk klub.
                      Ikke vanvittig uenig men vi kan ikke ophæve nu så han kan skifte til en dansk klub. Ophæver vi skal han stadig finde en klub hvor vinduet er åbent. Ellers må han ikke spille før til sommer når vinduet åbner igen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ikke vanvittig uenig men vi kan ikke ophæve nu så han kan skifte til en dansk klub. Ophæver vi skal han stadig finde en klub hvor vinduet er åbent. Ellers må han ikke spille før til sommer når vinduet åbner igen
                        Okay, det var jeg ikke klar over. troede han kunne skrive med (og spille for) en hvilken som helst klub hvis han var fritstillet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Okay, det var jeg ikke klar over. troede han kunne skrive med (og spille for) en hvilken som helst klub hvis han var fritstillet.
                          nope. han skal være fritstillet inden vinduet lukker...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Alle disse klubber der har vist interesse må da være fake news!!! For Magge bedyrede at Joan ikke var bedre end at der ingen interesse var! Ligner at du skal påregne en skænk til fmbrOB😜
                            Øhhh hvor har jeg sagt at der ingen interesse var ?

                            Havde interessen været stor nok så var fer også kommet det rette tilbud ;-) ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              I en af artiklerne nævnes foruden agenten og hans moderate kunder også Brian Steen Nielsen som involveret i brutto /netto mysteriet.
                              Joan skal måske se sig om efter andre agenter.ligesom Kasper Larsen.
                              Jeg har tidligere nævnt her at hans agent kunne være den største synder her. Nu er jeg sikker.
                              Det frikender ikke JH, trods alt
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ikke vanvittig uenig men vi kan ikke ophæve nu så han kan skifte til en dansk klub. Ophæver vi skal han stadig finde en klub hvor vinduet er åbent. Ellers må han ikke spille før til sommer når vinduet åbner igen
                                Jeg synes, at det lugter langt væk af, at Jesper Hansen er blevet godt og grundigt træt af Joan-lejren og har trukket en streg i sandet og sagt hertil og ikke længere. Der er sgu nok en ret god grund til, at Joan blev hjemme, mens alle de andre tog afsted. Og så er jeg helt enig i, at det isoleret set er en rigtig dum situation omkring Joan lige nu, men med det lange lys på, så kan det jo være fornuftigt nok at sende signal om, at man ikke lader sig trække rundt ved næsen af spillere eller disses agenter. Siden de hverken forlænger eller han kommer afsted, så virker det jo også som om, at der er nogle urealistiske forventninger et eller andet sted - og hvis historien med Tyrkiet og brutto/netto er rigtig, så er der vist andre der bejler kraftigere til titlen som f****** amatør

                                Comment

                                Working...
                                X