Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jóan Simun Edmundsson
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet kommer da helt an på, hvad der reelt er foregået og blevet sagt på det møde (og processen i det hele taget)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvad skulle Joan lyve om her og med hvilket formål?
Hvis han havde en anden klub, ville han jo være okay med det ... det har han tydeligvis ikke og så er det vel ikke fair behandling at holde ham ude af truppen ... uanset om andre klubber gør det samme?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet kommer da helt an på de faktiske omstændigheder. Der er vel ikke per definition klubben, der er skurken
Hvis han havde en anden klub, ville han jo være okay med det ... det har han tydeligvis ikke og så er det vel ikke fair behandling at holde ham ude af truppen ... uanset om andre klubber gør det samme?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægSpilleren ... gør du ikke det?
Altså hvis spilleren var indforstået med det var det jo en helt anden sag, men han er tydeligvis stærkt forundret ... og jeg er bare enig i, at det virkelig er en ufed måde at handle på.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægfandt dette ... https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enarie/5390547
TC er så ikke i bestyrelsen men det siger ikke noget om et udvalg ...
Udvalget må være at finde et sted.
Husker ikke hvor jeg har det fra.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægfandt dette ... https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enarie/5390547
TC er så ikke i bestyrelsen men det siger ikke noget om et udvalg ...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet gør han givetvis - men hvilke parametre lægger du til grund for, at det er "helt rimeligt"
Altså hvis spilleren var indforstået med det var det jo en helt anden sag, men han er tydeligvis stærkt forundret ... og jeg er bare enig i, at det virkelig er en ufed måde at handle på.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMener bestemt jeg har læst et interview med Kent eller JH hvor det nævnes inden for de sidste 12-18 måneder
TC er så ikke i bestyrelsen men det siger ikke noget om et udvalg ...Last edited by Plum; 26-01-2018, 16:31.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvorhenne ud over herinde og så fra dengang?
Selvfølgelig ved jeg det og det er sat på spidsen men det er sq en underlig konstruktion og umiddelbart ikke en der har ført meget godt med sig henset til OB på og udenfor banen ...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har læst flere gange at vi har et sportsligt udvalg bestående at JH,Thorborg og jeg mener 98% at Kent og TC også er med
Og hvis du ikke ved hvorfor man skal have en sportsdirektør til alt det daglige samtidig med at man selv overordnet er inde over diverse beslutninger.. Tja så tror jeg ikke du ved hvor meget rugbrødsarbejde der er i sådan en stilling
Selvfølgelig ved jeg det og det er sat på spidsen men det er sq en underlig konstruktion og umiddelbart ikke en der har ført meget godt med sig henset til OB på og udenfor banen ...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDen officielle forklaring er vel sjældent 100% i tråd med den fulde sandhed
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet sagnsomspundne sportsudvalg ... er det en realitet? Det fremgår ingen steder ud over en artikel i Fyens efter trioen blev fyret ... siden da har i haft to sportschefer, hvor den ene ganske vist blev erklæret inkompetent og den anden reelt var træner (og nu sportsdirektør) men nu har vi en sportsDIREKTØR.. ikke at jeg har meget tiltro til ham men i hans titel ligger også en fuldmagt og ansvar til at træffe beslutningerne.
Muligvis men hvis du vil bestemme hvorfor så betale for en direktør og ikke selv være direktøren ...
Og hvis du ikke ved hvorfor man skal have en sportsdirektør til alt det daglige samtidig med at man selv overordnet er inde over diverse beslutninger.. Tja så tror jeg ikke du ved hvor meget rugbrødsarbejde der er i sådan en stilling
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægThorborg sidder med i det sportslige udvalg der træffer beslutninger om transfers mm..
Hvis jeg var rigmand og ejer ville jeg gøre nøjagtig det samme
Muligvis men hvis du vil bestemme hvorfor så betale for en direktør og ikke selv være direktøren ...
Leave a comment:
Leave a comment: