Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Er det noget du ved noget om eller er det bare hearsay ?
    Ved ikke en dyt. Men synes tit EL så ud som en, der ikke lige holdt sig til den slags kost en professionel fodspiller bør holde sig til.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #62
      Jeg ser en del 1. divisionskampe, og har set en håndfuld med Jóan.

      Jeg bliver ind imellem beskyldt for at være jubeloptimist omkring JH og hans signinger, men lige her er jeg faktisk en smule forbeholden.

      I de kampe jeg så med Jóan virkede han meget som en luksusspiller. Han lavede nogle flotte ting, men forsvandt ud af kampene i hele og halve halvlege. Jeg så faktisk den der kamp mod Silkeborg, hvor han scorede et klassemål (der er linket til det i den anden tråd om ham), og det var noget nær den eneste iøjenfaldende situation han var involveret i i hele kampen.

      Jeg er så også på ingen måde fan af de der spillere, der kan afdrible tre mand til træning, og engang hver ottende kamp, og så tror de er Guds gave til fodboldspillet (hej, Emil og Demba-Nyrén), så jeg er måske også lidt for forbeholden. Edmundsson skal selvfølgelig have mulighed for at bevise hvad han kan med bedre spillere omkring sig, men der skal ske en ændring i hans attitude og arbejdsindsats, hvis han skal slå igennem i Superligaen.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg ser en del 1. divisionskampe, og har set en håndfuld med Jóan.

        Jeg bliver ind imellem beskyldt for at være jubeloptimist omkring JH og hans signinger, men lige her er jeg faktisk en smule forbeholden.

        I de kampe jeg så med Jóan virkede han meget som en luksusspiller. Han lavede nogle flotte ting, men forsvandt ud af kampene i hele og halve halvlege. Jeg så faktisk den der kamp mod Silkeborg, hvor han scorede et klassemål (der er linket til det i den anden tråd om ham), og det var noget nær den eneste iøjenfaldende situation han var involveret i i hele kampen.

        Jeg er så også på ingen måde fan af de der spillere, der kan afdrible tre mand til træning, og engang hver ottende kamp, og så tror de er Guds gave til fodboldspillet (hej, Emil og Demba-Nyrén), så jeg er måske også lidt for forbeholden. Edmundsson skal selvfølgelig have mulighed for at bevise hvad han kan med bedre spillere omkring sig, men der skal ske en ændring i hans attitude og arbejdsindsats, hvis han skal slå igennem i Superligaen.
        kender intet til manden men havde nok håbet på en lidt højere hylde men hey kan jo sagtnes være jeg bliver positivt overrasket...håber dog ikke han er vinduets sidste tilgang...
        Last edited by Bossy; 30-01-2016, 06:59.
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          kender intet til manden men havde nok håbet på en lidt højere hylde men hey kan jo sagtnes være jeg bliver positivt overrasket...håber dog ikke han er vinduets sidste tilgang...
          Misforstå mig ret, han kan nogle ting som ikke ret mange 1. divisionsspillere (og ret mange Superligaspillere) kan. Han har et stort talent. Jeg har måske bare fået en "overdosis Emil Larsen", der gør, at jeg er bekymret på forhånd, når spillere har tendens til at falde ud af kampene.
          Last edited by Onkel Riffel; 30-01-2016, 10:13.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Misforstå mig ret, han kan nogle ting som ikke ret mange 1. divisionsspillere (og ret mange Superligaspillere) ikke kan. Han har et stort talent. Jeg har måske bare fået en "overdosis Emil Larsen", der gør, at jeg er bekymret på forhånd, når spillere har tendens til at falde ud af kampene.
            jeg har det på samme måde, forskellen på dem er vel også prisen for ydelserne, og Jóan ikke er kommet som stjerne, men i høj grad også skal arbejde sig til anerkendelse blandt fans, og i truppen. Jeg antager at KN og Bredal har haft en snak med ham om forventninger og spillestil...
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tror nu bare han er udlejlet indtil sommer
              Zohores afløser ;-)
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg ser en del 1. divisionskampe, og har set en håndfuld med Jóan.

                Jeg bliver ind imellem beskyldt for at være jubeloptimist omkring JH og hans signinger, men lige her er jeg faktisk en smule forbeholden.

                I de kampe jeg så med Jóan virkede han meget som en luksusspiller. Han lavede nogle flotte ting, men forsvandt ud af kampene i hele og halve halvlege. Jeg så faktisk den der kamp mod Silkeborg, hvor han scorede et klassemål (der er linket til det i den anden tråd om ham), og det var noget nær den eneste iøjenfaldende situation han var involveret i i hele kampen.

                Jeg er så også på ingen måde fan af de der spillere, der kan afdrible tre mand til træning, og engang hver ottende kamp, og så tror de er Guds gave til fodboldspillet (hej, Emil og Demba-Nyrén), så jeg er måske også lidt for forbeholden. Edmundsson skal selvfølgelig have mulighed for at bevise hvad han kan med bedre spillere omkring sig, men der skal ske en ændring i hans attitude og arbejdsindsats, hvis han skal slå igennem i Superligaen.
                det er noget langt fra skudsmål han får af cheftræneren

                Cheftræner Kent Nielsen siger:

                - Vi har ikke for mange venstrebenede spillere i truppen, og derfor er det en spændende mulighed, der er opstået med Jóan Simun Edmundsson. Han er en meget sulten og enormt kreativ spiller, der samtidig er meget løbestærk og alsidig. Hans kreative evner vil være et godt supplement til vores andre kreative spillere, og han vil medvirke til, at vi bliver et målsøgende og målfarligt hold. Han har scoret pænt med mål i første division og på landsholdet,
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Zohores afløser ;-)

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    det er noget langt fra skudsmål han får af cheftræneren

                    Cheftræner Kent Nielsen siger:

                    - Vi har ikke for mange venstrebenede spillere i truppen, og derfor er det en spændende mulighed, der er opstået med Jóan Simun Edmundsson. Han er en meget sulten og enormt kreativ spiller, der samtidig er meget løbestærk og alsidig. Hans kreative evner vil være et godt supplement til vores andre kreative spillere, og han vil medvirke til, at vi bliver et målsøgende og målfarligt hold. Han har scoret pænt med mål i første division og på landsholdet,
                    Jo jo, men sådan er kommunikation, jo: Kent nævner hans kreative evner, og det er jo også det Riffel og andre, der har set ham, gør opmærksom på.
                    "Sulten" burde alle spillere, der får mulighed for at tage et step op, jo være. "Løbestærk" - en spiller kan jo spæne rundt en hel kamp uden at gøre det store væsen af sig. Desværre lidt som Chr Eriksen for tiden i Tottenham; men Christian kan så noget helt sublimt på dødbolde og hans enkelte dybe pasninger kan bare være kampafgørende.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Jo jo, men sådan er kommunikation, jo: Kent nævner hans kreative evner, og det er jo også det Riffel og andre, der har set ham, gør opmærksom på.
                      "Sulten" burde alle spillere, der får mulighed for at tage et step op, jo være. "Løbestærk" - en spiller kan jo spæne rundt en hel kamp uden at gøre det store væsen af sig. Desværre lidt som Chr Eriksen for tiden i Tottenham; men Christian kan så noget helt sublimt på dødbolde og hans enkelte dybe pasninger kan bare være kampafgørende.
                      det er jo det hvis Riflens observationer er rigtige lyder det ikke til at han passer som "fod i hose" til KNs løbevillige stil/system.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        jeg har det på samme måde, forskellen på dem er vel også prisen for ydelserne, og Jóan ikke er kommet som stjerne, men i høj grad også skal arbejde sig til anerkendelse blandt fans, og i truppen. Jeg antager at KN og Bredal har haft en snak med ham om forventninger og spillestil...
                        Men selv Falk falder jo ud af kampene. Det er jo sådan, at det er med kreative spillere. Og hvis han var altdominerende i 1. Div, så var han givet vis også for god til Suppen. Selv en spiller som Rurik Gislason tvivler jeg på var "på" samtlige 90 minutter i Viborg.

                        Comment


                          #72
                          Forstår ikke denne handel med mindre at Falk sælges ... Desler må være fast på højrekanten med Lukas som backup mens Falk tager venstre med Jao som backup.

                          På toppen er Fester, AK og Zohore sikre med Greve som et alternativ så selvom Zohore bliver solgt er der en reserve ...

                          Hvem er det Joan skal slå af? Er han bedre end Greve på toppen? Er han bedre end Jao som sub? Hvorfor så signe Jao?

                          Det var i hvertfald nok slut på tankerne omkring Borring ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Forstår ikke denne handel med mindre at Falk sælges ... Desler må være fast på højrekanten med Lukas som backup mens Falk tager venstre med Jao som backup.

                            På toppen er Fester, AK og Zohore sikre med Greve som et alternativ så selvom Zohore bliver solgt er der en reserve ...

                            Hvem er det Joan skal slå af? Er han bedre end Greve på toppen? Er han bedre end Jao som sub? Hvorfor så signe Jao?

                            Det var i hvertfald nok slut på tankerne omkring Borring ...
                            Yao som back up til falk....måske - men var han ikke tænkt som en del af U truppen frem til sommer?

                            edit: og så skader det jo ikke at have haft tid til at spille de nye ind på holdet. Der kommer rigeligt med udskiftninger til sommer.....så fint at få taget hul på det allerede nu

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Forstår ikke denne handel med mindre at Falk sælges ... Desler må være fast på højrekanten med Lukas som backup mens Falk tager venstre med Jao som backup.

                              På toppen er Fester, AK og Zohore sikre med Greve som et alternativ så selvom Zohore bliver solgt er der en reserve ...

                              Hvem er det Joan skal slå af? Er han bedre end Greve på toppen? Er han bedre end Jao som sub? Hvorfor så signe Jao?

                              Det var i hvertfald nok slut på tankerne omkring Borring ...
                              Jao er altså hentet som back. Joan er hentet som venstrekant/angriber. For ikke at snakke om Yao..

                              forvirret?

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Yao som back up til falk....måske - men var han ikke tænkt som en del af U truppen frem til sommer?

                                edit: og så skader det jo ikke at have haft tid til at spille de nye ind på holdet. Der kommer rigeligt med udskiftninger til sommer.....så fint at få taget hul på det allerede nu
                                Point taken ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X