Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    fordi enkelte mener han er en doven hund behøver det jo ikke være sandheden. Lad os nu se ham an først - målet fra youtube ser da ganske fint ud - men ud over det har jeg intet kendskab til manden
    Jeg vil gerne tilslutte mig koret der anklager ham for at være en til tider doven hund. Som tidligere nævnt, har jeg set kampe, som han har meldt sig fuldstændig ud af. Men derfor kan han jo stadig godt blive en god spiller.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      fordi enkelte mener han er en doven hund behøver det jo ikke være sandheden. Lad os nu se ham an først - målet fra youtube ser da ganske fint ud - men ud over det har jeg intet kendskab til manden
      Det er ikke helt nogen hemmelighed at der er lidt ustabilitet med motivationen/humøret, uden at det skal overdrives... Kan også se blandt journalisterne på twitter at det er et emne der går lidt igen... men det er jo ikke noget han er faldet igennem på i Vejle, og man må formode det er områder der kan forbedres med noget suppebold og generelt lidt mere spændende med og modspillere, trænere, flere tilskuere, osv... Synes 2½ år spiller fint med den type, hvis jeg kan tillade mig at kalde ham det, som sagt virker det ikke som noget kæmpe problem...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Det lykkedes jo aldrig helt med EL - han var sgu ikke meget for "det lange seje træk"
        Og dog, vi oplevede trods alt en mere fit EL efter KN tog over, men der var glansen endegyldigt gået af ballonen kan man så sige... men overordnet set, så nej, det lykkedes ikke helt...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det lykkedes jo aldrig helt med EL - han var sgu ikke meget for "det lange seje træk"
          Her har KN muligheden fra starten. Nr 7 havde været her i 3 år og var kørt helt død her..

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Det lykkedes jo aldrig helt med EL - han var sgu ikke meget for "det lange seje træk"
            Emil Larsen havde sgu nok mere eller mindre meldt sig mentalt ud af OB, også selvom at Kent kom. Ydermere synes jeg også bare, at han havde mistet meget fysisk over de sidste to sæsoner. I starten var han jo dødbringende med bolden på fødderne og med løb i ryggen på forsvaret, grundet hans fart. Her til sidst kunne han jo ikke komme forbi nogle som helst. Det er mærkeligt at sige om en 24-årig spiller, men jeg synes virkelig, at det så ud til, at han havde mistet sin topfart.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Emil Larsen havde sgu nok mere eller mindre meldt sig mentalt ud af OB, også selvom at Kent kom. Ydermere synes jeg også bare, at han havde mistet meget fysisk over de sidste to sæsoner. I starten var han jo dødbringende med bolden på fødderne og med løb i ryggen på forsvaret, grundet hans fart. Her til sidst kunne han jo ikke komme forbi nogle som helst. Det er mærkeligt at sige om en 24-årig spiller, men jeg synes virkelig, at det så ud til, at han havde mistet sin topfart.
              Wienerbrød og McD.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #52
                jeg kan ikke lade være med at tænke "en ny magne sturød"

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Wienerbrød og McD.

                  MvT
                  det var morgenmaden jo. Hvad med de andre måltider

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    det var morgenmaden jo. Hvad med de andre måltider
                    Vil du vide alle 8 måltider??!!


                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Vil du vide alle 8 måltider??!!


                      Ja!! Men også dem efter aftensmaden

                      Comment


                        #56
                        Det forstår jeg slet ikke. Fellah har leveret på kontinuerligt højt niveau i en højere række og har gentagne gange givet OB problemer.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Emil Larsen havde sgu nok mere eller mindre meldt sig mentalt ud af OB, også selvom at Kent kom. Ydermere synes jeg også bare, at han havde mistet meget fysisk over de sidste to sæsoner. I starten var han jo dødbringende med bolden på fødderne og med løb i ryggen på forsvaret, grundet hans fart. Her til sidst kunne han jo ikke komme forbi nogle som helst. Det er mærkeligt at sige om en 24-årig spiller, men jeg synes virkelig, at det så ud til, at han havde mistet sin topfart.
                          Helt enig - Emil Larsen var til tider verdensklasse, selv en periode efter BIF-skiftet gik i vasken - indtil han blev skadet i knæet... Derefter blev han aldrig den samme igen.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Wienerbrød og McD.

                            MvT
                            Er det noget du ved noget om eller er det bare hearsay ?

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                              Helt enig - Emil Larsen var til tider verdensklasse, selv en periode efter BIF-skiftet gik i vasken - indtil han blev skadet i knæet... Derefter blev han aldrig den samme igen.
                              Som jeg husker det var det faktisk netop efter BIF-skiftet gik i vasken, at han viste det bedste niveau. Hvor han havde noget at bevise overfor BIF...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja!! Men også dem efter aftensmaden
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X