Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Jóan Simun Edmundsson

    Lyder da spændende.

    http://www.ob.dk/artikel/ob-koeber-o...r-i-vejle.aspx

    #2
    Velkommen til Edmundsson.

    Comment


      #3
      Velkommen til ham.
      Jeg ved han har været til prøvetræning i Bielefeld i januar. Hvem er han og hvad kan han? 😐
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        En ny nummer 7! ;)

        Comment


          #5
          https://www.youtube.com/watch?v=gZTf...TvHExj&index=1

          Hvis han gøre det der for os, er han mere end velkommen :o)

          Comment


            #6
            Ved ikke hvorfor, men tror han bliver en gevinst.
            Men vi har ret mange med navnet jao 😀

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              Cool:
              http://youtu.be/gZTfgZDOB0s

              Comment


                #8
                Velkommen til

                Comment


                  #9
                  Jesper Thygesen spørger, hvorfor han ikke gør det noget oftere - det kunne umiddelbart tyde på, at der kan være langt mellem snapsene. Omvendt er Thygesen måske ikke den man skal lytte allermest til.

                  Prøvetræningen i Bielefeld, som er oprykker til 2. bundesliga, gav ikke kontrakt. Det lyder jo umiddelbart ikke så lovende, omvendt ved jeg, at de er meget glade for ham i Vejle

                  Comment


                    #10
                    Håber han overrasker positivt. Men nu ikke flere spillere fra Vejle, Horsens, Fredericia etc.!
                    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                    Comment


                      #11
                      jeg spurgte en inkarneret VB-fan i min vennekreds : Er Joan god nok til superligaen?
                      Svaret: Slet ikke, så held og lykke med ham - han er god i hver 10. kamp ...

                      ..nu gik det ellers lige så godt for JH ...

                      men alligevel: Velkommen Joan :-)

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Velkommen til ham.
                        Jeg ved han har været til prøvetræning i Bielefeld i januar. Hvem er han og hvad kan han? 😐
                        Mine 5 cent.

                        Lidt en pølsemandens Falk, og det menes positivt.

                        En teknisk rigtigt dygtig spiller med bolden på fødderne med sine besnærende driblinger. En spiller der gerne vil udfordre og som gerne vil trække ind centralt og gå med i hurtige kombinationer. Han skyder en ganske fin fart, og så har han lært at lave mål i Vejle, hvad han øjensynligt har haft problemer med førhen.

                        Han har været lidt nat og dag i de kampe, jeg har set ham i. I nogle har han været meget dominerende, hele tiden søgt spillet og været klart en af de bedste på banen. I nogle har han været totalt usynlig, er ikke lykkedes med noget som helst, og set lidt lad ud på bedste Emil Larsen-manér.

                        En spiller jeg helt klart godt kan se nogle perspektiver i, men som måske også kan risikere, at tingene bliver for svære i Superligaen, og så er han nok ikke den bedste i modgang.

                        En vel relativt low risk/high reward spiller, som en klub som OB skal forsøge sig med en gang i mellem. Helt klart bedre end folk som Kryger og Mikkelsen, som vi ved er leverpostej.
                        Last edited by Sheed; 29-01-2016, 19:38.

                        Comment


                          #13
                          Uden at kende ham bedre end så mange andre spillere, så vil jeg mene der er en anelse mere potentiale i det her end de andre vi har hentet i 1. Division... Han er ikke nogen Falk, og det bliver nok svært at følge op på Zohores mange mål, men ok spændende spiller synes jeg egentlig... Hvis den yderligere udvikling er til stede hos ham, så kommer den jo også nu her omkring den alder han har nu, og får han bedre medspillere, træning, og selvfølgelig modstand, så forestiller jeg mig han kan blive en fin suppespiller... Om han bliver en egentlig profil, eller en spiller man vil kunne se på et evt. top-4 eller top-5 hold, det ved jeg så ikke... men nu satser vi selvfølgelig i første omgang også på først top-7, og så top-6...

                          Og velkommen til...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                            Ved ikke hvorfor, men tror han bliver en gevinst.
                            Men vi har ret mange med navnet jao 
                            Yao, Joao, og Jóan...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              forhåbentlig tænkt, og aflønnet, som udviklingsspiller ...vi har 2-3 angribere - festersen og AK, og Greve.... så vi klarer os nok, selvom Zohore sælges..

                              Comment

                              Working...
                              X