Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HB Køge - OB Livestreames på TV2 Fyn.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Enig. Jeg er, som alle andre, meget skuffet over hans klubskifte. Men jeg syntes faktisk, at han både har udtjent sin værnepligt hos os (og rent faktisk blev hængende i de senere modgangsår mod den forventning, at det kunne blive bedre i OB - det blev det så ikke) og at han fortjener at spille på et højere niveau.

    Jeg tror i hvert fald på, at han giver sig de 110 procent, som han jo har været kendt for, i hele forårssæsonen. Han virker ikke som typen der ligger på den lade side. Og så tror jeg faktisk på ham, når han siger, at OB ligger hans hjerte nært og at han vil slutte bedst muligt af.
    Værnepligt udtjent og skulle videre til noget større....så langt tror jeg de fleste er enige.
    Men det undskylder på ingen måde et skifte til en anden dansk klub.
    nu er det så sket....lad os da så slippe af med ham så vi ikke skal gå og kigge på ham det næste halve år.

    Comment


      Var på ferie for nogle år tilbage i Italien. De følelser de lægger i deres kærlighedsliv til deres klubber, for danske fans til at fremstå iskolde. Gør det dem til dårlige mennesker eller fans? Nej.

      De har derimod et hav af klublegender. Jeg behøver vist ikke remse en masse navne op. Der er et tæt bånd mellem legender og fans.
      Nr. 9 havde alle muligheder for at indtage en sådan rolle ved at forlænge eller smutte udenlands. Vi har ikke mulighed for at holde på en god spiller i 12 år. Vi anerkender, at at de skal til en større liga.

      Anno 2016 er en legende en der skifter op og væk fra suppen med håb om hjemkomst.

      Jeg er fløjtende ligeglad med at FCK kan mere økonomisk. Det er stadig en suppekonkurrent. Basta.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Det er simpelthen den mest åndssvage sammenligning. Fodboldlivet og ens kærlighedsliv kan man sgu ikke sammenligne, ellers lever du godt nok i en forskruet verden. Du er måske bare ikke ældre end det, at du skal bruge så meget af din energi på at være så butt-hurt, det er sgu lidt sørgerligt, synes jeg.

        Nu når du nu insistere på at sammenligne det med kærlighedslivet, så har jeg intet had til nogle af mine ekskærester, fordi de har været med til at forme mig til den jeg er. De var det bedste for mig i en bestemt periode i mit liv, præcis ligesom Rasmus Falk er/var. Han har været fantastisk for os, og det ser ud til at han fortsætter med sammen niveau. Livet har behov for nye kapitler hele tiden, og det er det vi gennemgår nu. Så absolut Ingen had herfra.

        Mht. Utroskab, så bliver det aldrig aktuelt, fordi jeg sørger for at mine kæreste aldrig tager fra hjemmet, sultne. - Ligesom jeg synes vi skal behandle Rasmus ordentligt, så når han kommer retur, så er der ingen hån eller jubel når/hvis han scorer.. Det er værd at tage med. Den der ler sidst, ler bedst.

        En opfordring; kom nu bare videre, og så tager vi den op igen, når Rasmus kommer på besøg iført klammo-trøjen.
        Haha! Nu forstår jeg dit brugernavn. Du er faldet i gryden som lille... Men jeg kan se af dine infantile argumentation, at du ikke blevet helt færdigkogt. Jeg må ikke illustrere og drage paralleller mellem fodbold- og kærligheds-livet, men det er helt fint at du gør?

        Og du er tilmed verdensmanden, Hingsten, Studen, Mr. Lover over dem alle, der har fundet opskriften på at undgå utroskab? Det må jeg nok sige... Jeg håber ikke din lyserøde verden braser sammen, hvis det skulle ske for dig, eller du en dag finder ud af, at det har været sket, men du bare ikke vidste det.

        Mit tilhørsforhold til OB bygger ikke på rationel tankegang. I så fald ville jeg netop være forskruet, og falde langt uden for kategori af hvad det vil sige at være fan. Det er den evige kærlighed til Striwerne - selvom Klubben skuffer gang på gang - det er én lang sej kamp at holde med OB. Det havde været nemmere at holde med FCK eller AaB, for så var mine drømme om triumfer i det mindste blevet opfyldt, med jævne mellemrum. Men nu er det altså OB jeg elsker, og de andre er fjender. Det kræver ingen forklaring. Det ér bare sådan. Rasmus Fal$k er fjenden, fordi han er gået i seng med denne - og derfor uværdig til at bære OB-trøjen. Tak for din opfordring, men jeg vil netop gerne have mit OB videre - og det uden forrædere. Derfor skal han bare væk, hellere idag end imorgen, og er han væk inden vinduet lukker, så vil det være det bedste der er sket min klub, siden den vandt sin seneste titel.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Var på ferie for nogle år tilbage i Italien. De følelser de lægger i deres kærlighedsliv til deres klubber, for danske fans til at fremstå iskolde. Gør det dem til dårlige mennesker eller fans? Nej.

          De har derimod et hav af klublegender. Jeg behøver vist ikke remse en masse navne op. Der er et tæt bånd mellem legender og fans.
          Nr. 9 havde alle muligheder for at indtage en sådan rolle ved at forlænge eller smutte udenlands. Vi har ikke mulighed for at holde på en god spiller i 12 år. Vi anerkender, at at de skal til en større liga.

          Anno 2016 er en legende en der skifter op og væk fra suppen med håb om hjemkomst.

          Jeg er fløjtende ligeglad med at FCK kan mere økonomisk. Det er stadig en suppekonkurrent. Basta.

          MvT
          Well spoken!

          Comment


            Der er lagt billeder op på Facebook fra dagens kamp:


            https://www.facebook.com/media/set/?...1904529&type=3
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              Haha! Nu forstår jeg dit brugernavn. Du er faldet i gryden som lille... Men jeg kan se af dine infantile argumentation, at du ikke blevet helt færdigkogt. Jeg må ikke illustrere og drage paralleller mellem fodbold- og kærligheds-livet, men det er helt fint at du gør?

              Og du er tilmed verdensmanden, Hingsten, Studen, Mr. Lover over dem alle, der har fundet opskriften på at undgå utroskab? Det må jeg nok sige... Jeg håber ikke din lyserøde verden braser sammen, hvis det skulle ske for dig, eller du en dag finder ud af, at det har været sket, men du bare ikke vidste det.

              Mit tilhørsforhold til OB bygger ikke på rationel tankegang. I så fald ville jeg netop være forskruet, og falde langt uden for kategori af hvad det vil sige at være fan. Det er den evige kærlighed til Striwerne - selvom Klubben skuffer gang på gang - det er én lang sej kamp at holde med OB. Det havde været nemmere at holde med FCK eller AaB, for så var mine drømme om triumfer i det mindste blevet opfyldt, med jævne mellemrum. Men nu er det altså OB jeg elsker, og de andre er fjender. Det kræver ingen forklaring. Det ér bare sådan. Rasmus Fal$k er fjenden, fordi han er gået i seng med denne - og derfor uværdig til at bære OB-trøjen. Tak for din opfordring, men jeg vil netop gerne have mit OB videre - og det uden forrædere. Derfor skal han bare væk, hellere idag end imorgen, og er han væk inden vinduet lukker, så vil det være det bedste der er sket min klub, siden den vandt sin seneste titel.
              Jeg har skam argumenteret overfor vedkommende, at det er okay at have følelserne ude på tøjet. Men jeg håber stadig, at du og andre, for klubbens skyld vil begrænse mishagsytringerne under kampene, om end jeg vil have fuld forståelse for, hvorfor det ikke kan lade sig gøre.

              Jeg er helt på linie med, at man skifter ikke, under nogen som helst omstændigheder til en anden dansk klub, når man har den status, som den pågældende spiller havde. Der er ingen formidlende omstændigheder. Det er uacceptabelt.

              Håber de tilsvarende mishagsytringer bliver i så fald fulgt op af tilsvarende lidenskab og lyst til at hylde Desler, J.J, Greve m.m ekstra meget, så de både får at se, hvad der kan ske, hvis man skifter til en dansk klub, og hvordan man belønner loyalitet.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Der er lagt billeder op på Facebook fra dagens kamp:


                https://www.facebook.com/media/set/?...1904529&type=3
                Det virkede ikke før, men burde virke nu. Facebook er teknisk udfordrede, åbenbart.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Er pjattet med at El Makrini spiller i korte ærmer og uden handsker

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                    Nej, han er ikke værdig til at bære OB-trøjen!

                    Men du er sikkert også typen, der tilgiver kæresten for at kneppe udenom, velvidende at hun skrider med ham om 6 mnd.

                    Min integritet, tillader mig bare ikke at blive trukket rundt i manegen, af en forræderisk KÆLLING - uanset hvor lækker hun så er...

                    Hold kæft en sammenligning -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg har skam argumenteret overfor vedkommende, at det er okay at have følelserne ude på tøjet. Men jeg håber stadig, at du og andre, for klubbens skyld vil begrænse mishagsytringerne under kampene, om end jeg vil have fuld forståelse for, hvorfor det ikke kan lade sig gøre.

                      Jeg er helt på linie med, at man skifter ikke, under nogen som helst omstændigheder til en anden dansk klub, når man har den status, som den pågældende spiller havde. Der er ingen formidlende omstændigheder. Det er uacceptabelt.

                      Håber de tilsvarende mishagsytringer bliver i så fald fulgt op af tilsvarende lidenskab og lyst til at hylde Desler, J.J, Greve m.m ekstra meget, så de både får at se, hvad der kan ske, hvis man skifter til en dansk klub, og hvordan man belønner loyalitet.

                      MvH ChrisOB
                      Jeg er helt enig med dig. Jeg håber tavsheden fylder mere hos publikum, fremfor buhen og andre mishagsytringer af Falk - Som uden tvivl vil kunne påvirke vores hold, negativt. Det her handler om Falk, og ikke vores hold, som vi allesammen ønsker det bedste for.

                      Som du så fint påpeger, så har jeg skam også forståelse for de personer, som mener at disse ytringer er på sin plads. Det har jeg hele tiden haft - Mit håb er dog noget andet. Jeg tror personligt på at tavsheden fylder mere, og har en større effekt i sidste ende. Falk kan få hele møgfaldet når han kommer med sine nye klub.

                      Lad os endelig hylde spillere som Desler, Greve, JJT m.fl. - Jeg tror godt de fleste spillere af egen avl forstår, at det er et forbudt skridt videre i karrieren, og det har Falk også vidst. Han har valgt at tage det med, eller også han været så overbevist om at alle ville acceptere det, netop pga. Hans historie og status i klubben. OBs fans er nærmest notorisk kendte for at give spillere verbale tæsk, hvis de laver dette skifte, uanset status.

                      Jeg glæder mig til sæsonstart, og ligeså meget jeg glæder mig til folks reaktioner, ligeså meget frygter jeg det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Jeg er helt enig med dig. Jeg håber tavsheden fylder mere hos publikum, fremfor buhen og andre mishagsytringer af Falk - Som uden tvivl vil kunne påvirke vores hold, negativt. Det her handler om Falk, og ikke vores hold, som vi allesammen ønsker det bedste for.

                        Som du så fint påpeger, så har jeg skam også forståelse for de personer, som mener at disse ytringer er på sin plads. Det har jeg hele tiden haft - Mit håb er dog noget andet. Jeg tror personligt på at tavsheden fylder mere, og har en større effekt i sidste ende. Falk kan få hele møgfaldet når han kommer med sine nye klub.

                        Lad os endelig hylde spillere som Desler, Greve, JJT m.fl. - Jeg tror godt de fleste spillere af egen avl forstår, at det er et forbudt skridt videre i karrieren, og det har Falk også vidst. Han har valgt at tage det med, eller også han været så overbevist om at alle ville acceptere det, netop pga. Hans historie og status i klubben. OBs fans er nærmest notorisk kendte for at give spillere verbale tæsk, hvis de laver dette skifte, uanset status.

                        Jeg glæder mig til sæsonstart, og ligeså meget jeg glæder mig til folks reaktioner, ligeså meget frygter jeg det.
                        Jeg frygter det mere end, jeg "glæder" mig. No offense; men jeg har svært ved at se, at der rent faktisk skulle være noget at "glæde sig til", ud over hvad vi som hold kan præstere. Tror den sidste halvanden uges tid har givet et indblik i, hvor splittet vi som gruppe er og kan blive. Og om det var tilsigtet eller ej, så bidrog du faktisk til det med dit "tør øjnene, barnerumpe" indlæg (jeg tillod mig min egen frie omskrivning), og jeg blev ærligt talt bedrøvet. For det var sådan, jeg så "fremtiden". Selvfølgelig er der nogle udenfor pædagogisk rækkevidde; men hvis man erkender, at det forholder sig sådan, så bør man også kunne modstå fristelsen at "starte noget op".

                        Lad os i stedet fokusere på, at vi så småt nærmer os måneden, hvor sæsonen går i gang igen; Tingager viste lovende takter mod HB Køge (upåagtet vind og modstand), Izunna smækkede en lækker kasse ind og viste vilje til at dirigere og gå forrest, og OB er stadig Danmarks bedste klub. Rationelt? Næ - men sandt i mit hjerte.

                        ;-)

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jeg frygter det mere end, jeg "glæder" mig. No offense; men jeg har svært ved at se, at der rent faktisk skulle være noget at "glæde sig til", ud over hvad vi som hold kan præstere.
                          Jeg har det på helt samme måde. Jeg har svært ved at se en positiv 'udgang' på den hilsen Falk får.

                          Comment


                            http://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-vandt-3-0-i-herfoelge

                            Hvis ikke den skulle være bragt.

                            Comment


                              Bom en kasse af vores nye midtbane mand. Det er egentlig ret vildt sparket ind, og lidt en stor kontrast til alle de forkølede afslutninger OB havde før det...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                                Takker.

                                Comment

                                Working...
                                X