Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HB Køge - OB Livestreames på TV2 Fyn.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    YES!! Izunnaaaaaa!
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      Izunna BANKER den ind langt ude fra... Flot mål...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Fy for satan et hug Izunna. Det ser vi gerne mere af i foråret!

        Comment


          wow - noget af et flot mål fra Izunna!

          Comment


            Og det blev sidste aktion i kampen, vi vinder 3-0...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Rasmus Jensen prikker den videre til Izunna udenfor feltet, som fra højresiden smasker den i det fjerne hjørne af målet. Sådan dér Izu!
              Lykken er at se Brøndby fejle.

              Comment


                OB Special kl 14:10 - som kan streames samme sted. Med spændende interviews m.m.

                Comment


                  Hvorfor scorede de kun mål, når jeg var væk fra computeren? Hvad er der galt med dem?
                  Hvorfor gad I ikke holde min plads, mens jeg var på lokum?

                  Der er stadig mange spørgsmål efter dagens træningskamp.

                  Comment


                    Randers har lige tævet Horsens, som vi tabte til for nylig.....
                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...-slemme-stryg/
                    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                    Comment


                      bold.dk er hurtige:
                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/i...de-i-ob-debut/
                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                        Randers har lige tævet Horsens, som vi tabte til for nylig.....
                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...-slemme-stryg/
                        OB havde ikke tabt den kamp, hvis det havde været med dagens set-up... Det tror jeg i hvert fald ikke på.
                        Læste i avisen, at de to forrige kampe, var for at få kilometer i benene og dagens kamp, skulle bruges mere på det taktiske...

                        Comment


                          Igen 90 min til Rasmus Jensen. Ingen tvivl om at de prøver at lave et statement udadtil

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Igen 90 min til Rasmus Jensen. Ingen tvivl om at de prøver at lave et statement udadtil
                            Er det nu også så galt, hvis han er det bedste vi har?

                            Pt. er der jo også Zohore rygter, så må man jo bruge de spillere der er her pt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Er det nu også så galt, hvis han er det bedste vi har?

                              Pt. er der jo også Zohore rygter, så må man jo bruge de spillere der er her pt.
                              Føler mig stadig som en dumpet kæreste der skal se sin ex rende rundt sammen med mine venner og familie..

                              Comment


                                Han virker dog til, at han gerne vil slutte ordentligt af. Han er hverken sløset eller noget andet i den dur.

                                Comment

                                Working...
                                X