Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HB Køge - OB Livestreames på TV2 Fyn.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Han virker dog til, at han gerne vil slutte ordentligt af. Han er hverken sløset eller noget andet i den dur.
    Det er i hvert fald svært at opretholde et reelt had, når man ser den indsats, som han ligger for dagen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Det er i hvert fald svært at opretholde et reelt had, når man ser den indsats, som han ligger for dagen.
      Det kan jo også godt være han vil vise os respekt, og kæmpe en hvis del ud af bukserne for at slutte godt af, og på den måde undskylde den bummert med trøjen.

      Der er jo mange måde man kan undskylde på.

      Jeg vil blive super glad hvis han laver et hattrick mod FCK i ligaen, og hvis vi med RJ's hjælp slutter på f.eks. 4 pladsen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
        Det er i hvert fald svært at opretholde et reelt had, når man ser den indsats, som han ligger for dagen.
        Enig. Jeg er, som alle andre, meget skuffet over hans klubskifte. Men jeg syntes faktisk, at han både har udtjent sin værnepligt hos os (og rent faktisk blev hængende i de senere modgangsår mod den forventning, at det kunne blive bedre i OB - det blev det så ikke) og at han fortjener at spille på et højere niveau.

        Jeg tror i hvert fald på, at han giver sig de 110 procent, som han jo har været kendt for, i hele forårssæsonen. Han virker ikke som typen der ligger på den lade side. Og så tror jeg faktisk på ham, når han siger, at OB ligger hans hjerte nært og at han vil slutte bedst muligt af.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Han virker dog til, at han gerne vil slutte ordentligt af. Han er hverken sløset eller noget andet i den dur.
          Nej han kæmpede som en gal idag igen. Og med Zohore's skifte er Jensen's skifte til FCK før tid nok helt død

          Comment


            Jeg giver også lige mit syn på Barrett. Jeg synes ikke han spiller hverken godt eller skidt. I forhold til Lund i den anden side er der dog langt flere angreb og frem for alt kvalitet i angrebene i højresiden. Barrett vil rigtig gerne med frem, men der sker bare mindre end i den anden side, bl.a. fordi hans højreben er utroligt svagt som flere er inde på.
            Ellers spiller vi jo en solid kamp med det, der med enkelte undtagelser, tyder på en start-11'er. I en kamp hvor vejret er besværligt, viser vi rimelig sikker boldomgang og fine ideer fremad banen. Falk viser stadig klasse og er med i meget. Desler virker også skarp, ligesom Makrini fylder meget på midtbanen i den halveg han spiller. Tingager viser lovende takter og vil i den grad presse Lasse og Haddi i kampen om pladserne i midterforsvaret. Han har glimrende timing indgreb. Afleveringer sidder sikkert og farten som vi har hørt om viser han også flere gange, hvor han er hurtig de gange Køge havde muligheder for omstillinger. Meget overbevisende kamp af ham sammen med Lasse. Det skal så også siges at Sandro i køgeangrebet i hvert fald ikke spillede sig til en kontrakt i dag. Det var skidt!!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Jeg giver også lige mit syn på Barrett. Jeg synes ikke han spiller hverken godt eller skidt. I forhold til Lund i den anden side er der dog langt flere angreb og frem for alt kvalitet i angrebene i højresiden. Barrett vil rigtig gerne med frem, men der sker bare mindre end i den anden side, bl.a. fordi hans højreben er utroligt svagt som flere er inde på.
              Ellers spiller vi jo en solid kamp med det, der med enkelte undtagelser, tyder på en start-11'er. I en kamp hvor vejret er besværligt, viser vi rimelig sikker boldomgang og fine ideer fremad banen. Falk viser stadig klasse og er med i meget. Desler virker også skarp, ligesom Makrini fylder meget på midtbanen i den halveg han spiller. Tingager viser lovende takter og vil i den grad presse Lasse og Haddi i kampen om pladserne i midterforsvaret. Han har glimrende timing indgreb. Afleveringer sidder sikkert og farten som vi har hørt om viser han også flere gange, hvor han er hurtig de gange Køge havde muligheder for omstillinger. Meget overbevisende kamp af ham sammen med Lasse. Det skal så også siges at Sandro i køgeangrebet i hvert fald ikke spillede sig til en kontrakt i dag. Det var skidt!!
              Men det gjorde han så alligevel

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-med-hb-koege/

              Comment


                Jeg giver generelt, ikke 5 flade potter pis for træningskampe. Det er kampe uden betydning. Der er ingen bundlinie, som du skal stå til regnskab for. Det eneste, du kan være sikker på er at de unge, der banker på til startopstillingen/førsteholdstruppen, giver sig 110% i håb om at komme mere ind i varmen.

                Resten, som er mere eller mindre "selvskrevet" i deres OB-rolle, yder absolut ikke mere end de lige skal. Der er ingen, der gider risikere sig selv en længere skadespause, nu her inden sæsonstart.

                Samme indstilling løber din modstander rundt med... Go figure.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Enig. Jeg er, som alle andre, meget skuffet over hans klubskifte. Men jeg syntes faktisk, at han både har udtjent sin værnepligt hos os (og rent faktisk blev hængende i de senere modgangsår mod den forventning, at det kunne blive bedre i OB - det blev det så ikke) og at han fortjener at spille på et højere niveau.

                  Jeg tror i hvert fald på, at han giver sig de 110 procent, som han jo har været kendt for, i hele forårssæsonen. Han virker ikke som typen der ligger på den lade side. Og så tror jeg faktisk på ham, når han siger, at OB ligger hans hjerte nært og at han vil slutte bedst muligt af.
                  Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  Det er i hvert fald svært at opretholde et reelt had, når man ser den indsats, som han ligger for dagen.
                  Der skulle sandelig ikke meget til, at I tager ham til nåde. En energisk indsats i et par træningskampe... I guder hvor er nogle mennesker nemme at købe.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                    Der skulle sandelig ikke meget til, at I tager ham til nåde. En energisk indsats i et par træningskampe... I guder hvor er nogle mennesker nemme at købe.
                    Tja, jeg er da stadig skuffet over, at han er skiftet til FCK, men det er da altid noget, at han giver sig for OB, mens han er her.

                    Comment


                      Ja, lad os nu komme videre. Falk er en OB dreng, og det ændre hans skifte til FCK ikke ved. Jeg støtter ham som jeg altid har gjort, og er behovet der for at pifte af ham, jamen så gør det for guds skyld når han kommer på besøg til sommer iført den klamme trøje, han nu engang kommer til at trække over hovedet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hahaha!
                        Man kan så også argumentere for at han havde dårlige arbejdsbetingelser i dag. Håber i hvert fald for Køge, at han har vist mere på træningsbanen end i dagens kamp 😄

                        Comment


                          Har I allerede glemt det her? Så lad mig genopfriske jeres hukommelse...


                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                            Der skulle sandelig ikke meget til, at I tager ham til nåde. En energisk indsats i et par træningskampe... I guder hvor er nogle mennesker nemme at købe.
                            Tror nu nærmere, at der sidder mange som ikke er blevet så "tøze fornæmede" over at han skiftede, da man ligesom havde set det komme...
                            Personligt troede jeg 100% på at røg til Brøndby - så set i dét lys, sætter jeg større pris på, at han røg til FCK - som OB ikke har en jordisk chance for at sammenligne sig med.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Tja, jeg er da stadig skuffet over, at han er skiftet til FCK, men det er da altid noget, at han giver sig for OB, mens han er her.
                              Nej, han er ikke værdig til at bære OB-trøjen!

                              Men du er sikkert også typen, der tilgiver kæresten for at kneppe udenom, velvidende at hun skrider med ham om 6 mnd.

                              Min integritet, tillader mig bare ikke at blive trukket rundt i manegen, af en forræderisk KÆLLING - uanset hvor lækker hun så er...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                                Har I allerede glemt det her? Så lad mig genopfriske jeres hukommelse...
                                Du kan jo bare lade være med at syne som det.

                                Det er jo et frit land vi lever i.

                                Men vi må vel godt synes det er fedt at han ikke falder op i banen.

                                Comment

                                Working...
                                X