Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HB Køge - OB Livestreames på TV2 Fyn.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja!!!!
    Nu mente jeg fra start, men regner da også selv at det ville være det, men mærkeligere ting er da sket før.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Bliver vel også spændende om Izunna starter inde?
      Han har jo kun trænet med 3 dage.
      Er det nok til at spille med?
      Mon ikke vi får ham at se i en eller anden udstrækning. Så kan det godt være, at det kun bliver 30 min.

      Comment


        #18
        Fedt initiativ af TV2 Fyn. Nu kan man da tale om en lokalstation der begynder at have noget relevans.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Nu mente jeg fra start, men regner da også selv at det ville være det, men mærkeligere ting er da sket før.

          Jeg mente også fra start. Hvis grundformen er iorden skal han bare starte inde. Hvis han er meget "bagud" ift de andre er det noget andet..
          Men så må han ud efter 60 min

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Fedt initiativ af TV2 Fyn. Nu kan man da tale om en lokalstation der begynder at have noget relevans.
            halleluja.. Amén Brother

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Fedt initiativ af TV2 Fyn. Nu kan man da tale om en lokalstation der begynder at have noget relevans.
              Ja, det har du ret I.

              Er fedt hvis flere lokalstationer gjorde det.
              De ændre er så vigtigt for os, men så for en masse andre fodbold glade folk i DK.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg mente også fra start. Hvis grundformen er iorden skal han bare starte inde. Hvis han er meget "bagud" ift de andre er det noget andet..
                Men så må han ud efter 60 min
                Ja, det har du ret I :)

                Så må vi jo bare vente at se imorgen :)

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Fredag kl 12.00

                  Har du et link RASH?
                  takker så er det lidt lækkert at holde en fridag 👌🏻😇
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Ja, det har du ret I :)

                    Så må vi jo bare vente at se imorgen :)
                    Yes :). Jeg håber på denne

                    KOVAL
                    OL FT LN JBL
                    MD IU MEM MG
                    AK FESTER

                    Kan simpelthen ikke få mig selv til sætte Falk i min ønske start 11 mere. Jeg er ikke så meget oppe i det røde felt mere som de første par dage. Men billedet af ham i en FCK trøje sidder brændt på nethinden stadig og jeg håber stadig at han skifter mandag
                    Nåh. Glæder mig helt vildt til at se kampen i morgen :)

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      takker så er det lidt lækkert at holde en fridag 
                      Jeg lukker butikken 11.59

                      Comment


                        #26
                        Generelt synes jeg altid, at sportsdækningen på TV2 Fyn har været rimeligt pauvre. Der kommer da et indslag fra Ådalen nu og da, men sjældent med meget nye under solen, og derudover bliver resten af sporten på Fyn dækket meget overfladisk. På TV Midt-Vest har de f.eks. deres håndboldmagasin Overtrådt, det er jo Vestjylland, og på TV2 Østjylland har de deres debatprogram Fodbold med Horup, hvor de debatterer klubberne i regionen og har trænere, spillere, sportschefer og de mest velinformerede journalister med i panelerne. Ville da klæde TV2 Fyn også at tænke lidt i de baner, der er ikke nogen der skal bilde mig ind, at der er færre der vil se det, end der ser alle deres hovedsagligt dødsyge programmer.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Generelt synes jeg altid, at sportsdækningen på TV2 Fyn har været rimeligt pauvre. Der kommer da et indslag fra Ådalen nu og da, men sjældent med meget nye under solen, og derudover bliver resten af sporten på Fyn dækket meget overfladisk. På TV Midt-Vest har de f.eks. deres håndboldmagasin Overtrådt, det er jo Vestjylland, og på TV2 Østjylland har de deres debatprogram Fodbold med Horup, hvor de debatterer klubberne i regionen og har trænere, spillere, sportschefer og de mest velinformerede journalister med i panelerne. Ville da klæde TV2 Fyn også at tænke lidt i de baner, der er ikke nogen der skal bilde mig ind, at der er færre der vil se det, end der ser alle deres hovedsagligt dødsyge programmer.

                          Comment


                            #28
                            Køge har lidt prøvespillere med i morgen

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...nders-spiller/

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Fedt initiativ af TV2 Fyn. Nu kan man da tale om en lokalstation der begynder at have noget relevans.
                              Tv2/Fyn, som er en regional tv-station (ikke lokal), dækker nu faktisk en del 'små' arrangementer, der har en mindre gruppe fynboeres store interesse, på deres egen kanal.

                              Men enig, deres sportsdækning kunne sagtens opimeres.
                              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                                Tv2/Fyn, som er en regional tv-station (ikke lokal), dækker nu faktisk en del 'små' arrangementer, der har en mindre gruppe fynboeres store interesse, på deres egen kanal.

                                Men enig, deres sportsdækning kunne sagtens opimeres.
                                Selvom du ordkløver, ændrer det stadig ikke min pointe. Der er så relativt lidt sport for dem at dække, men alligevel ser man forsvindende lidt fra OB, OIK, GOG, Svendborg Rabbits, speedwaybanerne, de mindre fynske fodbold og håndboldklubber osv.

                                Comment

                                Working...
                                X