Annoncering

Collapse
No announcement yet.

HB Køge - OB Livestreames på TV2 Fyn.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
    Tror nu nærmere, at der sidder mange som ikke er blevet så "tøze fornæmede" over at han skiftede, da man ligesom havde set det komme...
    Personligt troede jeg 100% på at røg til Brøndby - så set i dét lys, sætter jeg større pris på, at han røg til FCK - som OB ikke har en jordisk chance for at sammenligne sig med.
    Ingen havde set FCK komme - heller ikke dig. De fleste regnede med et skifte til udlandet. Det var jo nye større sportslige udfordringer han søgte. Op i niveau. Superligaen er ikke "op i niveau"

    Og nej, jeg er ikke tøse-fornærmet - men i min verden er Rasmus Fal(s)k gået fra at være medspiller til modstander.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
      Nej, han er ikke værdig til at bære OB-trøjen!

      Men du er sikkert også typen, der tilgiver kæresten for at kneppe udenom, velvidende at hun skrider med ham om 6 mnd.

      Min integritet, tillader mig bare ikke at blive trukket rundt i manegen, af en forræderisk KÆLLING - uanset hvor lækker hun så er...

      Perspektiv - tak...
      Tror bare, at man - specielt på et dabatforum - har forskellige tilgange til emnet. Det her gør åbentbart mere ondt dig end på andre. Så er spørgsmålet jo bare, om man kan acceptere hinandens indstilling. Jeg respekterer fuldt ud din - omend jeg ved gud ikke selv kan finde SÅ dybt et had i forbindelse med et uundgåeligt klubskifte...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Du kan jo bare lade være med at syne som det.

        Det er jo et frit land vi lever i.

        Men vi må vel godt synes det er fedt at han ikke falder op i banen.
        Selvfølgelig lever vi i en fri verden, og derfor skriver jeg at I er letkøbte...

        Jeg tør slet ikke tænke på Jeres reaktion, hvis I skulle møde DEN FAL(S)KE KÆLLING til fan-dag, og han stikker jer en autograf og et par fri-billetter til stadion...

        Comment


          Jeg er egentlig flintrende ligeglad med hvad der kan støves op af plusser eller minusser... Jeg er færdig med ham, og håber han er fortid inden Mandag...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
            Perspektiv - tak...
            Tror bare, at man - specielt på et dabatforum - har forskellige tilgange til emnet. Det her gør åbentbart mere ondt dig end på andre. Så er spørgsmålet jo bare, om man kan acceptere hinandens indstilling. Jeg respekterer fuldt ud din - omend jeg ved gud ikke selv kan finde SÅ dybt et had i forbindelse med et uundgåeligt klubskifte...
            Det handler ikke om at gøre ondt - det er rationel kalkuleret kynisme. En spiller der ikke VIL klubben og skifter til en rival skal bare F(u)CK'e af omgående så der kan blive plads til andre. Kom videre var der en der skrev... Der ingen der rigtig kommer videre når de skal bo under samme tag efter de er blevet enige om at skilles...

            Men husk dit perspektiv, når Rasmus Fal(s)k gæster Odense Stadion til efteråret, iført sin FCK tricot og scorer ét mål og lægger op til 2 i vores 0-4 nederlag...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              Ingen havde set FCK komme - heller ikke dig. De fleste regnede med et skifte til udlandet. Det var jo nye større sportslige udfordringer han søgte. Op i niveau. Superligaen er ikke "op i niveau"

              Og nej, jeg er ikke tøse-fornærmet - men i min verden er Rasmus Fal(s)k gået fra at være medspiller til modstander.
              Det passer så ik

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                Nej, han er ikke værdig til at bære OB-trøjen!

                Men du er sikkert også typen, der tilgiver kæresten for at kneppe udenom, velvidende at hun skrider med ham om 6 mnd.

                Min integritet, tillader mig bare ikke at blive trukket rundt i manegen, af en forræderisk KÆLLING - uanset hvor lækker hun så er...
                Det er simpelthen den mest åndssvage sammenligning. Fodboldlivet og ens kærlighedsliv kan man sgu ikke sammenligne, ellers lever du godt nok i en forskruet verden. Du er måske bare ikke ældre end det, at du skal bruge så meget af din energi på at være så butt-hurt, det er sgu lidt sørgerligt, synes jeg.

                Nu når du nu insistere på at sammenligne det med kærlighedslivet, så har jeg intet had til nogle af mine ekskærester, fordi de har været med til at forme mig til den jeg er. De var det bedste for mig i en bestemt periode i mit liv, præcis ligesom Rasmus Falk er/var. Han har været fantastisk for os, og det ser ud til at han fortsætter med sammen niveau. Livet har behov for nye kapitler hele tiden, og det er det vi gennemgår nu. Så absolut Ingen had herfra.

                Mht. Utroskab, så bliver det aldrig aktuelt, fordi jeg sørger for at mine kæreste aldrig tager fra hjemmet, sultne. - Ligesom jeg synes vi skal behandle Rasmus ordentligt, så når han kommer retur, så er der ingen hån eller jubel når/hvis han scorer.. Det er værd at tage med. Den der ler sidst, ler bedst.

                En opfordring; kom nu bare videre, og så tager vi den op igen, når Rasmus kommer på besøg iført klammo-trøjen.

                Comment


                  Desler

                  http://www.ob.dk/artikel/god-fornemm...pen-25405.aspx

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det passer så ik
                    + 1

                    Havde selv 2 hjemlige Fc klubber som bedste bud på hans fremtid...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Og Izunna... Læser du de artikler, som du linker til? ;)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        Det handler ikke om at gøre ondt - det er rationel kalkuleret kynisme. En spiller der ikke VIL klubben og skifter til en rival skal bare F(u)CK'e af omgående så der kan blive plads til andre. Kom videre var der en der skrev... Der ingen der rigtig kommer videre når de skal bo under samme tag efter de er blevet enige om at skilles...

                        Men husk dit perspektiv, når Rasmus Fal(s)k gæster Odense Stadion til efteråret, iført sin FCK tricot og scorer ét mål og lægger op til 2 i vores 0-4 nederlag...
                        Hvilket perspektiv vil du have jeg skal huske i efteråret?! Der ER han jo FCK-spiller og har INTET med OB at gøre...?!
                        Jeg vil huske mit perspektiv, når han scorer det afgørende mål imod FCK her i foråret... Og tro mig: Får har chancen for at score det afgørende mål imod FCK - er der INGEN der er lige så opsat på at det skal lykkedes, som ham selv...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Det er simpelthen den mest åndssvage sammenligning. Fodboldlivet og ens kærlighedsliv kan man sgu ikke sammenligne, ellers lever du godt nok i en forskruet verden. Du er måske bare ikke ældre end det, at du skal bruge så meget af din energi på at være så butt-hurt, det er sgu lidt sørgerligt, synes jeg.

                          Nu når du nu insistere på at sammenligne det med kærlighedslivet, så har jeg intet had til nogle af mine ekskærester, fordi de har været med til at forme mig til den jeg er. De var det bedste for mig i en bestemt periode i mit liv, præcis ligesom Rasmus Falk er/var. Han har været fantastisk for os, og det ser ud til at han fortsætter med sammen niveau. Livet har behov for nye kapitler hele tiden, og det er det vi gennemgår nu. Så absolut Ingen had herfra.

                          Mht. Utroskab, så bliver det aldrig aktuelt, fordi jeg sørger for at mine kæreste aldrig tager fra hjemmet, sultne. - Ligesom jeg synes vi skal behandle Rasmus ordentligt, så når han kommer retur, så er der ingen hån eller jubel når/hvis han scorer.. Det er værd at tage med. Den der ler sidst, ler bedst.

                          En opfordring; kom nu bare videre, og så tager vi den op igen, når Rasmus kommer på besøg iført klammo-trøjen.
                          Tror du skal spørge Lars Bos enke om kærligheden til klubben ikke kunne sammenlignes bare lidt med kærligheden til hende. Bare fordi du ikke anerkender sammenligningen betyder ikke, at det ikke er nogen af de samme slags følelser, der er på spil, ikke bare her men over hele verden. Tror du skulle tage at tage et kursus i global fakultur, før du begynder at gøre dig til dommer over, om ens liv er forskruet, hvis man føler en form for decideret kærlighed til klubben. Din attitude sinker i hvert fald langt væk af, at du hverken kan eller vil sætte dig ind, præcis hvor meget følelser spiller ind i udformningen af tilhørsforhold over hele det globale spektrum.

                          Og det synes jeg er mere sørgeligt, end det DU synes er sørgeligt. Og en total mangel på respekt overfor anderledes tænkende.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Og Izunna... Læser du de artikler, som du linker til? ;)
                            Ja det gør jeg :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Tror du skal spørge Lars Bos enke om kærligheden til klubben ikke kunne sammenlignes bare lidt med kærligheden til hende. Bare fordi du ikke anerkender sammenligningen betyder ikke, at det ikke er nogen af de samme slags følelser, der er på spil, ikke bare her men over hele verden. Tror du skulle tage at tage et kursus i global fakultur, før du begynder at gøre dig til dommer over, om ens liv er forskruet, hvis man føler en form for decideret kærlighed til klubben. Din attitude sinker i hvert fald langt væk af, at du hverken kan eller vil sætte dig ind, præcis hvor meget følelser spiller ind i udformningen af tilhørsforhold over hele det globale spektrum.

                              Og det synes jeg er mere sørgeligt, end det DU synes er sørgeligt. Og en total mangel på respekt overfor anderledes tænkende.

                              MvH ChrisOB
                              Jeg beklager. Det har du helt ret i. Nu var meningen at det blot var rettet mod Rasmus Falks situation - det kom måske lidt forkert ud. Det beklager jeg.

                              Jeg har stor respekt for folk som Lars Bo (RIP), OleOB m.fl. - Lige så stor respekt jeg har for deres kærlighedsforhold til OB, lige så lidt ville jeg ønske at jeg var i deres sted. Forstå mig ret. Fodbold skal ikke overtage mit liv på samme måde, som det gjorde og har gjort hos dem. Livet er mere end fodbold, efter min mening.

                              Jeg mødte Lars Bo op til flere gange, også over en kop kaf', og han er i den grad en af de mest rare mennesker jeg nogensinde har mødt. Når det er sagt, så er det jo altid op til individet, at bestemme over sit eget liv, og hvad det skal bruges på. - Min tid skal ikke beherskes af fodbold, og det skal det måske for jer - og det er helt fair.

                              Uden folk som jer, så var fodbold sgu også kedeligt. Al respekt herfra.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg beklager. Det har du helt ret i. Nu var meningen at det blot var rettet mod Rasmus Falks situation - det kom måske lidt forkert ud. Det beklager jeg.

                                Jeg har stor respekt for folk som Lars Bo (RIP), OleOB m.fl. - Lige så stor respekt jeg har for deres kærlighedsforhold til OB, lige så lidt ville jeg ønske at jeg var i deres sted. Forstå mig ret. Fodbold skal ikke overtage mit liv på samme måde, som det gjorde og har gjort hos dem. Livet er mere end fodbold, efter min mening.

                                Jeg mødte Lars Bo op til flere gange, også over en kop kaf', og han er i den grad en af de mest rare mennesker jeg nogensinde har mødt. Når det er sagt, så er det jo altid op til individet, at bestemme over sit eget liv, og hvad det skal bruges på. - Min tid skal ikke beherskes af fodbold, og det skal det måske for jer - og det er helt fair.

                                Uden folk som jer, så var fodbold sgu også kedeligt. Al respekt herfra.
                                Det er netop op til individet, hvor meget fodbold skal fylde i forhold til andet. Men jeg garanterer dig for, at langt de fleste har et større kærlighedsforhold til deres familie/kone/kæreste/mand end til klubben; det hele handler om hvor vidt de følelser, man kommer ud for, kommer til at fylde mere end det f.eks vil gøre for dig. Det har JEG respekt for. Min familie betyder også langt mere for mig end OB. Men det betyder ikke, at nogle af de samme følelser rent faktisk ER i spil. Og så kan man i øvrigt også argumentere for, at der heller ikke er ret mange, der efter blot halvanden uge er parate til at "komme videre".

                                Jeg er jo bare bange for, at den attitude, du lagde for dagen i det indlæg, som du så beklager lidt (respekt) kontra den som Z.A.E ligger for dagen, netop er faren ved at lade Falk spille resten af denne halvsæson. Du vil hele tiden tænke "Kom nu videre!", mens andre vil tænke "Se den luder rende rundt og lade som om, han elsker at spille i klubben", og så vil der opstå situationer, som hverken kommer til at gavne os, som individer, holdet eller OB som klub. En splittelse imellem folk, der har svært ved at forstå, præcis hvor meget følelser egentlig fylder hos nogle enkelte, og så dem, der uundgåeligt vil forblive "smålige", fordi deres følelser forbyder dem at være andet.

                                Det er fint nok, at du ikke selv vil lade fodbolden fylde så meget; men det ville altså klæde dig og andre, at prøve, bare lidt, at sætte jer ind i, at for nogen der fylder den altså bare lidt mere - og på en anden måde, end den gør hos jer selv. Det lader til, at det i hvert fald er gået lidt op for dig her; men jeg tvivler på, at nok vil respektere den andens mening, så splittelsen vil bare opstå igen og igen og igen.

                                Jeg kan til din oplysning sige, at billedet af Falk i FCK-trøjen simpelthen fylder mig med decideret afsky. Ikke skuffelse eller ærgrelse, som det måske gør hos dig. Nej; afsky og væmmelse. Jeg har så bare taget den beslutning, at jeg ikke vil buhe af Falk på stadion, mens han er i OB-trøje. Men jeg vil heller ikke tiljuble ham. Jeg håber, men nærer ingen forventninger om det, at langt størstedelen vil tage den approach. Ingen buhen; stilhed. Som han var luft. Men omvendt har jeg så meget forståelse for andre folks følelser, at jeg ikke vil kræve det af andre, at de skal lade være med at buhe. Jeg vil bare opfordre dem til det.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X