Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Vi har mange spillere .. Ikke nødvendigvis gode/stærke ... Og feks mak/izu er gode men ikke gode sammen ... Holdet som enhed er ikke stærk ..og uden Falk intet bindeled mellem midt og angreb ...
    Eller også er det på tide at andre skal være bindeledet imellem midt og angreb.
    Jeg er ikke i tvivl om at når Falk ikke er der, skal andre træde i karakter, og det er jeg ikke i tvivl om at de nok skal.

    Jeg har fuld tiltro til Kent.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Eller også er det på tide at andre skal være bindeledet imellem midt og angreb.
      Jeg er ikke i tvivl om at når Falk ikke er der, skal andre træde i karakter, og det er jeg ikke i tvivl om at de nok skal.

      Jeg har fuld tiltro til Kent.
      det er i hvert fald set før at der er andre der tager over når de store profiler tjekker ud
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        det er i hvert fald set før at der er andre der tager over når de store profiler tjekker ud
        det er de jo nødt til.....desværre ret begrænset hvad de fik af muligheder i foråret

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det er i hvert fald set før at der er andre der tager over når de store profiler tjekker ud
          Også det jeg tænker.

          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          det er de jo nødt til.....desværre ret begrænset hvad de fik af muligheder i foråret
          Tror også det var svært i foråret, selv de få kampe hvor Falk ikke var med, for man har altid været vant til at spille Falk, så løser det problemet.

          Men mon ikke der er en plan oppe i hovedet på Kent.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Også det jeg tænker.



            Tror også det var svært i foråret, selv de få kampe hvor Falk ikke var med, for man har altid været vant til at spille Falk, så løser det problemet.

            Men mon ikke der er en plan oppe i hovedet på Kent.
            jo det tror og håber jeg bestemt på. Har også tiltro til han ved hvad han laver ;)

            Men mener stadig falk fik FOR meget spilletid.....efter den gode start vi havde hvor top 5....måske endda top 4 lige pludseligt var indenfor rækkevidde - DER mener jeg det gav mening at fokusere kortsigtet og bruge falk. Men efter vi faldt sammen havde jeg nu gerne set at han havde brugt greve og jjt noget mere - især fordi falk heller ikke spillede specielt godt længere....

            men det er selvfølgelig let at være bagklog

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              jo det tror og håber jeg bestemt på. Har også tiltro til han ved hvad han laver ;)

              Men mener stadig falk fik FOR meget spilletid.....efter den gode start vi havde hvor top 5....måske endda top 4 lige pludseligt var indenfor rækkevidde - DER mener jeg det gav mening at fokusere kortsigtet og bruge falk. Men efter vi faldt sammen havde jeg nu gerne set at han havde brugt greve og jjt noget mere - især fordi falk heller ikke spillede specielt godt længere....

              men det er selvfølgelig let at være bagklog
              Ja, du kan have ret I han måske fik for meget spilletid.

              Men det kan også være fordi de planer han havde ikke virkede efter hensigten i de få kampe uden Falk.

              Man kan sige at nu er Falk ikke en mulighed så de planer han har nu skal nok virke, da man ikke bare kan spille den til Falk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Jeg ville da også gerne have en Zohore type eller i den retning.
                Men vil også gerne se en Yao om han kan levere, kan han det er en Zohore type jo ikke så vigtig.

                Men jeg tænker også at KN og JH er igang med at finde den sidste eller de sidste til holdet.



                I angrebet er jeg enig med dig i at det vi har som reserver ikke er helt på 100 %.
                Men på alle de andre pladser har vi en starter og en back up som jeg mener sagtens kan spille når første valget ikke er klart.

                Nu har jeg tid :).

                I forhold til at have niveauet, så tænker jeg på om det rækker til målsætningen

                Målmænd (1 plads):
                Falke (han lavede flere fjl på de få kampe han fik, men som reserve er det vel lige godkendt)
                Sten (klart en god signing, han har været overraskende stærk ... god nok!)

                Forsvar (4 pladser):
                Frederik Tingager (Han lavede altså flere store kampafgørende fejl, ja folk var glade fordi forventningerne var lave)
                Hallgrimur Jonasson (ubetinget ikke god nok)
                Jacob Barrett Laursen (meget tvivlsomt om han har niveauet og han ryger sikkert også)
                Ari Skúlason (ubetinget ikke god nok)
                Oliver Lund (sat af og vel i høj grad tvivlsomt om han har niveauet
                KEP (han HAR helt sikkert været god nok, men har godt nok fået meget negativ kritik i foråret ... lidt et spørgsmålstegn)
                Tverskov (jeg kender meget lidt til ham, men som type lyder han spændende ... "gået meget frem og god med bolden")
                Pereira (hmm, han blev sat af i Sønderjyske ... aner ikke om han har niveauet)
                Buus (uprøvet ... men årgangen er generelt ikke prangende)

                Midtbane + kant (4 pladser):
                Mohamed El Makrini (stærk nok, i hvert fald defensivt og det er jo hovedsagen på den plads)
                Lucas Jensen (ikke god nok ... definitivt)
                Jens Jakob Thomasen (meget lovende, men jeg har sgu været lidt skuffet over indtrykket i den overståede sæson)
                Izunna Uzochukwu (meget ringe i foråret ... ligner Makrini for meget, bare langt dårligere ... umiddelbart ikke god nok)
                Mikkel Desler (hmm ... en okay spiller, ikke værst men heller ikke absolut overbevisende ... måske god nok)
                Greve (Jeg mener ikke han er god nok, men det har dog set bedre ud på det sidste ... så måske (mangler fart) )
                Jönsson (når han er i topform er han klart god nok, meget teknisk ... vi må håbe at han ikke får flere skader)
                Thrane (hmm, tror knap at jeg har set ham spille ... uprøvet)

                Angrebet (2 pladser):
                AK (god nok når det kører, men svinger en del)
                Fester (lidt som AK, men holder de niveau er de godkendt)
                Yao (uprøvet, men ser hurtig ud)
                Mikkelsen (definitivt ikke god nok, skal væk!)

                Jeg er altså ikke imponeret og synes jeg har forsøgt at være så objektiv som muligt.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  @Entusiastens:
                  1) Helt fair, at du ikke er imponeret - en 7.plads og flere kampe med store problemer i især det etablerede angrebsspil giver heller ikke grund til at være overdrevet optimist. Jeg synes også, at målsætningen om slutspil er ret ambitiøs, og det er en god præstation, hvis det lykkes.

                  2) Jeg synes, du begår den fejl - som vi alle ofte gør herinde, sådan er fan-debat jo - at vurdere de enkelte spilleres niveau for sig. Hvis du havde lavet den samme vurdering af Brøndbys og Sønderjyskes mandskaber sidste sommer, så burde Brøndby have fået medaljer uden problemer, og Sønderjyske var blevet 8-10. Sådan gik det som bekendt ikke.
                  Hvis vi skal i slutspil i kommende sæson, så skal holdet fungere bedre, og bedre holdspil skal kompensere for nogle spilleres svagheder. Det mener jeg bliver helt afgørende.

                  Comment


                    Jeg er helt enig i dine betragtninger, bortset fra Desler. Spørgsmålet er så bare om vores konkurrenter er lige så svagt besat. Men det er åbenbart hvad man må forvente som OB'er i disse for vor klub så svære tider.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Nu har jeg tid :).

                      I forhold til at have niveauet, så tænker jeg på om det rækker til målsætningen

                      Målmænd (1 plads):
                      Falke (han lavede flere fjl på de få kampe han fik, men som reserve er det vel lige godkendt)
                      Sten (klart en god signing, han har været overraskende stærk ... god nok!)

                      Forsvar (4 pladser):
                      Frederik Tingager (Han lavede altså flere store kampafgørende fejl, ja folk var glade fordi forventningerne var lave)
                      Hallgrimur Jonasson (ubetinget ikke god nok)
                      Jacob Barrett Laursen (meget tvivlsomt om han har niveauet og han ryger sikkert også)
                      Ari Skúlason (ubetinget ikke god nok)
                      Oliver Lund (sat af og vel i høj grad tvivlsomt om han har niveauet
                      KEP (han HAR helt sikkert været god nok, men har godt nok fået meget negativ kritik i foråret ... lidt et spørgsmålstegn)
                      Tverskov (jeg kender meget lidt til ham, men som type lyder han spændende ... "gået meget frem og god med bolden")
                      Pereira (hmm, han blev sat af i Sønderjyske ... aner ikke om han har niveauet)
                      Buus (uprøvet ... men årgangen er generelt ikke prangende)

                      Midtbane + kant (4 pladser):
                      Mohamed El Makrini (stærk nok, i hvert fald defensivt og det er jo hovedsagen på den plads)
                      Lucas Jensen (ikke god nok ... definitivt)
                      Jens Jakob Thomasen (meget lovende, men jeg har sgu været lidt skuffet over indtrykket i den overståede sæson)
                      Izunna Uzochukwu (meget ringe i foråret ... ligner Makrini for meget, bare langt dårligere ... umiddelbart ikke god nok)
                      Mikkel Desler (hmm ... en okay spiller, ikke værst men heller ikke absolut overbevisende ... måske god nok)
                      Greve (Jeg mener ikke han er god nok, men det har dog set bedre ud på det sidste ... så måske (mangler fart) )
                      Jönsson (når han er i topform er han klart god nok, meget teknisk ... vi må håbe at han ikke får flere skader)
                      Thrane (hmm, tror knap at jeg har set ham spille ... uprøvet)

                      Angrebet (2 pladser):
                      AK (god nok når det kører, men svinger en del)
                      Fester (lidt som AK, men holder de niveau er de godkendt)
                      Yao (uprøvet, men ser hurtig ud)
                      Mikkelsen (definitivt ikke god nok, skal væk!)

                      Jeg er altså ikke imponeret og synes jeg har forsøgt at være så objektiv som muligt.
                      uden at gå i detaljer med hvad de individuelle fejl betyder for holdet vil jeg konstatere at alle OB's spillere har fejlet i kampe. Det får mig ikke til st stemple nogen af dem som "ikke gode nok", eller "skal videre nu". Falk og Makrini har også begået fejl, og unge spillere laver fejl når de matches på dette niveau. Evnen til at lære sf sine fejl er et meget vigtigt element i den udvikling der er for de enkelte spillere.
                      Last edited by manner; 10-06-2016, 14:43.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        @Entusiastens

                        Jeg kan godt følge nogen af de begrundelser du kommer med, men som nixcha skriver, så er en stor del af fodbold baseret på holdet og ikke kun de 11 individer der render rundt på banen.

                        Men om ikke andet er det svært at vurdere ud fra sidste sæson, da meget gik igennem Falk og han er der ikke mere.

                        Nu er det spændende så bare om holdet bliver bedre eller dårligere uden ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          @Entusiastens:
                          1) Helt fair, at du ikke er imponeret - en 7.plads og flere kampe med store problemer i især det etablerede angrebsspil giver heller ikke grund til at være overdrevet optimist. Jeg synes også, at målsætningen om slutspil er ret ambitiøs, og det er en god præstation, hvis det lykkes.

                          2) Jeg synes, du begår den fejl - som vi alle ofte gør herinde, sådan er fan-debat jo - at vurdere de enkelte spilleres niveau for sig. Hvis du havde lavet den samme vurdering af Brøndbys og Sønderjyskes mandskaber sidste sommer, så burde Brøndby have fået medaljer uden problemer, og Sønderjyske var blevet 8-10. Sådan gik det som bekendt ikke.
                          Hvis vi skal i slutspil i kommende sæson, så skal holdet fungere bedre, og bedre holdspil skal kompensere for nogle spilleres svagheder. Det mener jeg bliver helt afgørende.
                          Det ER nemmere at få spillere, der hver for sig er gode nok, til at være gode nok sammen :) ... end at gøre det med spillere der ikke er gode nok hver for sig.

                          Men klart at en gennemført spillestil kan hjælpe på det.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Spændende at se om alle de nye er med i morgen eller om vi kommer til at se noget lignende

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...paa-kim-aabech

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Spændende at se om alle de nye er med i morgen eller om vi kommer til at se noget lignende

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...paa-kim-aabech
                              Gad vide, om vi ikke betaler f.eks. AaB noget kompensation for at KEP, Jönsson og Thrane starter tidligere hos os? Det ville vel være en normal fremgangsmåde. Horsens er nødt til at tælle på selv de mindste knapper, og de er måske vant til noget andet fra 1.div.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Gad vide, om vi ikke betaler f.eks. AaB noget kompensation for at KEP, Jönsson og Thrane starter tidligere hos os? Det ville vel være en normal fremgangsmåde. Horsens er nødt til at tælle på selv de mindste knapper, og de er måske vant til noget andet fra 1.div.
                                Jo selvfølgelig gør vi det

                                Comment

                                Working...
                                X