Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jammen det vil jeg da også gerne :). Ville da gerne have ham George fra Hobro. Tror bare ikke at vi skal regne med det..
    En solid midtbanespiller og en 3.målmand. Og så erstatninger for hvad der evt bliver solgt minus TM
    Måske skal vi ikke regne med det....men med et erklæret mål om top 6.....så tror jeg altså det er en nødvendighed...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Måske skal vi ikke regne med det....men med et erklæret mål om top 6.....så tror jeg altså det er en nødvendighed...
      Enig. Men jeg har bare lært at sætte forventningerne ned. Mine stemmer sjældent overens med JH's vurdering af truppen..
      Det er selvfølgelig blevet bedre de sidste par vinduer.. Og vi kan jo godt se at kvaliteten har fået et kæmpe løft det sidste år..
      Vi kommer givetvis til at kæmpe med næb og klør for den 6. Plads.. Hvor vi OB fans gerne vil have en trup hvor vi stort set er garanteret..
      Men det får vi ikke i år desværre. Der skal bygges lag på lag og alle overskydende penge bliver investeret i ungdommen og faciliteter..

      Man kan vi komme af med Skula og TM i dette vindue og hente George og en klasse 8'er.. Tja.. Så ser det nowet lunde uuu

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Man kan vi komme af med Skula
        Jeg vil da også gerne indrømme at jeg virkelig håber at han brager en EM slutrunde af hvor man bagefter bare sidder og tænker, f*ck det var vildt.

        Så en eller anden klub smider nogle millioner efter ham og vi bare siger ja tak og ja tak til de penge der kommer fra UEFA :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Jeg vil da også gerne indrømme at jeg virkelig håber at han brager en EM slutrunde af hvor man bagefter bare sidder og tænker, f*ck det var vildt.

          Så en eller anden klub smider nogle millioner efter ham og vi bare siger ja tak og ja tak til de penge der kommer fra UEFA :)
          Ja det ville være lækkert :). Både for ham og OB. Vi skal videre. Og det skal han også

          Comment


            http://www.superliga.dk/sites/defaul...ga_program.pdf

            Ikke dårligt. Umiddelbart skal vi da bestemt ikke klage over startprogrammet.

            To oprykkere i de to første runder, et AaB-hold der skal komme sig over en åreladning af profiler, og så 3 hjemmekampe fra runde 4-7 mod overkommelige modstandere som Viborg, FCN og Horsens, inden runde 8 hvor FCK venter. Kan vi holde fast i trenden med at lande vores signings tidligt, og lige få én eller to mere ind til sæsonstarten, så har vi alle muligheder for at få en super start, og placere os komfortabelt i ræset for top 6.

            Comment


              Vi starter hjemme mod Silkeborg!
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck-aabner-saesonen-mod-lyngby/

              Comment


                http://www.superliga.dk/sites/defaul...ga_program.pdf

                Comment


                  Ikke for at være Rasmus modsat men havde faktisk helst set et svært start program. Syntes altid de første 2-3 er noget rodet noget og alle de små får point mod de store..

                  En startkamp mod SIF stinker af 1-1

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ikke for at være Rasmus modsat men havde faktisk helst set et svært start program. Syntes altid de første 2-3 er noget rodet noget og alle de små får point mod de store..

                    En startkamp mod SIF stinker af 1-1
                    Den køber jeg sgu ikke helt. Det kommer i mine øjne meget an på, hvor parat det enkelte hold er. Det kan sagtens tænkes, at vi kommer til at se meget forvirrede ud fra start, der sker trods alt en del udskiftninger, men den trup der starter op 21/06 indeholder sandsynligvis også de 11 spillere der kommer til at starte i den første kamp en lille måned efter, måske der kommer én eller to ind i mellemtiden der kan byde sig til, men det tror jeg også er maks det. Det er trods alt rigtigt gode vilkår for at få strikket et hold sammen der skal præstere fra start af, at man ved nogenlunde, hvad man har med at gøre, og hvilke spillere der vil være til rådighed, det tror jeg faktisk der er rimeligt styr på.

                    Hvis jeg skal kunne tro på vores trænerteam, er jeg også nødt til at tro på, at de med næsten en måneds forberedelse med en trup, hvor der ikke ikke er store gabende huller der skal fyldes ud, så de skal lave lappeløsninger i mellemtiden, kan strikke et hold sammen der kan gå ind og levere en helstøbt indsats imod en oprykker. Bliver AK, Fester, Mo eller lignende solgt i mellemtiden, og vi kommer til at stå og vente på deres afløsere, er det selvfølgelig en anden snak, men med den ro jeg udefra set synes der er omkring truppen, og den måde den stille og roligt bygges op på, så synes jeg, at der er grund til at tro på, at vi kan gå ind og få et godt afsæt.

                    Jeg håber virkelig bare, at der står en kvalificeret Falk-afløser klar inden for 2-3 uger.

                    Comment


                      s
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      http://www.superliga.dk/sites/defaul...ga_program.pdf

                      Ikke dårligt. Umiddelbart skal vi da bestemt ikke klage over startprogrammet.

                      To oprykkere i de to første runder, et AaB-hold der skal komme sig over en åreladning af profiler, og så 3 hjemmekampe fra runde 4-7 mod overkommelige modstandere som Viborg, FCN og Horsens, inden runde 8 hvor FCK venter. Kan vi holde fast i trenden med at lande vores signings tidligt, og lige få én eller to mere ind til sæsonstarten, så har vi alle muligheder for at få en super start, og placere os komfortabelt i ræset for top 6.
                      Tjaa man skal have for øje at oprykkere tit kommer med en optimisme og gejst i de første runder og derfor kan være enormt svære at starte med . Men skal vi i top 6 skal vi have sejre i de to første kampe .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        s

                        Tjaa man skal have for øje at oprykkere tit kommer med en optimisme og gejst i de første runder og derfor kan være enormt svære at starte med . Men skal vi i top 6 skal vi have sejre i de to første kampe .
                        Puha, ja. Hvem husker ikke kampen mod Hobro i forrige sæson :-/
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          Synes altid det er svært at sige noget omkring gode eller dårlige programmer. Men bidder også mærke i at vi med vores startprogram, burde kunne skrabe 15-18 point til os i de første 7 kampe (21 mulige point) og det lægger jo et vist pres...
                          Omvendt bliver de næste 4 runder MEGET svære, hvor vi møder top 4 fra den netop overståede sæson.
                          Men lad os håbe på en god start. Det får vi brug for.
                          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                          Kristian Morre

                          Comment


                            Vi skal bare have de Ca 45 point som det kræver for at komme i mesterskab slutspil. Måske kan 40 point være nok. Det bliver en gyser.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Vi skal bare have de Ca 45 point som det kræver for at komme i mesterskab slutspil. Måske kan 40 point være nok. Det bliver en gyser.
                              Men jo færre vi får, jo mere ligegyldig er resten af sæsonen.

                              Vil da blive ked af at vi kun lige sniger os med, men har mange point op.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                                Puha, ja. Hvem husker ikke kampen mod Hobro i forrige sæson :-/
                                Ikke bedste start sidste år ... Men ok mod FCK, FCM og BIF ..
                                13:30 3 - 0 ALKA Superliga Send
                                Brøndby IF - OB 26-07-2015 16:00 1 - 2 ALKA Superliga Send
                                FC Midtjylland - OB 31-07-2015 20:30 1 - 0 ALKA Superliga Send
                                August 2015
                                Hold Dato Tid Resultat Turnering
                                OB - AGF 07-08-2015 18:00 2 - 2 ALKA Superliga Send
                                OB - Randers FC 16-08-2015 18:00 2 - 3 ALKA Superliga Send
                                AaB - OB 24-08-2015 19:00 5 - 1 ALKA Superliga Send
                                OB - F.C. København 30-08-2015 18:00 1 - 0 ALKA Superliga Send
                                September 2015
                                Hold Dato Tid Resultat Turnering
                                Vestfyns All Stars - OB 03-09-2015 18:30 0 - 12 Opvisningskamp Send
                                Tarup/Paarup Idrætsforening - OB 09-09-2015 17:45 0 - 2 DBU Pokalen Send
                                Esbjerg fB - OB 14-09-2015 19:00 4 - 2 ALKA Superliga Send
                                OB - Viborg FF 19-09-2015 16:00 2 - 0 ALKA Superliga Send
                                Fredericia - OB 22-09-2015 18:15 2 - 1 DBU Pokalen Send
                                SønderjyskE - OB 25-09-2015 18:00
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X