Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Synes jeg heller ikke. Glem nu heller ikke, at vi var 1p (og lidt målscore) fra top6 i år. Så utopisk er det heller ikke; især med tanke på at Brøndby og tildels Randers starter fra scratch, og at AaB mister KEP, Spalvis og måske Thomsen. Så svært bliver det heller ikke.
    argh det syntes jeg måske er liiige optimistisk nok. Hvad med Glen og AGF? mon ikke der bliver oprustet og han får bedre styr på stilen? Hvad med EFB - de er næppe heller tilfredse med tingenes tilstand. FCN og Hjulman har fået mere tid til at spille sig sammen. - Og ja AAB bliver svækket, BIF måske også....Og hvad med sønderjydske hvordan klare de at skulle prøve EL - samt evt forventninger efter så flot en sæson.
    Jeg mener ikke top 6 er umulig - men der bliver et stort midter felt der kommer til at slås om et par pladser. Som det ser ud nu skal Fester og AK virkeligt være skarpe hvis vi skal gøre os forhåbninger

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      argh det syntes jeg måske er liiige optimistisk nok. Hvad med Glen og AGF? mon ikke der bliver oprustet og han får bedre styr på stilen? Hvad med EFB - de er næppe heller tilfredse med tingenes tilstand. FCN og Hjulman har fået mere tid til at spille sig sammen. - Og ja AAB bliver svækket, BIF måske også....Og hvad med sønderjydske hvordan klare de at skulle prøve EL - samt evt forventninger efter så flot en sæson.
      Jeg mener ikke top 6 er umulig - men der bliver et stort midter felt der kommer til at slås om et par pladser. Som det ser ud nu skal Fester og AK virkeligt være skarpe hvis vi skal gøre os forhåbninger
      3 rigtige signinger og det virker meget realistisk... Vi har grundstammen på plads... Nu mangler vi bare bredde og lidt offensiv kvalitet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        3 rigtige signinger og det virker meget realistisk... Vi har grundstammen på plads... Nu mangler vi bare bredde og lidt offensiv kvalitet
        jo - men nu tænkte jeg på situationen lige p.t.

        Kommer der nogle ordentlige signinger ændre sig naturligvis

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          jo - men nu tænkte jeg på situationen lige p.t.

          Kommer der nogle ordentlige signinger ændre sig naturligvis
          Jo jo.. Men vi ved jo at der kommer tilgange..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jo jo.. Men vi ved jo at der kommer tilgange..
            jo - men hvor mange - og hvilken kaliber - den del ved vi jo ikke noget om endnu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              jo - men hvor mange - og hvilken kaliber - den del ved vi jo ikke noget om endnu.
              Korrekt.. Men se på det på denne måde... Med 2-3 gode signinger kan vi måske blive det hold der %vis har forstærket truppen mest i løbet af de sidste 6 måneder..
              Svært at måle ja men det er den følelse jeg har lige pt... Vi må se.. Vi kommer til at forstærke os. Men det gør andre selvfølgelig også

              Comment


                Tror ikke vi skal forvente et stort navn/handel til den centrale midt... Selvom det er fair at sige det ikke fungerede her i foråret, så går jeg stærkt ud fra man vil satse på Mak og Izu, med JJ som reserve og så en ny mand omkring Azers niveau. Tænker det kunne være en fra 1. Division, som Azer var det...

                Izu var ikke billig, og vi står (forhåbentlig) overfor kontrakt forhandlinger med MaK, som nok heller ikke bliver helt billig. Så slipper vi selvfølgelig for Falks løn, og Kovals, men der kommer så også 3 suppespillere ind, hvor i hvert fald den ene nok får en god slat, plus vi jo også skal have erstattet Falk... så jeg tror ikke vi ser det store blive brugt på på cm pladsen...

                Jeg håber vi kan finde den rigtige 3 angriber... I efteråret så vi hvad det betyder med 3 skarpe angribere(i forhold til spilletid var AK i flere omgange skarpest i Suppen) og det gav os bla. en sejr over FcK...

                Bliver enormt spændende at følge forsvaret, især af den grund at der bliver så mange konstellationer at stille op i, men også fordi det jo skal spilles sammen... Jeg er meget enig i at det ser noget mere positivt ud med de navne der kommer, men det kan jo komme til at tage lidt tid før det kommer op og fungere som det forventes... Det er nok også hovedgrunden til jeg er forsigtig med at kalde mere end top-6 næste sæson...

                Ny kant af en vis kaliber
                Tredje angriber
                Sammenspillet forsvar

                Det må være de tre afgørende ting, jeg sådan lige her på stående fod kommer frem til... ud over at hele holdet selvfølgelig skal spilles sammen...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Tror ikke vi skal forvente et stort navn/handel til den centrale midt... Selvom det er fair at sige det ikke fungerede her i foråret, så går jeg stærkt ud fra man vil satse på Mak og Izu, med JJ som reserve og så en ny mand omkring Azers niveau. Tænker det kunne være en fra 1. Division, som Azer var det...

                  Izu var ikke billig, og vi står (forhåbentlig) overfor kontrakt forhandlinger med MaK, som nok heller ikke bliver helt billig. Så slipper vi selvfølgelig for Falks løn, og Kovals, men der kommer så også 3 suppespillere ind, hvor i hvert fald den ene nok får en god slat, plus vi jo også skal have erstattet Falk... så jeg tror ikke vi ser det store blive brugt på på cm pladsen...
                  Det kunne jeg også godt frygte. Her kan man jo være heldig og ramme rigtigt, men jeg forventer nu at man henter én ind der kan løfte holdet med det samme, og som går næsten lige ind og spiller en hæderlig 8'er.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Tror ikke vi skal forvente et stort navn/handel til den centrale midt... Selvom det er fair at sige det ikke fungerede her i foråret, så går jeg stærkt ud fra man vil satse på Mak og Izu, med JJ som reserve og så en ny mand omkring Azers niveau. Tænker det kunne være en fra 1. Division, som Azer var det...

                    Izu var ikke billig, og vi står (forhåbentlig) overfor kontrakt forhandlinger med MaK, som nok heller ikke bliver helt billig. Så slipper vi selvfølgelig for Falks løn, og Kovals, men der kommer så også 3 suppespillere ind, hvor i hvert fald den ene nok får en god slat, plus vi jo også skal have erstattet Falk... så jeg tror ikke vi ser det store blive brugt på på cm pladsen...

                    Jeg håber vi kan finde den rigtige 3 angriber... I efteråret så vi hvad det betyder med 3 skarpe angribere(i forhold til spilletid var AK i flere omgange skarpest i Suppen) og det gav os bla. en sejr over FcK...

                    Bliver enormt spændende at følge forsvaret, især af den grund at der bliver så mange konstellationer at stille op i, men også fordi det jo skal spilles sammen... Jeg er meget enig i at det ser noget mere positivt ud med de navne der kommer, men det kan jo komme til at tage lidt tid før det kommer op og fungere som det forventes... Det er nok også hovedgrunden til jeg er forsigtig med at kalde mere end top-6 næste sæson...

                    Ny kant af en vis kaliber
                    Tredje angriber
                    Sammenspillet forsvar

                    Det må være de tre afgørende ting, jeg sådan lige her på stående fod kommer frem til... ud over at hele holdet selvfølgelig skal spilles sammen...
                    Så kunne man jo lige så godt have forlænget med Azer.. Jeg tror du er forkert på den mht en midtbanespiller

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Så kunne man jo lige så godt have forlænget med Azer.. Jeg tror du er forkert på den mht en midtbanespiller
                      Det kan du jo godt have ret i, men der skal jo også to til tango. Det er jo ikke sikkert, at Azer var specielt interesseret i at fortsætte i den rolle, han har nu. Det bliver så vildt spændende, hvad der sker henover sommeren!

                      Comment


                        Kunne det tænkes at man bruger Tverskov på midtbanen?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                          Kunne det tænkes at man bruger Tverskov på midtbanen?
                          Tja. Kunne det vel godt hvis der er behov for det.. Men hvis han også bare ville være en kontrollerende 6'er er vi jo lige vidt..
                          Jeg tror vi går stenhårdt efter en kvalitets 8'er

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tja. Kunne det vel godt hvis der er behov for det.. Men hvis han også bare ville være en kontrollerende 6'er er vi jo lige vidt..
                            Jeg tror vi går stenhårdt efter en kvalitets 8'er
                            det er et fint bud synes jeg. Så bliver det Greve og Yao til kanterne med Desler dom "back-up" og OL til hb når hvis Desler vikarierer på hk
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              det er et fint bud synes jeg. Så bliver det Greve og Yao til kanterne med Desler dom "back-up" og OL til hb når hvis Desler vikarierer på hk
                              Jeg kan på ingen måde forestille mig, at man bare satser på Greve og Yao på kanterne. Det ville være uansvarligt. En kantspiller (Falk-afløser) må nok stå øverst på ønskesedlen. En 8'er er jeg dog også ret sikker på vi henter ind. Man har jo allerede udtalt, at Azer skal erstattes af en lidt anden type.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Jeg kan på ingen måde forestille mig, at man bare satser på Greve og Yao på kanterne. Det ville være uansvarligt. En kantspiller (Falk-afløser) må nok stå øverst på ønskesedlen. En 8'er er jeg dog også ret sikker på vi henter ind. Man har jo allerede udtalt, at Azer skal erstattes af en lidt anden type.
                                hvad med 2? personligt er jeg ikke videre stor fan af løsningen med ari....og hvor skidt han end var - så er emil vel aldrig rigtigt afløst? eller tænker i greve på den plads

                                Comment

                                Working...
                                X