Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jeg tror at der skal rokkeres lidt om på nogle pladser. Greve tror jeg på som afløser til Falk. Han mangler meget endnu, men synes han ligner den spiller i truppen, der er mest i udvikling pt og han kan noget som vi ikke har mange der kan. Greve og JJT er vel pt dem der bedst kan sætte det offensive spil op i næste sæson af dem vi har på nuværende tidspunkt. Jeg tror at Ari er væk til den kommende sæson - Selvom jeg er tilfreds med hans indsatser. JJT og Yao kommer nok til at kæmpe om den ledige venstre kant - det ligner dog mere at Yao er set som angriber og så får JJT pladsen. Han skal trække ind i banen så der bliver plads til JBL som Kent gerne vil have det. Ligesom Greve trækker ind og giver plads til Desler i højre. Når JJT skal spille centralt tror jeg at vores venstre kant bliver mere traditionel a la Yao/JBL.

    Hvis vi køber mere ind end vi allerede har gjort så bliver det nok til andrebet, men den frække er at give plads til Kristian Weber (Tror han bliver rykket op) og måske Raben (Det er nu eller aldrig for ham). Tverskov starter nok som reserve til central midt indtil Jonassons kontrakt udløber. Oliver taber kampen om højre back til både Desler og Lucas på den lange bane, hvor Buus bliver 3 hjul, men tror at sidst nævnte starter som sub på højre kant.

    Jeg håber ikke at Tørnæs får forlænget. Han dropper selv for reserverne. Hvis Mathias Würtz er klar får han pladsen bag Grytebust og Falke. Lidt mere frækt (som med de 2 unge angribere), når vi kigger på vores talenter, vil være at give en plads i de voksnes rækker til Frederik Humlegaard og/eller Martin Høgstad. Mens vi er ved talenterne så bliver det først rigtig spændende i sommeren 2017. Så må det være tid til det næste store kuld som jeg vurdere det. Så bør Eskesen og Lønfeldt være klar til at blive rykket op. Det er sgu en lille våd drøm for en blåøjet fan.


    SG
    MD KEP HJ JBL
    MG IU MEM Yao
    AK RF

    MF/MW
    LJ OL JT JP
    JB JT JJT AT
    JE KW/MR
    Greve har ikke spillet meget her på det sidste og vel kun skader gjorde at han startede med EFB så nogen stor udvikling kan man vel ikke snakke om generelt..
    Lucas ser jeg altså bare INTET i på dette her plan og kan næppe forestille mig at han overhaler OL..
    Men ellers generelt enig i dine betragtninger
    Last edited by fmprOB; 04-05-2016, 07:45.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Jeg tror at der skal rokkeres lidt om på nogle pladser. Greve tror jeg på som afløser til Falk. Han mangler meget endnu, men synes han ligner den spiller i truppen, der er mest i udvikling pt og han kan noget som vi ikke har mange der kan. Greve og JJT er vel pt dem der bedst kan sætte det offensive spil op i næste sæson af dem vi har på nuværende tidspunkt. Jeg tror at Ari er væk til den kommende sæson - Selvom jeg er tilfreds med hans indsatser. JJT og Yao kommer nok til at kæmpe om den ledige venstre kant - det ligner dog mere at Yao er set som angriber og så får JJT pladsen. Han skal trække ind i banen så der bliver plads til JBL som Kent gerne vil have det. Ligesom Greve trækker ind og giver plads til Desler i højre. Når JJT skal spille centralt tror jeg at vores venstre kant bliver mere traditionel a la Yao/JBL.

      Hvis vi køber mere ind end vi allerede har gjort så bliver det nok til andrebet, men den frække er at give plads til Kristian Weber (Tror han bliver rykket op) og måske Raben (Det er nu eller aldrig for ham). Tverskov starter nok som reserve til central midt indtil Jonassons kontrakt udløber. Oliver taber kampen om højre back til både Desler og Lucas på den lange bane, hvor Buus bliver 3 hjul, men tror at sidst nævnte starter som sub på højre kant.

      Jeg håber ikke at Tørnæs får forlænget. Han dropper selv for reserverne. Hvis Mathias Würtz er klar får han pladsen bag Grytebust og Falke. Lidt mere frækt (som med de 2 unge angribere), når vi kigger på vores talenter, vil være at give en plads i de voksnes rækker til Frederik Humlegaard og/eller Martin Høgstad. Mens vi er ved talenterne så bliver det først rigtig spændende i sommeren 2017. Så må det være tid til det næste store kuld som jeg vurdere det. Så bør Eskesen og Lønfeldt være klar til at blive rykket op. Det er sgu en lille våd drøm for en blåøjet fan.


      SG
      MD KEP HJ JBL
      MG IU MEM Yao
      AK RF

      MF/MW
      LJ OL JT JP
      JB JT JJT AT
      JE KW/MR
      Fedt at høre om talenterne men som jeg husker det fra "den nye strategi" så var intentionen at der i hver sæson skulle rykkes to op med håbet om at en af den bed sig fast hvilket vel ret beset er sket indtil nu ... Hvem kommer til sommer? Buus og??
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Fedt at høre om talenterne men som jeg husker det fra "den nye strategi" så var intentionen at der i hver sæson skulle rykkes to op med håbet om at en af den bed sig fast hvilket vel ret beset er sket indtil nu ... Hvem kommer til sommer? Buus og??
        Tæller Yao med?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Greve har ikke spillet meget her på det sidste og vel kun skader gjorde at han startede med EFB så nogen stor udvikling kan man vel ikke snakke om generelt..
          Lucas ser jeg altså bare INTET i på dette her plan og kan næppe forestille mig at han overhaler OL..
          Men ellers generelt enig i dine betragtninger
          Enig i Lucas kontra Lund. Sidstnævnte har desværre et lavt bundniveau, men jeg mangler stadig at se, at førstnævnte har et topniveau.

          Eskesen fra 2017 tror jeg ikke på. Lad ham lige spille U19 først. Mads Jørgensen og Lønfeldt måske.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Fedt at høre om talenterne men som jeg husker det fra "den nye strategi" så var intentionen at der i hver sæson skulle rykkes to op med håbet om at en af den bed sig fast hvilket vel ret beset er sket indtil nu ... Hvem kommer til sommer? Buus og??
            2010: Høegh og Falk komplementeret med Kadrii
            2011: Oliver Larsen, Christian Sørensen og Kasper Larsen komplementeret af Daniel Krogh og Schoop
            2012: Ingen oprykninger komplementeret af Hannes Anier, Nikolai Jørgensen, N'Koum og Diarra
            2013: Radza komplementeret af Vemmelund, Kongsted, JBL og Jeppe Hansen
            2014: EPJ, Desler, Thomsen og Greve komplementeret med Azer og Lucas
            2015: JJT og Magnus Pedersen komplementeret med Skågseid
            2016: Buus komplementeret med Yao

            Bredt defineret som egne, fynske og udl. talenter og unge spillere ..

            I 2014 blev der i øvrigt skrevet kontrakter med:
            Julius Eskesen, Magnus Pedersen, Mads Raben(forlængelse) og Jacob Rasmussen (der blev solgt).
            I 2015 blev der skrevet med Jonas Hansen, Alexander Nicolaisen og Mathias Wurtz

            Mangler jeg nogen?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              2010: Høegh og Falk komplementeret med Kadrii
              2011: Oliver Larsen, Christian Sørensen og Kasper Larsen komplementeret af Daniel Krogh og Schoop
              2012: Ingen oprykninger komplementeret af Hannes Anier, Nikolai Jørgensen, N'Koum og Diarra
              2013: Radza komplementeret af Vemmelund, Kongsted, JBL og Jeppe Hansen
              2014: EPJ, Desler, Thomsen og Greve komplementeret med Azer og Lucas
              2015: JJT og Magnus Pedersen komplementeret med Skågseid
              2016: Buus komplementeret med Yao

              Bredt defineret som egne, fynske og udl. talenter og unge spillere ..

              I 2014 blev der i øvrigt skrevet kontrakter med:
              Julius Eskesen, Magnus Pedersen, Mads Raben(forlængelse) og Jacob Rasmussen (der blev solgt).
              I 2015 blev der skrevet med Jonas Hansen, Alexander Nicolaisen og Mathias Wurtz

              Mangler jeg nogen?
              2016:
              Kontrakt med Jacob Buus (som du har med)
              Forlængelse med Julius Eskesen
              Kontrakt med Peter Clement (U17)
              http://www.ob.dk/artikel/kontrakter-...-talenter.aspx
              Kontrakt med Jonathan Harboe (U17)
              http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...ed-talent.aspx

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Jeg tror at der skal rokkeres lidt om på nogle pladser. Greve tror jeg på som afløser til Falk. Han mangler meget endnu, men synes han ligner den spiller i truppen, der er mest i udvikling pt og han kan noget som vi ikke har mange der kan. Greve og JJT er vel pt dem der bedst kan sætte det offensive spil op i næste sæson af dem vi har på nuværende tidspunkt. Jeg tror at Ari er væk til den kommende sæson - Selvom jeg er tilfreds med hans indsatser. JJT og Yao kommer nok til at kæmpe om den ledige venstre kant - det ligner dog mere at Yao er set som angriber og så får JJT pladsen. Han skal trække ind i banen så der bliver plads til JBL som Kent gerne vil have det. Ligesom Greve trækker ind og giver plads til Desler i højre. Når JJT skal spille centralt tror jeg at vores venstre kant bliver mere traditionel a la Yao/JBL.

                Hvis vi køber mere ind end vi allerede har gjort så bliver det nok til andrebet, men den frække er at give plads til Kristian Weber (Tror han bliver rykket op) og måske Raben (Det er nu eller aldrig for ham). Tverskov starter nok som reserve til central midt indtil Jonassons kontrakt udløber. Oliver taber kampen om højre back til både Desler og Lucas på den lange bane, hvor Buus bliver 3 hjul, men tror at sidst nævnte starter som sub på højre kant.

                Jeg håber ikke at Tørnæs får forlænget. Han dropper selv for reserverne. Hvis Mathias Würtz er klar får han pladsen bag Grytebust og Falke. Lidt mere frækt (som med de 2 unge angribere), når vi kigger på vores talenter, vil være at give en plads i de voksnes rækker til Frederik Humlegaard og/eller Martin Høgstad. Mens vi er ved talenterne så bliver det først rigtig spændende i sommeren 2017. Så må det være tid til det næste store kuld som jeg vurdere det. Så bør Eskesen og Lønfeldt være klar til at blive rykket op. Det er sgu en lille våd drøm for en blåøjet fan.


                SG
                MD KEP HJ JBL
                MG IU MEM Yao
                AK RF

                MF/MW
                LJ OL JT JP
                JB JT JJT AT
                JE KW/MR
                Jeg synes lidt du glemmer Joao Pereira i dit regnestykke? Jeg tror klart han er købt ind til venstre backen. Her skal han så konkurrere med JBL (som jeg elsker!). JJT tror jeg simpelthen ikke på, på venstrekanten. Han er sgu central midtbanespiller, og jeg tror han bliver kørt i stilling til at tage over på sigt ellers bliver han vejet og fundet for let (desværre.) Til gengæld er jeg meget enig i din betragtning omkring Greve. Jeg tror der er lagt op til at han skal slå igennem denne sommer; ikke nødvendigvis som afløser for Falk, men noget der hen ad i hvert fald. Jeg tror JH og KN går efter at forstærke angrebet yderligere i stedet for at hente en ny kantspiller ind. Hvis Desler kan finde tilbage til sit gamle niveau, så kunne jeg godt se ham afløse Falk. Det betyder så, at OL beholder sin højre back, eller at der investeres her.

                HJ og Ari bliver skudt af denne sommer. Det er jeg meget overbevist om. Jeppe Tverskov og KEP tror jeg bliver det foretrukne makkerpar med Tingager som reserve og eventuelt en fra egne rækker.

                Grytebust
                O. Lund - KEP - Tverskov/Tingager - Pereira/Barret
                Desler - El Mak - Izu - Greve
                AK - Fester

                Res:
                JJT
                Kurucay
                Lucas J
                Edmundsson
                Yao
                Falkesgaard
                Buus

                Jeg har sat Barret og Tingager i start 11-eren for at markere, at de nok er tættere på end de andre.

                Comment


                  Shock!!!!!!!!!

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...er-til-sommer/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Og jeg har lige investeret i en Koval-trøje!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                      Og jeg har lige investeret i en Koval-trøje!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        stor stor overraskelse....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          stor stor overraskelse....
                          Største nogensinde

                          Comment


                            Tror I på nogen uhensigtsmæssige salg?
                            Ville være slemt at miste AK eller Makrini ... Desler heller ikke optimalt ... De øvrige er så nye men ....
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Bliver(formentligt)
                              Grytebust
                              Falkesgaard
                              KEP
                              Tverskov
                              Jaoa
                              Desler
                              Izunna
                              Makrini
                              Yao
                              Festersen
                              AK
                              -------
                              JJT
                              Greve
                              Joan
                              Tingager
                              Buus

                              Men hvad med:
                              Oliver Lund
                              JBL
                              Halgrimur
                              Ari
                              Lucas

                              Vil de fortsætte med forventede reservetjanser?

                              Uafklaret:
                              Tørnæs
                              Thomsen
                              Lasse

                              Farvel:
                              Falk
                              Koval
                              Diarra
                              Azer
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Tror I på nogen uhensigtsmæssige salg?
                                Ville være slemt at miste AK eller Makrini ... Desler heller ikke optimalt ... De øvrige er så nye men ....
                                Man frygter vel altid et salg. Og et bud omkring 8-10 mill skal selvfølgelig overvejes kraftigt på en af de 3.
                                Men mon ikke at Zohore salget gør at man ikke behøver at sige ja til hvad som helst..

                                Comment

                                Working...
                                X