Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Han var "yderst tvivlsom" op til kampen, så det har givetvis været årsagen.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-foer-topbrag/
    Nåh okay. Håber han lander i O'ense i topform, når sæsonen er ovre.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Joao Pereira har lige scoret for Sønderjyske mod gymnastikforeningen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Joao Pereira har lige scoret for Sønderjyske mod gymnastikforeningen.
        Og udgået med med en skade også

        Comment


          Ja når vi ikke selv kan få nogen på ugens hold er det godt vores kommende spillere "shiner" lidt

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aen-24-runde-1

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja når vi ikke selv kan få nogen på ugens hold er det godt vores kommende spillere "shiner" lidt

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aen-24-runde-1
            Gad vide om det er vores kommende stopper par? Kunne Joao P. være tiltænkt en rolle som stopper hos os? Så vidt jeg ved, er det hans oprindelige position. Han er måske lidt klejn til pladsen, men det kunne give noget af den boldsikkerhed, som KN er efter. Derudover har JBL gjort det ok på backen her i foråret, og med flere kampe kan det måske endda gå hen og blive lidt mere end ok. Derudover er venstrebacken vel også Skulasons bedste (onde tunger ville sige mindst dårlige, men det gør jeg ikke) position, så vi er jo dækket ind der.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Gad vide om det er vores kommende stopper par? Kunne Joao P. være tiltænkt en rolle som stopper hos os? Så vidt jeg ved, er det hans oprindelige position. Han er måske lidt klejn til pladsen, men det kunne give noget af den boldsikkerhed, som KN er efter. Derudover har JBL gjort det ok på backen her i foråret, og med flere kampe kan det måske endda gå hen og blive lidt mere end ok. Derudover er venstrebacken vel også Skulasons bedste (onde tunger ville sige mindst dårlige, men det gør jeg ikke) position, så vi er jo dækket ind der.
              Intet og her mener jeg absolut intet kan udelukkes på forhånd, har vi lært de seneste uger med Ari på hk 🤓 Jeg tror dog ikke det er tanken med Jóao. Tingager er med KNs udsagn også ganske god i afleveringsspillet så jeg tror stadig på at det er ham der er 1. prioritet til pladsen lige nu.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Gad vide om det er vores kommende stopper par? Kunne Joao P. være tiltænkt en rolle som stopper hos os? Så vidt jeg ved, er det hans oprindelige position. Han er måske lidt klejn til pladsen, men det kunne give noget af den boldsikkerhed, som KN er efter. Derudover har JBL gjort det ok på backen her i foråret, og med flere kampe kan det måske endda gå hen og blive lidt mere end ok. Derudover er venstrebacken vel også Skulasons bedste (onde tunger ville sige mindst dårlige, men det gør jeg ikke) position, så vi er jo dækket ind der.
                Jeg tror helt sikkert det bliver prøvet af. Da han skrev under pointerede Kent selv at han både kan spille i midten og på vb, og med Barretts indtog på vb, så kunne det sagtens ske Joao kommer ind i midten. KEP er heller ikke et teknisk vidunder, så vi vil stadig være ramt af ikke at have midtstoppere som kan sætte spillet op, hvis KEP skal spille sammen med enten Halgrimmur eller Lasse. Her er jeg ret sikker på Joao er væsentligt bedre, men om han har fysikken til det, er noget som i hvert fald skal testes.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Jeg tror helt sikkert det bliver prøvet af. Da han skrev under pointerede Kent selv at han både kan spille i midten og på vb, og med Barretts indtog på vb, så kunne det sagtens ske Joao kommer ind i midten. KEP er heller ikke et teknisk vidunder, så vi vil stadig være ramt af ikke at have midtstoppere som kan sætte spillet op, hvis KEP skal spille sammen med enten Halgrimmur eller Lasse. Her er jeg ret sikker på Joao er væsentligt bedre, men om han har fysikken til det, er noget som i hvert fald skal testes.
                  Perreira spiller VB i Sønderjyskes 4-5-1; venstre midtback, når de kører deres 'gammeldaws' 5-4-1. Kunne sagtens se ham som midtback + back-up på VB, men en del afhænger jo af, hvad der sker med vores to islændinge + egne unge.
                  Hælder mest til at tro, at KEP bliver det sikre kort i midterforsvaret, hvorefter Perreira og Tingager primært skal konkurrere om den anden plads (+ f.eks. Hasan, måske unge Hemmingsen, som sidste mand). Håber Barrett forlænger til sommer; han kan blive rigtigt god. Det ville nok også betyde stille og roligt farvel til Skulason og Haddi.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Intet og her mener jeg absolut intet kan udelukkes på forhånd, har vi lært de seneste uger med Ari på hk 邏 Jeg tror dog ikke det er tanken med Jóao. Tingager er med KNs udsagn også ganske god i afleveringsspillet så jeg tror stadig på at det er ham der er 1. prioritet til pladsen lige nu.
                    Hvorvidt Tingager er tænkt som førsteprioritet må vi få en indikation om allerede her i foråret. Det er jo meget naturligt, at en ung spiller ikke går direkte fra 2. Div til starter i superligaen, men hvis han er førsteprioritet næste år, så må vi da få ham at se i nogle kampe her i foråret, så han har en chance for at vænne sig til tempo og stil - også udenfor træningen. Sommeropstarten er relativ kort, så det er vel næppe der, at han skal tage det afgørende skridt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Hvorvidt Tingager er tænkt som førsteprioritet må vi få en indikation om allerede her i foråret. Det er jo meget naturligt, at en ung spiller ikke går direkte fra 2. Div til starter i superligaen, men hvis han er førsteprioritet næste år, så må vi da få ham at se i nogle kampe her i foråret, så han har en chance for at vænne sig til tempo og stil - også udenfor træningen. Sommeropstarten er relativ kort, så det er vel næppe der, at han skal tage det afgørende skridt
                      1. prioritet er nok også et lidt forkert udtryk af mig, det må beror naturligvis på mange ting hvem der spiller cf sammen med KEP. Tingager har nogen fysiske fordele som jeg gerne ser i spil, Jóao har nogen andre som absolut også er brugbare, og det må naturligvis være trænernes fornemmelse der afgør hvem der spiller pladsen. Jeg håber dog på Tingager kan udvikles til at blive et gedigent forsvarsmonster der både kan spille bolden og tage kampen op i luftkrigen foran Grytebust.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Jeg tror godt i kan forvente at Haddi bliver hængende noget tid endnu. Han har en stor stjerne i klubben, af en årsag jeg heller ikke er helt klar over. Det sidste jeg har hørt er også, at LN med stor sandsynlighed er fortid til sommer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg tror godt i kan forvente at Haddi bliver hængende noget tid endnu. Han har en stor stjerne i klubben, af en årsag jeg heller ikke er helt klar over. Det sidste jeg har hørt er også, at LN med stor sandsynlighed er fortid til sommer.
                          forventeligt - lidt synd for kan sgu meget godt li' hans vilje og indstilling

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            forventeligt - lidt synd for kan sgu meget godt li' hans vilje og indstilling
                            Og det ville være helt skuffende at beholde Haddi og at sende Lasse videre. Selvom begge er ikke det store lys i at sætte spillet i gang og er næsten altid god for en fejlavlevering så er Lasse med sine evner i 1 mod 1 og sine tacklinger den meget bedre cf af begge. Og med sin attitude kan han støtte og motivere hele holdet i problematiske situationer.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Og det ville være helt skuffende at beholde Haddi og at sende Lasse videre. Selvom begge er ikke det store lys i at sætte spillet i gang og er næsten altid god for en fejlavlevering så er Lasse med sine evner i 1 mod 1 og sine tacklinger den meget bedre cf af begge. Og med sin attitude kan han støtte og motivere hele holdet i problematiske situationer.
                              Lige nøjagtig. Lasse er en kriger med mangel på teknik, HJ er ... tja ...
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                Lige nøjagtig. Lasse er en kriger med mangel på teknik, HJ er ... tja ...
                                Jeg kan godt lide udtrykket "grå mus".

                                Comment

                                Working...
                                X