Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Det her stinker så meget af Jesper Hansens Old Spice at man slet ikke fatter det.

    MvT
    Hver en fiber i hans jydekrop skriger efter at slå til, manden er jo gratis.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Hver en fiber i hans jydekrop skriger efter at slå til, manden er jo gratis.
      ... og kan ydermere sælger den med 'vi giver en håndsrækning til en tidligere striwet, vi gerne vil hjælpe i en svær situation'. JH har ild i piben og hejst flag :O)

      EDIT: 53 kasser, 27 assist i 297 kampe på en free er altså også svær at sige nej til.

      MvT
      Last edited by Marco van Tasten; 23-03-2016, 10:50.
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #93
        Well, Borring er klassisk wing med kridtstreg på støvlerne. Derved adskiller han sig en del fra vores nuværende 'fløje'. Men det er måske ikke så dumt at have flere patronsorter i bøssen. Borring ville også udgøre en lufttrussel. Det skorter det på blandt vores nuværende offensiv.

        Hvis lønkravene er rimelige, så er jeg positv stemt.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          ... og kan ydermere sælger den med 'vi giver en håndsrækning til en tidligere striwet, vi gerne vil hjælpe i en svær situation'. JH har ild i piben og hejst flag :O)

          EDIT: 53 kasser, 27 assist i 297 kampe på en free er altså også svær at sige nej til.

          MvT
          Nu er gratis så meget sagt. Der skal både et sign-on fee, lønning og bonus til, så kan det "gratis" hurtigt blive dyrt, Borring arbejder næppe for pebernødder. Jeg kan ikke se ham passe ind i Kents stil, så han kommer ikke til OB. Det ligner et skandinavisk eventyr: Norge / Sverige

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Nu er gratis så meget sagt. Der skal både et sign-on fee, lønning og bonus til, så kan det "gratis" hurtigt blive dyrt, Borring arbejder næppe for pebernødder. Jeg kan ikke se ham passe ind i Kents stil, så han kommer ikke til OB. Det ligner et skandinavisk eventyr: Norge / Sverige
            Jeg har også svært ved at se ham i Kents spillestil. Hans eneste mulighed lige nu er Sverige/Norge, da han ikke må spile for andre klubber i Danmark end Randers. Men ligeså snart vi tager hul på en ny sæson, så tror jeg, at han er at finde i Superligaen igen.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Nu er gratis så meget sagt. Der skal både et sign-on fee, lønning og bonus til, så kan det "gratis" hurtigt blive dyrt, Borring arbejder næppe for pebernødder. Jeg kan ikke se ham passe ind i Kents stil, så han kommer ikke til OB. Det ligner et skandinavisk eventyr: Norge / Sverige
              Sikkert nok. Nu var det også mere på JH's vegne jeg tillod mig at udtale. Har ikke rigtig selv nogen holdning om JB i OB er godt. Kommer han har Kent vel godkendt det og det er nok for mig. :O)

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #97
                med kontrakten til Jacob Buus kan vi sikkert sige farvel til Magnus P. til sommer. Ingen spilletid i SL og en ny "elev" til hb pladsen tegner ikke godt for ham. Diarra siger vi vel også farvel til og sikkert også Anders Thomsen...Koval giver sig selv, og Tørnæs vil nok ikke tage til takke med 3. keeper tjansen, og så er der selvf. LN, han bliver svær at undvære med sin forbilledlige gejst.
                Last edited by manner; 27-03-2016, 16:46.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  med kontrakten til Jacob Buus kan vi sikkert sige farvel til Magnus P. til sommer. Ingen spilletid i SL og en ny "elev" til hb pladsen tegner ikke godt for ham. Diarra siger vi vel også farvel til og sikkert også Anders Thomsen...Koval giver sig selv, og Tørnæs vil nok ikke tage til takke med 3. keeper tjansen, og så er der selvf. LN, han bliver svær at undvære med sin forbilledlige gejst.
                  Jeg har tænkt samme tanke med MP.. Eneste mulighed er vel at han bliver 4.valg i midtforsvaret og tager den plads.. Men det gør så tilgængel at der nok ikke bliver plads til en Kurucay kontrakt.. Der kommer nogle svære valg for trænerteamet uden tvivl..
                  Men Koval,Thomsen,Diarra og Tørnæs er 99% alle væk. Og det bliver nok svært for Lasse også når KEP kommer.
                  Mon ikke at JH har brugt den lange påske kamp pause til diverse forhandlinger og at vi snart hører mere

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg har tænkt samme tanke med MP.. Eneste mulighed er vel at han bliver 4.valg i midtforsvaret og tager den plads.. Men det gør så tilgængel at der nok ikke bliver plads til en Kurucay kontrakt.. Der kommer nogle svære valg for trænerteamet uden tvivl..
                    Men Koval,Thomsen,Diarra og Tørnæs er 99% alle væk. Og det bliver nok svært for Lasse også når KEP kommer.
                    Mon ikke at JH har brugt den lange påske kamp pause til diverse forhandlinger og at vi snart hører mere
                    Vel også snart på tide med Kurucay hvis det skal være - kan der sammenlignes med Buus?
                    Hvor længe er hans kontrakt?
                    http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaeng...sspillere.aspx dette er jo en fantastisk oplysende nyhed ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Vel også snart på tide med Kurucay hvis det skal være - kan der sammenlignes med Buus?
                      Hvor længe er hans kontrakt?
                      http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaeng...sspillere.aspx dette er jo en fantastisk oplysende nyhed ..
                      Mener at hans "kontrakt" eller hvad det nu kan kaldes udløber til sommer. Spændende at se med ham og Weber

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Mener at hans "kontrakt" eller hvad det nu kan kaldes udløber til sommer. Spændende at se med ham og Weber
                        Magnus Ps og Anders Ts aftaler udløber til sommer, hvis det er det i snakker om.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Magnus Ps og Anders Ts aftaler udløber til sommer, hvis det er det i snakker om.
                          I know Det var Kurucay's "ungdomskontrakt" eller hvad man nu giver dem i disse dage på U19.. Mener bestemt han han en

                          Comment


                            Thomas Mikkelsen har scoret igenigen for VB. Gad vide om torjāger Milkelsen er i truppen til næste sæson
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Thomas Mikkelsen har scoret igenigen for VB. Gad vide om torjāger Milkelsen er i truppen til næste sæson
                              Nej.
                              Han har slet slet ikke niveau til superligaen.
                              Samme med Schoop ... det er altså nogle lidt sjove forslag du kommer med, i mine øjne.
                              De spillere er blevet testet og de var meget langt fra at være gode nok ...
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Nej.
                                Han har slet slet ikke niveau til superligaen.
                                Samme med Schoop ... det er altså nogle lidt sjove forslag du kommer med, i mine øjne.
                                De spillere er blevet testet og de var meget langt fra at være gode nok ...
                                Forslag? hvor ser du det henne? Han er jo som situationen er nu OB spiller igen til sommer, hvis du skulle have glemt det. Faktisk synes jeg din kommentar er det underlige her
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X