Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg er fuldstændig enig med dig i at Izunna ikke skal have pladsen som def. midtbane mod hans gamle venner fra Herning. Mest p.gr.a. hans attitude, men dog også en taktisk prioritering idet jeg synes Tingager skal spille med de styrker han har når Herning sandsynligvis stiller op med ca. 4 m. angribere i form af Onauchu og Borring, og så må Tverskov op på midten. HVIS ikke KN overrasker alt og alle og bænker KEP
    Så er jeg da forresten også uenig med dig i at JJT er Izunnas største konkurrent til den def. midtbane. Den plads dækkes med den trup vi har nu bedst af ElMak, Tverskov, Izunna og måske Thrane. JJTs evner ligger længere fremme på banen
    Jeg tror vi snakker om to forskellige ting her.

Vi er enige om, at El Makrini sidder tungt på den defensive rolle på den centrale midt, right? Vi er vel også enige om, at Izunna har været tiltænkt en lidt mere fremtrukket rolle på midtbanen, når de har spillet sammen? I den rolle vil jeg klart mene, at JJT er hans største konkurrent, og en spiller med mange flere perspektiver i øvrigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jeg tror vi snakker om to forskellige ting her.

Vi er enige om, at El Makrini sidder tungt på den defensive rolle på den centrale midt, right? Vi er vel også enige om, at Izunna har været tiltænkt en lidt mere fremtrukket rolle på midtbanen, når de har spillet sammen? I den rolle vil jeg klart mene, at JJT er hans største konkurrent, og en spiller med mange flere perspektiver i øvrigt.
      Vi snakker forskellige placeringer på banen ..Izu har aldrig været offensiv styrmand på samme måde som JJT er. Jeg mener Izu spillede sine bedstekampe for FCM i en 4-1-4-1 opstilling som en slags midtbane sweeper med tilladelse til at tage offensive løb og afslutte når muligheden var der, og jeg mener da også han ved flere lejligheder har gjort det onde ved OB. Izu er imø ikke en seriøs konkurrent til JJT,eller omvendt for den sags skyld
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Vi snakker forskellige placeringer på banen ..Izu har aldrig været offensiv styrmand på samme måde som JJT er. Jeg mener Izu spillede sine bedstekampe for FCM i en 4-1-4-1 opstilling som en slags midtbane sweeper med tilladelse til at tage offensive løb og afslutte når muligheden var der, og jeg mener da også han ved flere lejligheder har gjort det onde ved OB. Izu er imø ikke en seriøs konkurrent til JJT,eller omvendt for den sags skyld
        blev Izu ikke primært hentet for at afløse Makrini ved et salg?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          blev Izu ikke primært hentet for at afløse Makrini ved et salg?
          Det tror jeg ikke. Han kom til OB et halvt år senere end El Mak og El Mak havde dertid endnu 1,5 år på kontrakten. Der var dertid idéen ar lade Izu spille sammen med El Mak i en mere offensive rolle end han havde i FCM.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Det tror jeg ikke. Han kom til OB et halvt år senere end El Mak og El Mak havde dertid endnu 1,5 år på kontrakten. Der var dertid idéen ar lade Izu spille sammen med El Mak i en mere offensive rolle end han havde i FCM.
            Hvilket var et vildsomt fejlcast .
            I lighed med Jønnson så er det ganske enkelt til grin at de såkaldte eksperter stadig påstår at OB købte godt ind , der er ikke en eneste gang blevet skævet til hvilke pladser de to er indkøbt til og hvilke pladser de tidligere har præsteret nogenlunde på .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvilket var et vildsomt fejlcast .
              I lighed med Jønnson så er det ganske enkelt til grin at de såkaldte eksperter stadig påstår at OB købte godt ind , der er ikke en eneste gang blevet skævet til hvilke pladser de to er indkøbt til og hvilke pladser de tidligere har præsteret nogenlunde på .
              Ja, det er uforståeligt at man gjorte så forfærdelige eksperimenter især i hensigt til to så løntunge spillere. Mange spildte lønkroner.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Jeg kan godt give en forklaring hvis Kent ikke vil.. Fordi du har spillet ringe kære Izunna når du endelig får chancen

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ende-spilletid

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg kan godt give en forklaring hvis Kent ikke vil.. Fordi du har spillet ringe kære Izunna når du endelig får chancen

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ende-spilletid
                  Holder den mand aldrig kæft?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Holder den mand aldrig kæft?
                    Han skulle trænere så meget at ham mangler ånde for at sludre. Så ville han også få mere spilletid.
                    - Norbert Elgert -

Comment

Han må jo bare vise at han skal spille fast, når han nu får chancen i morgen på Makrini plads.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Han må jo bare vise at han skal spille fast, når han nu får chancen i morgen på Makrini plads.
                        Jeg bliver overrasket hvis han starter i morgen. Virker til at andre er foran ham i køen

Comment

Jeg bliver overrasket hvis han starter i morgen. Virker til at andre er foran ham i køen
                          Dagens FS gætter på Izu på den def. midt.
                          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Det er hans sidste chance, håber jeg. Og han skal knokle til han får krampe.
                            Han har ikke prøvet at spille sammen med JJT og måske det kan gavne ham. Med Makrini går det aldrig. Og Makrini er en klar nr 1.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Jeg vil blive overrasket men kan selvfølgelig godt forstå han vil have lidt fysik ind

Comment

Jeg vil blive overrasket men kan selvfølgelig godt forstå han vil have lidt fysik ind
                                Måske det er tanken , syntes dag ikke det er prangende hvad han har bidraget med fysisk , spørgsmålet er mere om der også kommer noget vilje ind med ham ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X