Jeg vil nu også gerne se en forhåbentlig snarlig bekræftelse fra OB. Den her venten gør mig nervøs. Håber den går hjem i dag.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægHar vi ikke kun Google Translate' ord for det?
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-tager-til-ob/Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægHar vi ikke kun Google Translate' ord for det?
https://translate.google.dk/translat...471&edit-text=
Lige en edit omkring sætningen "moreover if these proposals concern legionarov players": Hvis en spiller er "legionerov", er han "legionær", altså udlænding. Og i Rusland er der begrænsninger på, hvor mange udlændinge du må have i truppen og på banen. Så hvis du har en udlænding, der ikke spiller, vil de ofte være meget interesserede i at komme af med dem. Fordi de tager pladsen så man ikke kan købe en anden udlænding.Last edited by Onkel Riffel; 25-01-2016, 17:45."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægJeg vil nu også gerne se en forhåbentlig snarlig bekræftelse fra OB. Den her venten gør mig nervøs. Håber den går hjem i dag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægEr det ikke lidt mærkeligt at man ikke hører noget fra OB???
Kan man håbe på en samlet præsentation af Izunna og én mere (evt. Hassan) imorgen???
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlægDet skulle være en kontrakt der forhandles om..
OB vil have 4 år, men Izunna vil kun 2 (Har jeg hørt)Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægOg klart bedre end Spelmann. I min optik. Selvom han ikke er så offensiv som Spellmann.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment