Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Er det køb eller leje?
    Hvis det er leje, f.eks. m forkøbsret, så er jeg ikke overrasket. Han har 2½ år tilbage af en kontrakt, der sandsynligvis giver ham langt mere end OB kan tilbyde. Selv hvis Perm vil af med ham uden at få noget for det, så er det stadig mange penge at smide for spilleren selv. Hvis det er et regulært køb, så er det en meget stærk melding/godt set.
    Jeg forventer/forventede leje, men udtalelsen på Amkar Perm's side lyder godt nok ikke sådan (med forbehold for at der naturligvis kan gå noget tabt via Google translate). De omtaler noget tilbud/økonomi som de ikke kunne sige nej til, og gør en del ud af at ønske ham held og lykke fremover og ærgrer sig over det ikke blev til et vellykket samarbejde over lang tid. Det lyder ret så permanent.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Er det køb eller leje?
      Hvis det er leje, f.eks. m forkøbsret, så er jeg ikke overrasket. Han har 2½ år tilbage af en kontrakt, der sandsynligvis giver ham langt mere end OB kan tilbyde. Selv hvis Perm vil af med ham uden at få noget for det, så er det stadig mange penge at smide for spilleren selv. Hvis det er et regulært køb, så er det en meget stærk melding/godt set.
      Jeg har hørt køb for 10 min siden.. Den største knast skulle have været længde på kontrakt.. Izunna vil ikke have alt for lang men OB vil gerne have 4 år. Det siger rygterne i agentverden

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg har hørt køb for 10 min siden.. Den største knast skulle have været længde på kontrakt.. Izunna vil ikke have alt for lang men OB vil gerne have 4 år. Det siger rygterne i agentverden
        Vildt, hvis det passer. Så må der være noget andet end penge, som topper dagsordnen; for økonomisk giver det ingen mening. Enten er han blevet dårligt behandlet, problemer med lønnen eller lign., for det er svært at forestille sig, at han vil miste så mange penge efter så kort tid, kun pga spilletid.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Vildt, hvis det passer. Så må der være noget andet end penge, som topper dagsordnen; for økonomisk giver det ingen mening. Enten er han blevet dårligt behandlet, problemer med lønnen eller lign., for det er svært at forestille sig, at han vil miste så mange penge efter så kort tid, kun pga spilletid.
          Jeg hørte på et tidspunkt, at det var på grund af han savnede Danmark og vennerne i Midtjylland. Jeg kan tydeligt huske det, fordi jeg straks begyndte at håbe, at han så lige kan lokke Rilwan Hassan over broen

          Comment


            #20
            Jeg synes godt lige, jeg kan greje ordet "Odense" på russisk/kyrillisk... Men derudover går jeg sgu ned på manglende sprogfærdigheder.

            http://fc-amkar.org/news/?id=30471

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Vildt, hvis det passer. Så må der være noget andet end penge, som topper dagsordnen; for økonomisk giver det ingen mening. Enten er han blevet dårligt behandlet, problemer med lønnen eller lign., for det er svært at forestille sig, at han vil miste så mange penge efter så kort tid, kun pga spilletid.
              Det tror jeg det gør. Han har 2/2 med det han har fortalt mig. Men han har det også fra en kilde så man ved aldrig jo
              De fik ham jo transferfrit og han vil gerne beholde sin landsholdsplads

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Jeg synes godt lige, jeg kan greje ordet "Odense" på russisk/kyrillisk... Men derudover går jeg sgu ned på manglende sprogfærdigheder.

                http://fc-amkar.org/news/?id=30471
                Har lige googletranslated til engelsk - der står noget om, at Amkar skal "reagere på finansielle krav, der kommer til klubben". Det kunne lyde som om, de er i økonomiske problemer. Det ville forklare en hel del: hvis de f.eks. enten ikke kan betale hans løn, eller de er nødt til at holde ham på bænken pga bonus/præstationsbetinget løn, så giver en handel straks langt mere mening

                Og de har haft problemer, kan man se her: http://russianfootballnews.com/rosto...-unpaid-wages/

                Hvis det er forklaringen, så er det godt købmandskab at være vaks ved havelågen.

                Comment


                  #23
                  http://www.completesportsnigeria.com...e-odense-move/

                  "I need to play more regularly to improve in my game and enhance my chances of featuring in the national team.

                  "That's why I'm seeking a move away and it should be completed maybe on Sunday," Izunna who has chalked up nine appearances for Amkar stated.

                  Mere end velkommen!
                  Last edited by Baran; 25-01-2016, 16:48.

                  Comment


                    #24
                    Tager med det samme den store Ja-hat på. Vores defensiv har været rystende usikker og mht til næste sæson, så begynder det sgu at ligne noget. Izunna er klart en forstærkning af holdets defensive akse, det samler er Kenneth Emil. Vores nye portugisiske back er også en god signing og tror også at vi får stor glæde af Tingager.

                    Vores sportschef virker handlekraftig for tiden. Ved godt Falk smutter men er også meget tilfreds med indkøbene af Festersen, AK og forlængelsen med Zohore. Alene denne flok hæver sgu min optimisme betragteligt og sender store
                    roser afsted til Jesper Hansen.

                    Comment


                      #25
                      Jeg er også virkelig begejstret for Izunna. Tror og håber på stor succes.

                      MEN... husker ham som bedst med 2 midtbanespillere foran sig, eller er det bare mig? Altså som i at han er bedst i en 4-1-4-1 opstilling med ham som den defensive.
                      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                      Kristian Morre

                      Comment


                        #26
                        Vil skisme gerne snart have bekræftelse på OB.dk....
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                          Vil skisme gerne snart have bekræftelse på OB.dk....
                          naturligvis, men Amkar har bekræftet
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            naturligvis, men Amkar har bekræftet
                            Har vi ikke kun Google Translate' ord for det?
                            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                              Jeg er også virkelig begejstret for Izunna. Tror og håber på stor succes.

                              MEN... husker ham som bedst med 2 midtbanespillere foran sig, eller er det bare mig? Altså som i at han er bedst i en 4-1-4-1 opstilling med ham som den defensive.
                              Det bliver i hvert fald interessant at se. FCM har spillet den der 4-1-4-1 / 4-2-3-1 længe efterhånden. Husker ikke de ofte har prøvet andet. Langt de fleste hold spiller jo en afart af den i dag. Han fungerede jo godt i FCM. Men der stilles jo grundlæggende lidt andre krav til de centrale midtbanespillere når man snakker 4-4-2. Hvis vi skriver med ham er jeg spændt på om han og Makrini (eller JJT) passer til de roller, sammen.

                              Comment


                                #30
                                Vi laver da bare diamanten på midten
                                Izunna
                                Desler - Makrini
                                Falk/Greve/Festersen

                                Så må Desler og den offensive sørge for at træne lidt ud en gang imellem. Og der bliver også bedre plads til vores backs.
                                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X