Annoncering

Collapse
No announcement yet.

João Pereira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Udmærket Superligaspiller, og så er det vidst det. Mangler noget fysisk for at kunne begå sig i midterforsvaret imo, især hvis det skal være ved siden af KEP, som heller ikke lever på fysikken. Som back mangler han noget hurtighed og noget drive fremad i banen til for alvor at være en kvalitetsback i Superligaen.
    Jeg beklager i øvrigt dette udsagn tidligere i tråden, som jeg da helt fortjent også fik på puklen for, fra en del sider. Det har João heldigvis gjort til skamme i de første 4 kampe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
      I øvrigt er João Pereira (offensivt) en skuffelse indtil videre. Defensivt ok, men jeg så ham også være for passiv et par gange i går.
      Jeg forstår godt hvad man vil med eksperimentet for han har god teknik, pasninger og hovedspil. Han mangler helt klart mod til at tage løbene offensivt og det hæmmer virkelig vores spil hver gang han stopper op og spiller den tilbage...
      Enig, han kan intet offensivt

      Comment


        Joao ude i 3 uger

        http://www.fyens.dk/sport/OB-Pereira...rtikel/3054413

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Så må Barrett bide sig fast.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
            Så må Barrett bide sig fast.
            Det er jo ligegyldigt hvor godt han gør det. Kent bryder sig ikke om ham, så han bliver bænket så snart Joao er tilbage. 100%

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Det er jo ligegyldigt hvor godt han gør det. Kent bryder sig ikke om ham, så han bliver bænket så snart Joao er tilbage. 100%
              Trist men sandt.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Det er jo ligegyldigt hvor godt han gør det. Kent bryder sig ikke om ham, så han bliver bænket så snart Joao er tilbage. 100%
                Det passer så ikke! Barret er tilbudt ny kontrakt men er selv den der trækker beslutningen. Jeg kender begrundelsen men ønsker ikke at skrive den her. Så kan folk selv digte lidt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det passer så ikke! Barret er tilbudt ny kontrakt men er selv den der trækker beslutningen. Jeg kender begrundelsen men ønsker ikke at skrive den her. Så kan folk selv digte lidt
                  Han bryder sig nok om ham til udelukkende at have ham som back-up. Jeg ved godt han har fået tilbudt en kontrakt, men vi ser det jo igen og igen med visse spillere, at uanset niveauet de har på dagen(e) - så ændre det ikke på Kents syn om en start-elleve.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det er jo ikke engang en svækkelse. Han er ligesom Jonasson. Passer bedre end på hold, der vil fighte, end på hold der som Kent vil have opspil og offensive backs. Der er ikke megen offensiv over Joao.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Joao har ikke været helt god nok indtil videre. Men jeg tror stadig han kan blive, man skal huske han har døjet en del med skader på det seneste. Når han bliver helt fit, tror jeg han bliver god. I det defensive har han været rigtig god, og det er efter min mening en backs vigtigste egenskab. Barret og Joao er tæt på ligegode, et eller andet sted et jeg lidt ligeglad med hvem der starter af de to. Ingen af dem er helt gode nok endnu, men bestemt heller ikke en svaghed på holdet.

                      Comment


                        Barrett er jo heller intet bevendt offensivt. Kommer han endelig til baglinjen, vender han og triller den bagud. Venstre back er stadig et problem. Ingen af dem vi har slår jo nogensinde et indlæg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Barrett er jo heller intet bevendt offensivt. Kommer han endelig til baglinjen, vender han og triller den bagud. Venstre back er stadig et problem. Ingen af dem vi har slår jo nogensinde et indlæg.
                          Syntes nu at Barret har lagt nogle okay indlæg de sidste par kampe han har spillet.. Specielt når han bliver spillet i fart..
                          Det er jo klart at han er nød til at spille den tilbage hvis der står 2 modstandere foran ham han skal forbi inden han kan sende den ind over til 2 angribere der står dækket godt op af 4-5 forsvarspillere

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Barrett er jo heller intet bevendt offensivt. Kommer han endelig til baglinjen, vender han og triller den bagud. Venstre back er stadig et problem. Ingen af dem vi har slår jo nogensinde et indlæg.
                            Det dér kan jeg simpelthen ikke være mere uenig i. Barret har vist LANGT mere offensiv vilje end Joao Perreira på noget tidspunkt har gjort. Venstre back er stadig et problem; fordi vi ved endnu ikke om Barret og Perreira kan være stabile nok; men jeg er temmelig sikker på, at Barret har større offensive evner end Joao; mens Joao har større defensive evner. Men Kent Nielsens spillefilosofi kalder ikke på defensive backer.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Barrett er jo heller intet bevendt offensivt. Kommer han endelig til baglinjen, vender han og triller den bagud. Venstre back er stadig et problem. Ingen af dem vi har slår jo nogensinde et indlæg.
                              Jeg ved godt, at dit indlæg ikke skal forstås bogstavligt. Jeg vil dog alligevel benytte muligheden til at minde dig og alle andre om, at Barret lavede en assist til Edmundsson mod Aab. Hvor han netop kom til baglinjen.
                              Det er det sjove ved fodbold, man forelsker sig hver især i nogle spillere. En overgang så jeg meget OB's reserveholdskampe, og der vandt Barret sgu mit hjerte.

                              Off topic: Man er "væk" fra forum en halv dag, og så bugner det med indlæg. Det er altså fedt at se, at selvom alle var knuste den anden dag, så bliver folk bare mere aktive. Der er masser af interessant læsning her til de sene aftentimer, hvor der alligevel ikke er noget i fjerneren.

                              Comment


                                Kan Pereira være en løsning i midterforsvaret på sigt - fx sammen med Tverskov?

                                Pereira har tilsyneladende spillet en del kampe på den position for Portugals U/21-landshold.

                                Nogen der har set kampe med Pereira i midterforsvaret, som kan give lidt input om hans præstationer?

                                Comment

                                Working...
                                X