Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
João Pereira
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægI øvrigt er João Pereira (offensivt) en skuffelse indtil videre. Defensivt ok, men jeg så ham også være for passiv et par gange i går.
Jeg forstår godt hvad man vil med eksperimentet for han har god teknik, pasninger og hovedspil. Han mangler helt klart mod til at tage løbene offensivt og det hæmmer virkelig vores spil hver gang han stopper op og spiller den tilbage...
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDet er jo ligegyldigt hvor godt han gør det. Kent bryder sig ikke om ham, så han bliver bænket så snart Joao er tilbage. 100%"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDet er jo ligegyldigt hvor godt han gør det. Kent bryder sig ikke om ham, så han bliver bænket så snart Joao er tilbage. 100%
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet passer så ikke! Barret er tilbudt ny kontrakt men er selv den der trækker beslutningen. Jeg kender begrundelsen men ønsker ikke at skrive den her. Så kan folk selv digte lidt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Joao har ikke været helt god nok indtil videre. Men jeg tror stadig han kan blive, man skal huske han har døjet en del med skader på det seneste. Når han bliver helt fit, tror jeg han bliver god. I det defensive har han været rigtig god, og det er efter min mening en backs vigtigste egenskab. Barret og Joao er tæt på ligegode, et eller andet sted et jeg lidt ligeglad med hvem der starter af de to. Ingen af dem er helt gode nok endnu, men bestemt heller ikke en svaghed på holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægBarrett er jo heller intet bevendt offensivt. Kommer han endelig til baglinjen, vender han og triller den bagud. Venstre back er stadig et problem. Ingen af dem vi har slår jo nogensinde et indlæg.
Det er jo klart at han er nød til at spille den tilbage hvis der står 2 modstandere foran ham han skal forbi inden han kan sende den ind over til 2 angribere der står dækket godt op af 4-5 forsvarspillere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægBarrett er jo heller intet bevendt offensivt. Kommer han endelig til baglinjen, vender han og triller den bagud. Venstre back er stadig et problem. Ingen af dem vi har slår jo nogensinde et indlæg.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Det er det sjove ved fodbold, man forelsker sig hver især i nogle spillere. En overgang så jeg meget OB's reserveholdskampe, og der vandt Barret sgu mit hjerte.
Off topic: Man er "væk" fra forum en halv dag, og så bugner det med indlæg. Det er altså fedt at se, at selvom alle var knuste den anden dag, så bliver folk bare mere aktive. Der er masser af interessant læsning her til de sene aftentimer, hvor der alligevel ikke er noget i fjerneren.
Comment
Comment