Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Daniel Høegh
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægTror ikke det er der vi leder selvom jeg ville elske at se ham tilbage i striwer. Kunne godt forestille mig fcm har set sig lune på ham. Vanggaard har ikke været den afløser de håbede for erik
Schhh !!!
For satan hvor vil det smerte at se ham i den bastard klub ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægTror ikke det er der vi leder selvom jeg ville elske at se ham tilbage i striwer. Kunne godt forestille mig fcm har set sig lune på ham. Vanggaard har ikke været den afløser de håbede for erik
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDer gik den da lige i bukserne 😖😄
On a serious note, så er der virkelig mange plusser, skulle en sådan handel falde på plads (og lad mig starte med at sige, at det tror jeg er MEGET usandsynligt).
Men:
- han kender klubben
- han har ægte OB-ånd og er klubmand
- han er dygtig (har altid godt kunne lide ham)
- fysisk stærk
- god på låget
- god spilforståelse
- vi kunne virkelig godt bruge en stabil makker til Tverskov
- han er én, de unge fynske fans kan spejle sig i
- han er topprofessionel og en god person for truppen
- jeg ærgrer mig over, jeg aldrig fik en trøje med ham på ryggen 😜
- fortsæt selv listen...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg er glad for, at jeg kunne hjælpe. 😄
On a serious note, så er der virkelig mange plusser, skulle en sådan handel falde på plads (og lad mig starte med at sige, at det tror jeg er MEGET usandsynligt).
Men:
- han kender klubben
- han har ægte OB-ånd og er klubmand
- han er dygtig (har altid godt kunne lide ham)
- fysisk stærk
- god på låget
- god spilforståelse
- vi kunne virkelig godt bruge en stabil makker til Tverskov
- han er én, de unge fynske fans kan spejle sig i
- han er topprofessionel og en god person for truppen
- jeg ærgrer mig over, jeg aldrig fik en trøje med ham på ryggen 😜
- fortsæt selv listen...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægMelder mig i koret over dem der synes hankatten skal kastreres. Ikke sige sådanne grimme ting. Føj!
MvT"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægJeg vil virkelig gerne se Høegh i striwet igen, men på den anden side vil jeg også hade, hvis han blev endnu en dansker der faldt igenem u'enlands og måtte krybe hjem til suppen igen.
MvTTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægIkke for at jokke i noget, men jeg vil da lige nævne at jeg er den lykkelige ejer af en rigtig SL-trøje med signering af DH i egen person ... helt enig i resten du skriver
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægDaniel Høegh tilbage i striwet ville være en drømmesigning. Ham og Tverskov i midterforsvaret "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg er så vildt misundelig!! Jeg har været så ked af, at jeg ikke fik købt en trøje med ham. Forhåbentligt for jeg chancen for at købe en OB-trøje med ham igen.
Daniel er en god dreng, med et kæmpe striwet Odense-hjerte, ben i næsen og på jorden.
Han skal nok komme hjem, inden han trækker stikket. Der står et hus med hans navn på, ikke langt herfra ...
Comment
Comment