Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Høegh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Her er nogle få ord fra en Basel fan der dog ikke har set Daniel i action endnu
    det lyder godt, jeg håber det holder og st DH får succes i hans nye klub 👍🏻
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det lyder godt, jeg håber det holder og st DH får succes i hans nye klub 
      Det ønsker jeg også for ham, absolut. Men hvis det skulle lykke ikke, er jeg gerne villig at køre hurtigt til Basel og bringe ham hjem til Ådalen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Det ønsker jeg også for ham, absolut. Men hvis det skulle lykke ikke, er jeg gerne villig at køre hurtigt til Basel og bringe ham hjem til Ådalen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Det ønsker jeg også for ham, absolut. Men hvis det skulle lykke ikke, er jeg gerne villig at køre hurtigt til Basel og bringe ham hjem til Ådalen.
          Jeg vil virkelig gerne se Høegh i striwet igen, men på den anden side vil jeg også hade, hvis han blev endnu en dansker der faldt igenem u'enlands og måtte krybe hjem til suppen igen.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Jeg vil virkelig gerne se Høegh i striwet igen, men på den anden side vil jeg også hade, hvis han blev endnu en dansker der faldt igenem u'enlands og måtte krybe hjem til suppen igen.

            MvT
            Også med det absolut enig.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              I FCB' kamp i dag kom DH så ikke på banen. De tabte 3-1,så.......! :)
              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                I FCB' kamp i dag kom DH så ikke på banen. De tabte 3-1,så.......! :)
                Nå, så skulle Urs Fischer mærke at det ville være bedre at lade spille DH...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Nå, så skulle Urs Fischer mærke at det ville være bedre at lade spille DH...
                  Hehe, ja!
                  Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                  Comment


                    Kan ikke lade være med at skrive her, at i dag spiller Basel 1. sæsonkamp, næsten samtidig (13:45) med OB's kamp mod Hobro, og...! til alle DH fans er der en god nyhed: DH starter inde i dagens kamp mod Vaduz! Tillykke til Daniel!
                    Så er det 'bare' op til ham at vise træneren, at han skal blive i start-11'eren!

                    https://www.facebook.com/fcbasel1893...type=1&theater
                    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                      Kan ikke lade være med at skrive her, at i dag spiller Basel 1. sæsonkamp, næsten samtidig (13:45) med OB's kamp mod Hobro, og...! til alle DH fans er der en god nyhed: DH starter inde i dagens kamp mod Vaduz! Tillykke til Daniel!
                      Så er det 'bare' op til ham at vise træneren, at han skal blive i start-11'eren!

                      https://www.facebook.com/fcbasel1893...type=1&theater
                      90 min og cleansheet til DH idag

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        90 min og cleansheet til DH idag
                        Jep! Og et skud på stolpen!
                        "Breel Embolo steigt zum Kopfball, Jehle pariert. Daniel Hoegh setzt den Nachschuss an die Latte!"
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...edebut/5652787

                          Comment


                            Bare så lækkert at høre

                            Comment


                              En god dag for OB-drenge i dag. Her i Odense og også i swityerland. Tillykke Daniel.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X