Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Høegh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    "I Basel er Daniel Høegh udset som afløser for Fabian Schär" - ja, ok; prøv lige at komme ned på jorden. Schär er en giga-talentfuld ung spiller med CL-erfaring, der rygtes til top- Bundesliga-klubber og endda PL: Han bliver nok handlet i 60 mio+ klassen denne sommer. Høegh skal næppe afløse ham direkte; Basel har råd til 4 gode midterforsvarere, og så er der konkurrence. Han kommer til at slås for det.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
      Du mener heldigvis ikk'?

      4 år i Superligatruppen, og en alder på 24 gør et skifte optimalt nu for den unge sympatiske mand. Kan kun unde ham et flot skifte.

      Det er da en enormt lykkelig situation, at klubbens unge spillere gør det så godt, at de tiltrækker sig opmærksomhed udefra. Og at det så er en etableret storklub gør det bare endnu flottere.

      Stort tillykke til Daniel Høegh hvis skiftet går igennem som forventet
      Enig.

      Jeg kommer dog personligt til at save DH en hel del - han har længe været en af mine personlige favoritter i truppen.
      Btw: Der kan jo være en form for videresalgsklausul i kontrakten, så vi må bare håbe alt hvad vi kan at DH klarer at tage springet!

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Grundlæggende enig.

        Sportsligt kan vi hurtigt komme til at savne ham meget. Midterforsvarere der også kan noget med bolden hænger ikke på træerne. Men det er rigtigt, at det også er en succeshistorie for klubben.

        For ikke mange sæsoner siden snakkede vi meget om, at vi skulle kunne holde på vores profiler hvis vi skulle rykke helt frem og udfordre FCK, men man på jo godt nok indrømme, at det forholder sig anderledes i dag. De seneste sæsoner har klart været domineret af negative historier om klubben. Dårlige resultater og utilfredse spillere der ofte taler om, at de gerne vil væk, men sjældent kommer det. OB er nok ikke en klub som mange spillere drømmer om at komme til.

        I den forbindelse er det et vigtigt signal, at vi nu får solgt nogle spillere. Især når det er spillere, der har ladet støvlerne tale og præsteret på banen istedet for at brokke sig til det. Også ift. vores unge talenter (og talenter på Fyn generelt) er det vigtigt.
        Enig!

        Comment


          #94
          http://www.fyens.dk/sport/Daniel-Hoe...rtikel/2723821

          Comment


            #95
            Trist dag for os fans. Men er da glad på hans vejne..

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Trist dag for os fans. Men er da glad på hans vejne..
              Hvor mange spillere skal der købes nu 7-8?
              Falk og Emil ryger jo helt sikkert også ...
              Skogseid, Zohore, Dalgaard, Høegh, Spelmann, Toppel, Falk, Emil ... er der andre?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Hvor mange spillere skal der købes nu 7-8?
                Falk og Emil ryger jo helt sikkert også ...
                Skogseid, Zohore, Dalgaard, Høegh, Spelmann, Toppel, Falk, Emil ... er der andre?
                Ousager

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Hvor mange spillere skal der købes nu 7-8?
                  Falk og Emil ryger jo helt sikkert også ...
                  Skogseid, Zohore, Dalgaard, Høegh, Spelmann, Toppel, Falk, Emil ... er der andre?
                  Falk kan meget vel også blive solgt, men det er klart, at JH og co. også kan lave det regnestykke der. Jeg tænker i hvert fald ikke, at den pris vi vil kræve for at slippe ham daler hvis Høegh også sælges.

                  Comment


                    #99
                    Jeg tror bestemt at der vil forsøges at forlænge med nogle af dem. Bare for holde kontinuiteten..

                    Skogseid: tror der vil blive forsøgt at forlænge med 1-2 år da han har spillet fast og gjort det okay på det sidste
                    Zohore: tror jeg faktisk også at man vil forsøge at beholde
                    Dalgaard: har ikke spillet og er sikker dyr. Man køber ham ikke fri
                    Høegh: ja det ser ud til at han sælges
                    Spelmann: er allerede solgt
                    Toppel: mon ikke at man finder en løsning? Det tror jeg stadig på
                    Falk: Han bliver solgt. Det er jeg ikke i tvivl om
                    Emil: han ryger også. Hvis man kan finde en køber. 2-3 millioner skal man nok have
                    ousager: karrierestop

                    så jo. Der skal findes en 4-6 stykker plus hvis man forsøger at slippe af med spillere som Lado,Diarra og TM

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Falk kan meget vel også blive solgt, men det er klart, at JH og co. også kan lave det regnestykke der. Jeg tænker i hvert fald ikke, at den pris vi vil kræve for at slippe ham daler hvis Høegh også sælges.
                      man kan måske ha lidt mere koldt vand i blodet ja. Men mon ikke at der allerede er en mundtlig aftale med Falk og hans agent om ca tal..
                      Falk har fortjent det. Vi må se hvad der sker efter U21 EM

                      Comment


                        Han får 4 år i Basel iflg Søren Sorgenfri på twitter
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-plads-i-basel
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            http://www.bt.dk/superligaen/daniel-...re-aar-i-basel
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Kæmpe stort tillykke til Høegh . Han har om nogen fortjent det , kom stærkt tilbage efter en spillemæssig nedtur . Vi mister så vores klart bedste forsvarer og den eneste forsvarer som ikke er direkte uvenner med bolden , han bliver svær at erstatte . Håber på stor succes for Daniel og på gensyn i den stribede engang når han har fået en på opleveren .

                              6 mill .. Hmm måske en fair pris , ved sgu ikke helt .. Hvis man sammenligner med at FCM fik 6 mill for deres reservemålmand som jeg syntes er middelmådig , så kan prisen på Daniel godt syntes lav ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                http://www.bold.dk/nyt/avis-ob-forsv...denlandsskifte

                                Comment

                                Working...
                                X