Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Høegh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Neeeeeeeeeeeeeeeeej. Men super godt for Daniel hvis det lykkedes..
    håber vi får boxen for ham

    mellem 5 og 10 mill ville være lækkert

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af dangreve Se indlæg
      Av av, han bliver svær at erstatte

      Hvornår kommer KL hjem?
      Kasper Larsen er ikke i nærheden af samme klasse som Høegh, når Høegh spiller på topniveau. KL er slet, slet ikke lige så god en fodboldspiller, rent teknisk.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Neeeeeeeeeeeeeeeeej. Men super godt for Daniel hvis det lykkedes..
        håber vi får boxen for ham

        mellem 5 og 10 mill ville være lækkert
        Vi skal satme have en del mere end fem millioner for en 24-årig fra start-11eren med 1½ år tilbage af kontrakten...
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Vi skal satme have en del mere end fem millioner for en 24-årig fra start-11eren med 1½ år tilbage af kontrakten...
          Jeg kan ikke umiddelbart se hvad Basel vil med ham ...
          Høegh er en okay forsvarer på et hold i den nederste halvdel af suppen, men så absolut heller ikke mere ... måske skal han være reserve?
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Vi skal satme have en del mere end fem millioner for en 24-årig fra start-11eren med 1½ år tilbage af kontrakten...
            Det håber jeg da også. Men med JH ved roret kan man tvivle på det

            Comment


              #66
              den havde jeg sgu ikke lige set komme.....det begynder mere og mere at ligne en helt ny start med alle de spillere der må formodes at forlade os.
              Men når det skal være......da jeg først så linket til artiklen sluttede det ved "FC".....så tænkte jo straks det værste - men skal han skifte så er det da rart vi snakker en udenlandsk klub - han har også alderen og på et tidspunkt vil han vel videre.
              Og vi kan lige så godt vende os til det - flere unge af egne talenter - de skal jo skydes af på et tidspunkt.

              Comment


                #67
                Søren Sorgenfri fra BT skønner, at vi lander 6 mill for Høegh.

                Kan vi være tilfredse? Eller er det i underkanten?

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                  Søren Sorgenfri fra BT skønner, at vi lander 6 mill for Høegh.

                  Kan vi være tilfredse? Eller er det i underkanten?
                  For 6 mio. bør vi kunne finde en erstatning. Midtstoppere er ikke den dyreste position. Med mindre man altså hedder Brøndby..
                  Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                    Søren Sorgenfri fra BT skønner, at vi lander 6 mill for Høegh.

                    Kan vi være tilfredse? Eller er det i underkanten?
                    tilfreds kan jeg ikke være, det ligner et ophørsudsalg og allerede nu må JH m.fl. ud og fonde fuldgode erstatninger
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      6 mio er ikke specielt godt, havde håbet på 10 mio. Det virker lidt mærkeligt at sælge en af de mest bærende kræfter for 6 mio, specielt fordi så mange andre profiler formentlig forlader klubben.

                      Men ja, 6 mio burde være nok til en god erstatning og til Rønnow.

                      Comment


                        #71
                        Havde håbet på €1 mio, men det er vel en fair pris for en spiller på Høeghs niveau. Nu får vi tilgengæld JH og co's format at se, når afløseren skal findes.

                        Comment


                          #72
                          DH er ikke nogen nævneværdig profil i superligaen og samtidig er han jo heller ikke super ung mere som f.eks. Bjelland og Okore var det, da de blev solgt for over 20 mio. i sin tid. Derfor er 6 mio. kr. en fin pris i min bog selvom jeg da lige drømte om at de ville lægge en stor sum når nu det er så stor en klub som Basel der jagter ham. DH har haft et stærkt forår og tidspunktet er det helt rigtige for ham. Samtidig vil han blive savnet i OB, fordi han er klubmand med blåhvidt blod i årene. Han er dog ikke uerstattelig rent niveaumæssigt i min bog. Personligt så jeg gerne en Kanstrup i Sønderjyske som erstatning. Han er udmærket på fødderne ligesom DH og så kan han kaste lange indkast også

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            DH er ikke nogen nævneværdig profil i superligaen og samtidig er han jo heller ikke super ung mere som f.eks. Bjelland og Okore var det, da de blev solgt for over 20 mio. i sin tid. Derfor er 6 mio. kr. en fin pris i min bog selvom jeg da lige drømte om at de ville lægge en stor sum når nu det er så stor en klub som Basel der jagter ham. DH har haft et stærkt forår og tidspunktet er det helt rigtige for ham. Samtidig vil han blive savnet i OB, fordi han er klubmand med blåhvidt blod i årene. Han er dog ikke uerstattelig rent niveaumæssigt i min bog. Personligt så jeg gerne en Kanstrup i Sønderjyske som erstatning. Han er udmærket på fødderne ligesom DH og så kan han kaste lange indkast også
                            Det havde jeg ikke lige set "hankatten", men har selv lige nævnt Kanstrup i en anden tråd. Jeg er ganske enig i, at han kunne være et godt køb.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                              Søren Sorgenfri fra BT skønner, at vi lander 6 mill for Høegh.

                              Kan vi være tilfredse? Eller er det i underkanten?
                              Tja jeg havde gættet på ca. deromkring (5-7 millioner). Synes det lyder som markedsprisen på en spiller med Høeghs CV. Om vi kan være tilfredse ved jeg så ikke. Ofte kan en spiller jo nemt være mere værd for en klub en "markedsprisen" dikterer. Vi kan nemt miste mange (vigtige) i dette vindue. I forvejen var det afgørende, at JH og co. finder de rigtige spillere - hvis vi mister Spelmann, Høegh og (måske) Falk bliver det endnu mere vigtigt.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                tilfreds kan jeg ikke være, det ligner et ophørsudsalg og allerede nu må JH m.fl. ud og fonde fuldgode erstatninger
                                ophørs udsalg? hold nu op - vi er en lille klub, vi skal sælge ud af talenter, det er nu engang vores lod.

                                At det så formentlig rammer sammen med at falk og emil smutter sammen med spelmann.....plus alle de andre udskiftninger - timingen er bestemt langt fra optimal.....

                                Og hvad prisen angår.....1. vi aner ikke hvad vi får for ham - og får det sikkert ikke at vide. 2. så tror jeg vi er en del (mig selv incl.) der hænger lidt fast i priserne fra de dage hvor man landede 20 mill for borring.....niveauet er bare helt generelt faldet.

                                Men det bliver fanden fisme spændende at se hvad JH kan nu - magter han at finde nogle gode erstatninger - for Høegh er godt nok en vigtig mand for os - og virkeligt fedt at se hvordan han fik rejst sig selv efter en dårlig periode.

                                Comment

                                Working...
                                X