Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Daniel Høegh
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPriserne er åbentbart autumatisk højere når man sælger som mesterskabsklub og ikke som bundklub"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKæmpe stort tillykke til Høegh . Han har om nogen fortjent det , kom stærkt tilbage efter en spillemæssig nedtur . Vi mister så vores klart bedste forsvarer og den eneste forsvarer som ikke er direkte uvenner med bolden , han bliver svær at erstatte . Håber på stor succes for Daniel og på gensyn i den stribede engang når han har fået en på opleveren .
6 mill .. Hmm måske en fair pris , ved sgu ikke helt .. Hvis man sammenligner med at FCM fik 6 mill for deres reservemålmand som jeg syntes er middelmådig , så kan prisen på Daniel godt syntes lav ..
Pengene fra disse salg bør dog kunne give Kent mulighed for at håndplukke nogle typer lige efter hans hoved.
følgende spillere kunne være muligheder nu, uden at vi behøver sprænge banken:
Rønnow
AK. Jacobsen
Matti Lund Nielsen
Bjarnason
Festersen
Bruninho
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg"I Basel er Daniel Høegh udset som afløser for Fabian Schär" - ja, ok; prøv lige at komme ned på jorden. Schär er en giga-talentfuld ung spiller med CL-erfaring, der rygtes til top- Bundesliga-klubber og endda PL: Han bliver nok handlet i 60 mio+ klassen denne sommer. Høegh skal næppe afløse ham direkte; Basel har råd til 4 gode midterforsvarere, og så er der konkurrence. Han kommer til at slås for det.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPriserne er åbentbart autumatisk højere når man sælger som mesterskabsklub og ikke som bundklubTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHvis dette er sommeren, hvor jeg mister både min kæreste, Høegh, Spelmann, og Falk, så....
...Drikker jeg nogle øl! Bliver ved med at følge OB! Et eller andet!
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDer skal nok dukke en ny GF op og også nogle lækre nye spillere du kan få mancrush på. Så det skal nok gå altzuzamment. SKÅL!
MvT"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægOrdlydsmæssigt kunne det nemt være sagt af mig i en brandert, hvor jeg forsøger at sige "Skal du med hjem, truntepus".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet er et gammelt jødisk ordsprog (en del af den jødiske påskebøn, faktisk), der betyder "Næste år i Jerusalem". Underforstået: "Næste år opnår vi det vi har kæmpet for, siden vi blev kastet ud fra vores lovede land, og vender tilbage til vores retmæssige ejendom, hvor vi ses."
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægEr med på hvad det betyder. Men forestil dig en kampberuset blegfed dansker (such as myself). Har tit forsøgt at sige noget klogt, men det kom til at lyde som Lshanah habaah
Comment
Comment