Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Høegh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    ØV! For catan da. Høegh har 1½ år tilbage, og Basel har penge; så skal de satme også have lov til at betale.

    Men vent nu: hverken EB, BT eller Tipsbladet har noget på den her - hvor gode er FSs kilder?
    Hvis der ikke er ændret nogetvi fodbold loven er der også en stor fejl i artiklen.

    de skriver at DHs agent forhandler uden OB er inden over.
    det må man da ikke

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
      Hvis der ikke er ændret nogetvi fodbold loven er der også en stor fejl i artiklen.

      de skriver at DHs agent forhandler uden OB er inden over.
      det må man da ikke
      Det virker lidt underligt ja, men jeg tror ikke det skal forstås som om de forhandler bag om ryggen på OB. For det må de naturligvis ikke. Hvis det passer, at de forhandler må Basel først have henvendt sig til OB, gjort opmærksom på deres interesse og fået lov til at forhandle med spilleren.

      Men det virker rigtigt nok som et underligt forløb.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg kan supergodt lide DH, men nu skal vi også passe på ikke at gøre ham uerstattelig. Kommer de og smider €1 mio+ på disken, skal han afsted. Det er bestemt en god pris for en 24-årig dansk spiller, der trods alt ikke har landsholdsniveau. At tage til Basel er trods alt en kæmpe spring for DH, som jeg virkelig tvivler på, at han har niveauet til, så vil ikke blive overrasket, hvis han er til at få igen om 1-1½ år.

        Så bliver det bare interessant at se, om evnerne og ambitionerne hos den sportslige ledelse rækker til at finde en fuldgod erstatning.
        Det er jo lige det, der kunne gøre ham uerstattelig...
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #49
          Hmm. Daniel Høegh er efter min mening vores bedste i det centraleforsvar, der skal i den grad hentes en god erstatning ind hvis han bliver solgt. Og så må OB da også kræve + 10 mio kr. Basel har pengene og Høegh har trods alt 18 måneder tilbage af sin kontrakt. Han vil blive savnet, mere end Falk vil jeg mene. Høegh er en ægte OB'er, det er Falk trods alt ikke på samme måde.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Det er jo lige det, der kunne gøre ham uerstattelig...
            I teorien, ja. Hvis hylden der skal vælges erstatninger fra er Horsens, Fredericia etc. så er det stærkt bekymrende. Jeg tror dog nok, at der findes spillere derude inden for vores rammer, der kan gå ind og erstatte.

            Så er spørgsmålet bare om JH og co finder dem, men skulle det ske, har vi trods alt lavet et flot salg af en hjemmedyrket spiller, til en europæisk topklub der har været to gange blandt de sidste 16 i CL og i semifinalen i EL over de sidste 4 år. Det er sgu ret flot! Jeg kan dog godt have min tvivl om DH kan være med på det niveau.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
              Hvis der ikke er ændret nogetvi fodbold loven er der også en stor fejl i artiklen.

              de skriver at DHs agent forhandler uden OB er inden over.
              det må man da ikke
              Korrekt. Det ville være klart kontraktbrud. Hvis Daniel Høeghs agent forhandler med Basel, så er det fordi OB allerede har accepteret det - nok fordi de har accepteret et bud.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg kan supergodt lide DH, men nu skal vi også passe på ikke at gøre ham uerstattelig. Kommer de og smider €1 mio+ på disken, skal han afsted. Det er bestemt en god pris for en 24-årig dansk spiller, der trods alt ikke har landsholdsniveau. At tage til Basel er trods alt en kæmpe spring for DH, som jeg virkelig tvivler på, at han har niveauet til, så vil ikke blive overrasket, hvis han er til at få igen om 1-1½ år.

                Så bliver det bare interessant at se, om evnerne og ambitionerne hos den sportslige ledelse rækker til at finde en fuldgod erstatning.
                Problemet er ikke kun cf. Hvis vi mister efter Spelmann også Høegh og Falk så mister vi 3 essentielle søjler i holdet. Hele holdstruktur bliver sådan fortid. EL vil sikkert også gå (jeg vil ikke savne ham, og han ville være let at erstatte). Men hvis det kommer så behøver vi ikke længere tale om en målrettet forstærkning af holdet i sommeren, men om en omfattende ombygning. Så kommer der ikke kun nysætning i midtbane, med kantspiller og problemet med angriverne men også i defense. That´s shit!
                Jeg har set frem til den kommende sæson med stor optimisme, men nu kommer der nogle mørke skyer og bekymringer op. JH skulle bringe en meget god resultat og jeg håber han kan det ...
                Og Kent ville ikke have mulighed for at videreudvikle en eksisterende solidt grundlag, men skulle begynde helt nyt.
                Last edited by andlox; 30-05-2015, 12:48.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Lige ugen efter jeg fik sagt det ville gøre mere ondt at miste Daniel end Falk...

                  Det her må bare ikke ske!!!!!!!!!!!
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Det ville være svært at miste ham, selv for gode penge. LN er en absolut fighter, men vi har brug for DHs spillestyrken og overblik i cf. HJ eller endda HS er for mig absolut ingen alternativ.
                    Helt enig , for mig at se er det et større tab end Spellmann
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Helt enig , for mig at se er det et større tab end Spellmann
                      Ja, det ville være udgydt stribet hjerteblod.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Puha, det var cirka den sidste jeg ville af med, han har fundet et højt stabilt niveau, han er en af vore egne.

                        Det kan faktisk ikke blive værre.

                        Comment


                          #57
                          Av av, han bliver svær at erstatte

                          Hvornår kommer KL hjem?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af dangreve Se indlæg
                            Av av, han bliver svær at erstatte

                            Hvornår kommer KL hjem?
                            mener han er lejet ud til omkring nytår men er ikke sikker

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af dangreve Se indlæg
                              Av av, han bliver svær at erstatte

                              Hvornår kommer KL hjem?
                              Jeg glæder mig også, når KL kommer tilbage og ser ham som en god cf, men jeg kan ikke se ham som en ligeværdig erstatning for DH. For mig har han ikke de tekniske færdigheder og de kapaciteter at obbygge spillet fra forsvaret som DH har.
                              Lad os håbe at DH spiller bliver i OB.
                              Last edited by andlox; 30-05-2015, 13:21.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Problemet er ikke kun cf. Hvis vi mister efter Spelmann også Høegh og Falk så mister vi 3 essentielle søjler i holdet. Hele holdstruktur bliver sådan fortid. EL vil sikkert også gå (jeg vil ikke savne ham, og han ville være let at erstatte). Men hvis det kommer så behøver vi ikke længere tale om en målrettet forstærkning af holdet i sommeren, men om en omfattende ombygning. Så kommer der ikke kun nysætning i midtbane, med kantspiller og problemet med angriverne men også i defense. That´s shit!
                                Jeg har set frem til den kommende sæson med stor optimisme, men nu kommer der nogle mørke skyer og bekymringer op. JH skulle bringe en meget god resultat og jeg håber han kan det ...
                                Og Kent ville ikke have mulighed for at videreudvikle en eksisterende solidt grundlag, men skulle begynde helt nyt.
                                Her har du fat på en vigtig ting. Vi må regne med, at Falk ryger; hvis Daniel også tager afsted, så er der dømt ombygning. Kent får under alle omstændigheder nok at lave; men jo flere bærende kræfter, der bliver skudt af, jo større er projektet naturligvis.

                                Comment

                                Working...
                                X