Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Høegh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Han skal da være velkommen tilbage ..

    http://www.fyens.dk/sport/Basel-avis...rtikel/3106869
    Tror ikke det er der vi leder selvom jeg ville elske at se ham tilbage i striwer. Kunne godt forestille mig fcm har set sig lune på ham. Vanggaard har ikke været den afløser de håbede for erik

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Tror ikke det er der vi leder selvom jeg ville elske at se ham tilbage i striwer. Kunne godt forestille mig fcm har set sig lune på ham. Vanggaard har ikke været den afløser de håbede for erik

      Schhh !!!
      For satan hvor vil det smerte at se ham i den bastard klub ..
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Tror ikke det er der vi leder selvom jeg ville elske at se ham tilbage i striwer. Kunne godt forestille mig fcm har set sig lune på ham. Vanggaard har ikke været den afløser de håbede for erik
        kan du omgående gå ud og vaske din mund med sæbe (eller skal det være hænderne, når det er på skrift? Virker bare ikke drastisk nok)

        Comment


          Melder mig i koret over dem der synes hankatten skal kastreres. Ikke sige sådanne grimme ting. Føj!

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Daniel Høegh tilbage i striwet ville være en drømmesigning. Ham og Tverskov i midterforsvaret 👍

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Daniel Høegh tilbage i striwet ville være en drømmesigning. Ham og Tverskov i midterforsvaret 👍
              Der gik den da lige i bukserne 😖😄
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Min drømmesigning... men foreløbig bliver det nok også ved en drøm...

                Er ikke bange for om han ender i FcM... for det gør han ikke...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Der gik den da lige i bukserne 😖😄
                  Jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe. 😄

                  On a serious note, så er der virkelig mange plusser, skulle en sådan handel falde på plads (og lad mig starte med at sige, at det tror jeg er MEGET usandsynligt).

                  Men:

                  - han kender klubben
                  - han har ægte OB-ånd og er klubmand
                  - han er dygtig (har altid godt kunne lide ham)
                  - fysisk stærk
                  - god på låget
                  - god spilforståelse
                  - vi kunne virkelig godt bruge en stabil makker til Tverskov
                  - han er én, de unge fynske fans kan spejle sig i
                  - han er topprofessionel og en god person for truppen
                  - jeg ærgrer mig over, jeg aldrig fik en trøje med ham på ryggen 😜

                  - fortsæt selv listen...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe. 😄

                    On a serious note, så er der virkelig mange plusser, skulle en sådan handel falde på plads (og lad mig starte med at sige, at det tror jeg er MEGET usandsynligt).

                    Men:

                    - han kender klubben
                    - han har ægte OB-ånd og er klubmand
                    - han er dygtig (har altid godt kunne lide ham)
                    - fysisk stærk
                    - god på låget
                    - god spilforståelse
                    - vi kunne virkelig godt bruge en stabil makker til Tverskov
                    - han er én, de unge fynske fans kan spejle sig i
                    - han er topprofessionel og en god person for truppen
                    - jeg ærgrer mig over, jeg aldrig fik en trøje med ham på ryggen 😜

                    - fortsæt selv listen...
                    Ikke for at jokke i noget, men jeg vil da lige nævne at jeg er den lykkelige ejer af en rigtig SL-trøje med signering af DH i egen person 😊 ... helt enig i resten du skriver
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Melder mig i koret over dem der synes hankatten skal kastreres. Ikke sige sådanne grimme ting. Føj!

                      MvT
                      Ja. Lad os hente Exorzisten.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Jeg vil virkelig gerne se Høegh i striwet igen, men på den anden side vil jeg også hade, hvis han blev endnu en dansker der faldt igenem u'enlands og måtte krybe hjem til suppen igen.

                        MvT
                        Det vil dog ikke være overraskende ... jeg kunne personligt slet ikke se ham have niveauet, til en klub der spiller Champions League.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Ikke for at jokke i noget, men jeg vil da lige nævne at jeg er den lykkelige ejer af en rigtig SL-trøje med signering af DH i egen person  ... helt enig i resten du skriver
                          Jeg er så vildt misundelig!! Jeg har været så ked af, at jeg ikke fik købt en trøje med ham. Forhåbentligt for jeg chancen for at købe en OB-trøje med ham igen.

                          Comment


                            Jeg ville aldrig tilgive ham hvis han skiftede til en anden dansk klub. Måske pånær FCK.. Men det er han ikke god nok til..
                            Jeg håber at han bliver ude 2-3 år mere og vender tilbage mens han er frisk til en ny tørn

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Daniel Høegh tilbage i striwet ville være en drømmesigning. Ham og Tverskov i midterforsvaret 
                              Det ville være en god start på vinduet ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Jeg er så vildt misundelig!! Jeg har været så ked af, at jeg ikke fik købt en trøje med ham. Forhåbentligt for jeg chancen for at købe en OB-trøje med ham igen.
                                Har ham på min jubilæumstrøje! 😎

                                Daniel er en god dreng, med et kæmpe striwet Odense-hjerte, ben i næsen og på jorden.

                                Han skal nok komme hjem, inden han trækker stikket. Der står et hus med hans navn på, ikke langt herfra ...

                                Comment

                                Working...
                                X