Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yao Dieudonne på kontrakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Stoltjyde
    replied
    Vores unge talent, som røg til italien blev der lavet klausul på. Ikke på yao så vidt jeg ved.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Ja, med mindre han blomstre så meget, at Vendsyssel indfrier hans frikøbsklausul, som blev lavet i forbindelse med lejeaftalen.
    Frikøbsklausul? Ved du det sikkert?

    " ...og det vil være med til at udvikle mig, så jeg kommer tilbage som en endnu bedre spiller, når jeg kommer tilbage til OB næste sommer, siger Yao."
    http://www.ob.dk/artikel/ob-udlejer-...endsyssel.aspx

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Ja, med mindre han blomstre så meget, at Vendsyssel indfrier hans frikøbsklausul, som blev lavet i forbindelse med lejeaftalen.
    Hvor står det henne?

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Hvis man tror på han har en fremtid i OB er det jo glimrende med det lejeophold - og at han så (forhåbentlig) kommer til at blomstre der
    Ja, med mindre han blomstre så meget, at Vendsyssel indfrier hans frikøbsklausul, som blev lavet i forbindelse med lejeaftalen.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-se-malene-her

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Trist man er nød til at rykke fra OB for at blomstre.. Men godt for ham uden tvivl
    er det ikke første kamp han spiller for dem - måske liiiige tidligt nok at konkludere at han blomstrer....desuden er modstanderen nok lidt lettere at have med at gøre.

    Hvis man tror på han har en fremtid i OB er det jo glimrende med det lejeophold - og at han så (forhåbentlig) kommer til at blomstre der

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Trist man er nød til at rykke fra OB for at blomstre.. Men godt for ham uden tvivl

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Kan man se Yaos mål nogle steder? Hvem viser egentlig highlights fra 1. Division? (Hjemmeside)

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Ser lige Roskilde-Vendsyssel og det har Yao netop gjort det til 1-0 og ramt overlæggeren tidligere i kampen. Ville være fedt hvis han fik et gennembrud!

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Med Kents udmeldinger igår begynder jeg at tvivle på om vi bare henter 1
    Han kan ikke sige andet. Ned naturligvis. Får vi ikke 6 nye, men det er det der skal til hvis vi skal i top 6. Fjern JH, så kan en dygtig mand finde de rigtige, så kan det gøres over 2-3 vinduer.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg synes han fremstår som fysisk stærk. Han/OB må også passe på ikke at spolere hans eksplosivitet og antrit ved at øge muskelmassen på ham. Jeg tror det er taktiske relationer der indtil videre har holdt ham fra en startplads
    Muskelmasse og eksplosivitet er i direkte sammenhæng. Jo mere muskelmasse, jo bedre power. Det er en gammel myte, at man bliver "træg" af høj muskelmasse.

    Det er velbelyst og velundersøgt i dag, at det kun er fedtmassen der har en negativ effekt på antrit og eksplosivitet. Problemet er de, der tager for meget fedtmasse på i jagten på større muskelmasse.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det er en fin kontrakt, men det ændre ikke på, at der skal 6 nye ind hvis truppen skal have top 6 niveau næste år. Ved at få dem nu, så kan de spilles sammen. Med 6 nye til start 11, så får vi en ok bænk og desuden mulighed for at de unge kan få mere spilletid ved siden af de erfarne når vi er homefree i nogle kampe.
    Med Kents udmeldinger igår begynder jeg at tvivle på om vi bare henter 1

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Det er en fin kontrakt, men det ændre ikke på, at der skal 6 nye ind hvis truppen skal have top 6 niveau næste år. Ved at få dem nu, så kan de spilles sammen. Med 6 nye til start 11, så får vi en ok bænk og desuden mulighed for at de unge kan få mere spilletid ved siden af de erfarne når vi er homefree i nogle kampe.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
    Ja det er bare så flot at vi sikre os endnu en kontrakt med en middelmådig spiller som aldrig vil kunne begå sig på er højere niveau end 1.division. Hvor er det dog efterhånden pinligt at man skal juble når en spiller der ikke har været i nærheden af 1. Holdet får forlænget sin kontrakt - magen til taber kulter skal man lede længe efter. Odense Boldklub fra Odense stadion er en klub i forfald - stakkels os der følger den derned.
    Du ved godt, at der findes noget der hedder "talenter",ikke? Og at talenter ikke nødvendigvis spiller fast, selvom de har et stort potentiale?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
    Ja det er bare så flot at vi sikre os endnu en kontrakt med en middelmådig spiller som aldrig vil kunne begå sig på er højere niveau end 1.division. Hvor er det dog efterhånden pinligt at man skal juble når en spiller der ikke har været i nærheden af 1. Holdet får forlænget sin kontrakt - magen til taber kulter skal man lede længe efter. Odense Boldklub fra Odense stadion er en klub i forfald - stakkels os der følger den derned.

    lol

    Leave a comment:

Working...
X