Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yao Dieudonne på kontrakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Super. Bliver fedt at følge ham.. Men håber godt nok der er mere spændende i posen fra JH

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    JAAAAAAAAAAAA

    En ny Cedric N’Koum! Hold da op, hvor vi glæder os til at se ham spille for OB!!!!!

    Sagde ingen ... Nogensinde ...

    Hold kæft, hvor er det bare skuffende at se sådan nogle handler. Nej, jeg kender ham ikke specielt godt, men enhver kan sgu da se, at OB hverken har penge eller gode nok scoutingevner til at hente noget interessant fra Elfenbenskysten.

    Mon ikke det er gode gamle Nicola Franco, som har sikret os denne afrikanske diamant? Om et par år skal vi sikkert betale ham en million for at slippe af med ham igen.

    Føj, det er ringe, og føj, jeg er skuffet. Oven på tabet af Falk burde Jesper Hansen have en stor transfer klar, som kunne omgøre følelsen af, at OB snart er en divisionsklub, der kun henter divisionsspillere og kun træner mod divisionsklubber.
    Hvis de prøvede at "sælge" ham til os som den nye store frelser, og arvtager efter Falk, ville jeg give dig ret... men som talent, der tilknyttes ungdomsholdet, og på sigt skal integreres på suppeholdet, synes jeg liiige du dømmer hårdt nok her.

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Du har jo ikke læst artiklen
    Han får 4 år efter sit første indhop, hvor han snubler i bolden og laver en assist.

    Og JA, jeg er bitter og uden øjeblikkelig dømmekraft!

    Leave a comment:


  • Komsi
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    JAAAAAAAAAAAA

    Om et par år skal vi sikkert betale ham en million for at slippe af med ham igen.
    Det ville da være dumt, når han nu kun har fået kontrakt i 18 måneder..

    On a more serious note: giv da knægten en chance, inden du slagter ham helt.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    JAAAAAAAAAAAA

    En ny Cedric N’Koum! Hold da op, hvor vi glæder os til at se ham spille for OB!!!!!

    Sagde ingen ... Nogensinde ...

    Hold kæft, hvor er det bare skuffende at se sådan nogle handler. Nej, jeg kender ham ikke specielt godt, men enhver kan sgu da se, at OB hverken har penge eller gode nok scoutingevner til at hente noget interessant fra Elfenbenskysten.

    Mon ikke det er gode gamle Nicola Franco, som har sikret os denne afrikanske diamant? Om et par år skal vi sikkert betale ham en million for at slippe af med ham igen.

    Føj, det er ringe, og føj, jeg er skuffet. Oven på tabet af Falk burde Jesper Hansen have en stor transfer klar, som kunne omgøre følelsen af, at OB snart er en divisionsklub, der kun henter divisionsspillere og kun træner mod divisionsklubber.
    Du har jo ikke læst artiklen

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    JAAAAAAAAAAAA

    En ny Cedric N’Koum! Hold da op, hvor vi glæder os til at se ham spille for OB!!!!!

    Sagde ingen ... Nogensinde ...

    Hold kæft, hvor er det bare skuffende at se sådan nogle handler. Nej, jeg kender ham ikke specielt godt, men enhver kan sgu da se, at OB hverken har penge eller gode nok scoutingevner til at hente noget interessant fra Elfenbenskysten.

    Mon ikke det er gode gamle Nicola Franco, som har sikret os denne afrikanske diamant? Om et par år skal vi sikkert betale ham en million for at slippe af med ham igen.

    Føj, det er ringe, og føj, jeg er skuffet. Oven på tabet af Falk burde Jesper Hansen have en stor transfer klar, som kunne omgøre følelsen af, at OB snart er en divisionsklub, der kun henter divisionsspillere og kun træner mod divisionsklubber.

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    Spændende! :)

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Cool. Har ikke set ham, men det lyder da spændende på sigt.

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • skarven
    started a topic Yao Dieudonne på kontrakt

    Yao Dieudonne på kontrakt

    Så er han på plads: http://www.ob.dk/artikel/afrikansk-t...ar-for-ob.aspx

    Velkommen!
Working...
X