Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Yao Dieudonne på kontrakt
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægKadrii spillede da udmærket, det var bare kæmpe spild af talent at placere ham som backup.
Mht Yao, jeg så en del træninger den vinter han kom til klubben. Han var blandt de bedste til hver træning, men samtidig manglede han næsten alt taktisk. Det vil jeg tro er grunden at han ikke er slået igennem endnu, men talentet er der
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægKadrii spillede da udmærket, det var bare kæmpe spild af talent at placere ham som backup.
Mht Yao, jeg så en del træninger den vinter han kom til klubben. Han var blandt de bedste til hver træning, men samtidig manglede han næsten alt taktisk. Det vil jeg tro er grunden at han ikke er slået igennem endnu, men talentet er der
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægCome on. Et forsøg er ikke det samme som at lykkes. Synes i høj grad Khadri- omskolingen til venstre back siger alt. Nogen kan ikke lære at tænke som en back. Det skaber masser af uro så. Og må opgives.
Vi må vel indtil videre tro på at JM har set nok til at kunne tro på det. Sandsynligvis er det en JH økonomisk kalkyle og hans handleevne, der gør det nødvendigt. Kunne selvfølgelig også være for at signalisere mindre desperation....
Leave a comment:
-
Syntes nu det er et gratis forsøg. Vi kan ikke bruge ham til andet og hænger alligevel på ham indtil sommer 2019.
Så kan man lige så godt prøve en Hail Mary. For det er hvad det er ift hans fremtid i OB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægForlæng omgående med den mand
Vi må vel indtil videre tro på at JM har set nok til at kunne tro på det. Sandsynligvis er det en JH økonomisk kalkyle og hans handleevne, der gør det nødvendigt. Kunne selvfølgelig også være for at signalisere mindre desperation....
Leave a comment:
-
Pinligt at han var eneste spiller der ikke blev sunget til Vejle under opvarmningen !!!!
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
Har ikke set det skrevet nogen steder, men jeg så en af de sidste kampe i efteråret med vendsyssel, og der nævnte kommentatoren at han havde snakket med Gyllerik om at de havde arbejdet meget med hans taktiske forståelse. Gyllerik er vidst meget begejstret for hans type, og jeg tror derfor at han får fin tillid deroppe. Det tog lidt tid inden at han var spillet rigtigt ind, men da jeg så ham var han konstant farlig. Hans hurtighed er ret iøjnefaldende og så sparker han som en hest. Da jeg så ham synes jeg stadig at han manglede lidt forståelse for at man ikke kun skal arbejde når man selv har bolden, men ville bestemt ikke afskrive ham i OB, for han har den hurtighed som de øvrige i truppen mangler
Leave a comment:
-
Han var skadet. De havde kun 3 markspillere samt 1 målmand på bænken.
Men ellers har han fået okay med spilletid
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægEr der nogle der ved om Yao får spilletid for Vendsyssel?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægEr der nogle der ved om Yao får spilletid for Vendsyssel?
Leave a comment:
Leave a comment: