Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Meget kan man sige om Kenneth Emil, men han stikker ikke halen mellem benene i debatten.

    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Meget kan man sige om Kenneth Emil, men han stikker ikke halen mellem benene i debatten.


      Håber han bruger det som motivation

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Meget kan man sige om Kenneth Emil, men han stikker ikke halen mellem benene i debatten.

        Han er i hvert fald ikke bange for at se problemerne i øjnene, respekt for det! Hans motivation vil jeg heller aldrig stille spørgsmålstegn ved.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Han er i hvert fald ikke bange for at se problemerne i øjnene, respekt for det! Hans motivation vil jeg heller aldrig stille spørgsmålstegn ved.
          Han er i samme gruppe for mig som Oliver Lund. Fede typer, krigere, god indstilling, men dybest set et niveau for dårlige til at løfte holdet. Læg dertil Kenneth Emils fremskridende alder, som får større og større indflydelse, og man har en spiller der lugter af at have overskredet sidste salgsdato. Jeg synes han ligner et fejlkøb.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Han er i samme gruppe for mig som Oliver Lund. Fede typer, krigere, god indstilling, men dybest set et niveau for dårlige til at løfte holdet. Læg dertil Kenneth Emils fremskridende alder, som får større og større indflydelse, og man har en spiller der lugter af at have overskredet sidste salgsdato. Jeg synes han ligner et fejlkøb.
            Generelt er problemet med projekt Kent Nielsen vel i virkeligheden, at man forsøger af kopiere AaB lidt for bogstaveligt. Det ville være langt bedre, hvis man forsøgte at skabe sit eget hold med egen identitet, i stedet for at tro, at man kan samle puslespillet engang til med de samme brikker.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Generelt er problemet med projekt Kent Nielsen vel i virkeligheden, at man forsøger af kopiere AaB lidt for bogstaveligt. Det ville være langt bedre, hvis man forsøgte at skabe sit eget hold med egen identitet, i stedet for at tro, at man kan samle puslespillet engang til med de samme brikker.
              Enig. Dybest set er der ikke én af de AaBere man har hentet, der har forstærket os. (Jeg regner en AK på fri som OBer)
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Generelt er problemet med projekt Kent Nielsen vel i virkeligheden, at man forsøger af kopiere AaB lidt for bogstaveligt. Det ville være langt bedre, hvis man forsøgte at skabe sit eget hold med egen identitet, i stedet for at tro, at man kan samle puslespillet engang til med de samme brikker.
                +1
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  http://www.bt.dk/superligaen/superli...-en-mavepuster

                  jamen det er da godt at han kan grine af det ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    http://www.bt.dk/superligaen/superli...-en-mavepuster

                    jamen det er da godt at han kan grine af det ...
                    Han er en taber af natur. Pinligt!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      http://www.bt.dk/superligaen/superli...-en-mavepuster

                      jamen det er da godt at han kan grine af det ...
                      Man kunne ja også svare med en herretackling.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        http://www.bt.dk/superligaen/superli...-en-mavepuster

                        jamen det er da godt at han kan grine af det ...
                        Kan en anfører godt gå i medierne med sådan en forbandet tabermentalitet? Ét er, at de teknisk set er langt bedre, men så må man jo for helvede finde en anden måde at forsøge at vinde på. Så må man tromle på, spille svinsk og forsøge at knække dem psykisk. Men Kenneth Emil Petersen løber simpelthen og smågriner? Sig mig er han lidt starstruck over at møde det hold, som han tre dage forinden sad og heppede på?

                        Kenneth Emil Pedersen skal simpelthen af med det anførerbind og smides helt ud af klubben. Michael Hemmingsen, Ulrik Laursen og andre kaptajner i klubben ville ALDRIG være faldet ned på sådan et taberniveau.

                        Holdet består af lutter tabere, og så har vi oven i købet en ægte tabertræner, som på forhånd melder ud, at vi har store chancer for at tabe til Vendsyssel. Klubben er blevet gennemsyret af tabermentalitet, og aldrig før har der været så meget brug for ægte klubfolk med vindermentalitet og stolthed over at spille i den stribede trøje. Desværre findes de ikke, fordi vi har et elendigt talentprogram, og fordi de få OB'ere med historie og klubkultur enten bliver solgt for en slik eller tilbudt så pinligt ringe en kontrakt, at de naturligvis skifter gratis til FCK.

                        Jeg hader, hader, hader Jesper Hansen og den øvrige sportslige ledelse. Giv mig fucking Michael Hemmingsen som træner eller sportsdirektør. Når vi ikke kan få ægte OB'ere i truppen, må vi jo have dem på bænken og i ledelsen, så de kan banke ind i skallen på vores taberspillere, at man ikke fucking går og griner af, at vi bare er så meget dårligere end modstanderne!
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Generelt er problemet med projekt Kent Nielsen vel i virkeligheden, at man forsøger af kopiere AaB lidt for bogstaveligt. Det ville være langt bedre, hvis man forsøgte at skabe sit eget hold med egen identitet, i stedet for at tro, at man kan samle puslespillet engang til med de samme brikker.
                          Jeg har tænkt samme tanke. Det går slet ikke når det er de ringeste AaB-spillere man henter.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Må jeg ikke foreslå, at KEP bliver bænket fremadrettet. Tingager og Tverskov fungerer godt sammen, synes jeg. KEP har slet ikke niveauet længere og bør ikke være anfører. Vi må leve med ham mod Herning, men ellers synes jeg, at han bør være færdig i OB.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Enig. KEP har været den største skuffelse for mig. Han er slet ikke god nok.

                              Jeg håber Kent har nosserne til at give genvalg til vinderholdet.. især dem som holdte målet rent, dvs. Blandt andet Tingager.

                              Men KEP er anfører, og kender jeg Kent ret, så ville han aldrig kunne finde på at bænke ham.
                              Desværre

                              Comment


                                Tror han er blandt de første på holdkortet... men jeg håber da at den positivitet der snakkes så meget om den bliver fulgt op, og at Tingager og Tverskov får genvalg for "succesen"...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X