Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    KEP droppede twitter kort efter at han skiftede til OB

    http://ugeavisen-odense.dk/ugeavisen...rtikel/3167670
    Utrolig spændende interview. Det er jo godt at vide, at manden er tosset med træstammer, at hans yndlingstrøje i gemmerne er en AaB-trøje og at vi har lortefaciliteter i Odense.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Utrolig spændende interview. Det er jo godt at vide, at manden er tosset med træstammer, at hans yndlingstrøje i gemmerne er en AaB-trøje og at vi har lortefaciliteter i Odense.
      Ja der forkælede jeg dig lige i et par minutter der hva

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja der forkælede jeg dig lige i et par minutter der hva
        Haha, den var ikke møntet på dig. Bare generelt er mærkeligt interview. Det bevæger sig fra målsætning i OB, til om han kan lide Brunsvigerkage og at hans partner har forladt ham i et brætspil i privaten... :D

        Comment


          KEP ved godt at det ikke er det her debatforum han skal kigge på når han vil booste sin selvtillid

          http://www.ob.dk/artikel/se-facebook...a-tirsdag.aspx

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            KEP ved godt at det ikke er det her debatforum han skal kigge på når han vil booste sin selvtillid

            http://www.ob.dk/artikel/se-facebook...a-tirsdag.aspx
            Ha ha, nej, og hvis man som prof lader sig styre af hvad tosser skriver på et debatforum, inklusiv jeg selv, så skal man finde sig et andet arbejde. Eller evt don't suck. ;-)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              KEP ved godt at det ikke er det her debatforum han skal kigge på når han vil booste sin selvtillid

              http://www.ob.dk/artikel/se-facebook...a-tirsdag.aspx
              Hehe, men nu har han trods alt være med til, at spille til nul 3 kampe i træk, det er noteret

              Comment


                Det har alligevel altid imponeret mig med KEP, at han har så meget selvindsigt, forståelse og en god portin overskud og humor. Man kan tydeligt mærke at han er en ledertype, fordi han er sgu kølig omkring det - kan også godt lide at han reflektere yderligere på det, og taler om at han tror mange talenter går tabt pga. at der kan være så meget negativitet omkring enkeltpersoner, at man simpelthen skræmmes væk. Jeg er enig med ham - det tager overhånd mange gange, men heldigvis er det meget få som går så meget over stregen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  KEP ved godt at det ikke er det her debatforum han skal kigge på når han vil booste sin selvtillid

                  http://www.ob.dk/artikel/se-facebook...a-tirsdag.aspx
                  Det irriterer mig lidt, at han har behov for at skyde mod de folk der kritiserer hans spil og kalde dem "internet-krigere". Han var dæleme ringe i sidste sæson, og det ville klæde ham gevaldigt bare at melde ud at; "Ja, jeg havde en mindre god sæson sidste år, men nu føler jeg, at jeg er hvor jeg skal være og jeg er klar til at yde maksimalt for holdet.

                  Kald det selvtillid eller arrogance eller hvad du vil. Jeg synes ikke det er klædeligt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Det irriterer mig lidt, at han har behov for at skyde mod de folk der kritiserer hans spil og kalde dem "internet-krigere". Han var dæleme ringe i sidste sæson, og det ville klæde ham gevaldigt bare at melde ud at; "Ja, jeg havde en mindre god sæson sidste år, men nu føler jeg, at jeg er hvor jeg skal være og jeg er klar til at yde maksimalt for holdet.

                    Kald det selvtillid eller arrogance eller hvad du vil. Jeg synes ikke det er klædeligt.
                    Jeg sad lidt med samme følelse..

                    Comment


                      Jeg synes sgu det er helt fair at komme med et ord som internetkrigere. Dem er der saftsuseme mange af - Jeg tolkede det som var det en henvendelse til den som går over stregen med deres kommentarer og henvendelser på twitter og instagram, som ønsker ham fodboldinvalid, eller hvad ved jeg.. Han mener jo ikke alle der kommentere hans præstationer.

                      Mon ikke KEP godt ved at han havde en horrible sæson. Alt hans tid på bænken vidner jo også om, at han ikke har været god nok, og det er på trods af det gode forhold til Kent.. Han ved godt han var elendig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Jeg synes sgu det er helt fair at komme med et ord som internetkrigere. Dem er der saftsuseme mange af - Jeg tolkede det som var det en henvendelse til den som går over stregen med deres kommentarer og henvendelser på twitter og instagram, som ønsker ham fodboldinvalid, eller hvad ved jeg.. Han mener jo ikke alle der kommentere hans præstationer.

                        Mon ikke KEP godt ved at han havde en horrible sæson. Alt hans tid på bænken vidner jo også om, at han ikke har været god nok, og det er på trods af det gode forhold til Kent.. Han ved godt han var elendig.
                        Enig hele vejen rundt.

                        Iøvrigt fedt at han blev kampens spiller mod AaB. Samt at vi har holdt buret rent i de 3 kampe i sæsonen, hvor vores forsvar har heddet KEP og Tingager 👍. Hvis vi kan få noget mere kvalitet til vores centrale midtbane, så begynder det at se godt ud. Men det et så også et stort "hvis".

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Enig hele vejen rundt.

                          Iøvrigt fedt at han blev kampens spiller mod AaB. Samt at vi har holdt buret rent i de 3 kampe i sæsonen, hvor vores forsvar har heddet KEP og Tingager . Hvis vi kan få noget mere kvalitet til vores centrale midtbane, så begynder det at se godt ud. Men det et så også et stort "hvis".
                          syntes at venstresiden er et større issue ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            syntes at venstresiden er et større issue ..
                            Venstresiden er helt sikkert et issue. Men hvis vi skal spille hurtigere og kontrollere kampe bedre skal vi have en midtbanespiller ind der er bedre en dem vi har..
                            Mange af vores problemer i venstre kunne nemt løses ved at sætte Jønne på bænken og bruge ham som indskifter. Både greve,Joan og Casper ville være bedre..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Ha ha, nej, og hvis man som prof lader sig styre af hvad tosser skriver på et debatforum, inklusiv jeg selv, så skal man finde sig et andet arbejde. Eller evt don't suck. ;-)

                              MvH ChrisOB
                              Så spillerne er ikke mennesker? Jeg tænker hvis du på arbejde, og online, næsten hverdag skal læse og høre om hvor dårlig du er, vil det så ikke påvirke dig? Vil du så ikke undgå det eller vil du bare grine?
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Så spillerne er ikke mennesker? Jeg tænker hvis du på arbejde, og online, næsten hverdag skal læse og høre om hvor dårlig du er, vil det så ikke påvirke dig? Vil du så ikke undgå det eller vil du bare grine?
                                Selvfølgelig er de mennesker, men mennesker med et eksponeret job, hvor der vil være mange, der har en mening. Synes, at der er stor forskel på, hvor man er "internetkriger". KEP kan jo feks bare lade være med at gå her ind på forum, hvis det påvirker ham negativt. Anderledes er det jo, hvis folk kontakter ham direkte med beskeder osv. Det er tåbeligt.
                                Men han har nok en pointe i, at de unge spillere skal lære at sortere i det hele og koncentrere sig om, hvad der bygger dem op - og ikke hvad der piller dem ned eller fra hinanden.

                                Comment

                                Working...
                                X