Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Så spillerne er ikke mennesker? Jeg tænker hvis du på arbejde, og online, næsten hverdag skal læse og høre om hvor dårlig du er, vil det så ikke påvirke dig? Vil du så ikke undgå det eller vil du bare grine?
    Det er jo en hårfin balance, for selvfølgelig skal man som professionel fodboldspiller kunne tåle kritik og debatforummet kan man jo bare lade være med at tjekke - selvom man stadig bør holde en god tone herinde; trusler, håb om skader mv. er ikke ok uanset hvor det skrives.

    Og når man får private beskeder med trusler, tilsvininger eller lignende, så er det for alvor langt over grænsen. Det kan ikke undskyldes med "Jamen, du kan jo bare lade være med at spille dårligt" eller "Jamen, det er fordi folk er frustrerede". Det bør ikke bare være en del af gamet, og det er ikke de fodboldspillere der ikke kan klare mosten der er problemet - det er til enhver tid dem der skriver beskederne, der er problemet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Så spillerne er ikke mennesker? Jeg tænker hvis du på arbejde, og online, næsten hverdag skal læse og høre om hvor dårlig du er, vil det så ikke påvirke dig? Vil du så ikke undgå det eller vil du bare grine?
      Deres arbejde er at spille uden at lade sig påvirke. For meget. Hvis det gør, så skal de gøre op med sig selv, om de er i den rette branche, for skidtspande hører til branchen, om du kan lide det eller ej. Det holder aldrig op - helt på linje med alle andre erhverv, hvor man kommer i mediernes søgelys.

      Spillerne er mennesker - men mennesker hvis levebrød afhænger af, at man kan holde fokus - og som KEP selv siger i videoen, kun tænke på, hvad træneren mener om én - og explicit ikke hvad over-tossen ChrisOB mener om deres indsats.

      Hvis jeg i dit tænkte eksempel lod mig påvirke, så skulle jeg da også begynde at overveje, om jeg er i det rette erhverv, for erhvervet ændrer sig ikke - det kan man selv gøre ved bare at lade være at have det erhverv og finde noget andet man kan lave. Hvis kærligheden til erhvervet er stærkt nok, så kan man også overvinde, at der findes nogle personer, der ikke bryder sig om én.

      Fodbold er elitesport - og elitesport er ikke et socialt erhverv og skal heller ikke være det. Det SKAL være skrapt - så længe det ikke kammer over i trusler og vold.

      Hvis man ikke kan leve med, at der er én, der mener man er "over the hill", "En elendig anfører" eller noget helt tredje, så har man altså det forkerte erhverv.

      Jeg ved godt, at du hellere vil pakke spillerne ind i vat og den slags - og at du i øvrigt heller ikke bryder dig særligt meget om mig og min stil, men jeg ved i det mindste, at selv KEP ved, at det er spild af tid at tænke for meget over, hvad folk her på forum mener om hans indsats.

      Suck it up - grow a pair - gå ud og vis de tosser, at de tager fejl. I stedet for at krybe ind i sig selv og tænke "Hvor er det synd for mig".

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Selvfølgelig må man ikke gå over stregen med trusler og vold, men jeg synes ærligt talt OB's spillere og ledelse skal være glad for den rest af passion der vises. Hvis KEP synes det er hårdt at spille for OB fordi folk har en mening om hans ofte elendige spil, skal han da være glad for ikke at spille i et land hvor fodbold virkelig betyder noget.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          Selvfølgelig må man ikke gå over stregen med trusler og vold, men jeg synes ærligt talt OB's spillere og ledelse skal være glad for den rest af passion der vises. Hvis KEP synes det er hårdt at spille for OB fordi folk har en mening om hans ofte elendige spil, skal han da være glad for ikke at spille i et land hvor fodbold virkelig betyder noget.
          Ret skal være ret; så dårlig har han heller ikke været indtil nu i denne sæson - ja mod AaB var det vel nok, isoleret set, hans bedste kamp i den stribede trøje. For ikke alene lavede han få fejl; han levede op til rollen som anfører, for en gangs skyld. Hvis han spillede sådan noget oftere, så kunne han snildt tage på forum for at få et skud selvtillid. Problemet er bare, at det har han ikke - så langt fra. Så i stedet for at græde snot over, at der er nogen, der har en mening om én, så gå ud og ændre den mening. Fodbold er heldigvis sådan indrettet, at selv de mest udskældte kan blive helte, hvis de stiller sig frem.

          Så får de én med passionen - på den gode måde. Uden den passion ville hans erhverv i øvrigt også være røvkedeligt. Tænk sig bare at spille for et publikum, der sidder ned og klapper i en hel kamp og bagefter er ret ligeglad med om man har scoret hattrick eller blive kåret til Man Of The Match.

          Stregen eksisterer; men den går udelukkende ved trusler, vold og svinere af ens nærmeste. Resten er "fair game" Og det er inklusiv at blive kaldt boldmongol eller uduelig langlemmet svensker.

          Og ja - spillerne i Danmark ved ikke, hvor godt de i grunden har det - i forhold til udlandet.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Det er jo en hårfin balance, for selvfølgelig skal man som professionel fodboldspiller kunne tåle kritik og debatforummet kan man jo bare lade være med at tjekke - selvom man stadig bør holde en god tone herinde; trusler, håb om skader mv. er ikke ok uanset hvor det skrives.

            Og når man får private beskeder med trusler, tilsvininger eller lignende, så er det for alvor langt over grænsen. Det kan ikke undskyldes med "Jamen, du kan jo bare lade være med at spille dårligt" eller "Jamen, det er fordi folk er frustrerede". Det bør ikke bare være en del af gamet, og det er ikke de fodboldspillere der ikke kan klare mosten der er problemet - det er til enhver tid dem der skriver beskederne, der er problemet.
            Jo, problemet er de spillere, der ikke kan klare mosten. For uanset, så ændrer det sig ikke, at der er folk, der går over stregen. For sådan er mennesker, desværre, også. Så hvis man ikke kan tackle dét, så er det i høj grad deres problem.

            Der er ingen undskyldninger for at gå over stregen - så langt er vi enige - men det sker altså - og det skal spillere forholde sig til - og dér kan de vælge at gøre som Tingager, der kom oven på igen - eller falde helt ned i rillen og spille som en pose nødder, fordi man er nervøs for at kigge over skulderen.

            Det er gamet - og dér er det et problem, hvis en spiller ikke kan klare det. Det bør ikke være en del af gamet, men det er det altså.

            Life isn't perfect. Deal with it.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Det er jo en hårfin balance, for selvfølgelig skal man som professionel fodboldspiller kunne tåle kritik og debatforummet kan man jo bare lade være med at tjekke - selvom man stadig bør holde en god tone herinde; trusler, håb om skader mv. er ikke ok uanset hvor det skrives.

              Og når man får private beskeder med trusler, tilsvininger eller lignende, så er det for alvor langt over grænsen. Det kan ikke undskyldes med "Jamen, du kan jo bare lade være med at spille dårligt" eller "Jamen, det er fordi folk er frustrerede". Det bør ikke bare være en del af gamet, og det er ikke de fodboldspillere der ikke kan klare mosten der er problemet - det er til enhver tid dem der skriver beskederne, der er problemet.
              100% enig
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Jo, problemet er de spillere, der ikke kan klare mosten. For uanset, så ændrer det sig ikke, at der er folk, der går over stregen. For sådan er mennesker, desværre, også. Så hvis man ikke kan tackle dét, så er det i høj grad deres problem.

                Der er ingen undskyldninger for at gå over stregen - så langt er vi enige - men det sker altså - og det skal spillere forholde sig til - og dér kan de vælge at gøre som Tingager, der kom oven på igen - eller falde helt ned i rillen og spille som en pose nødder, fordi man er nervøs for at kigge over skulderen.

                Det er gamet - og dér er det et problem, hvis en spiller ikke kan klare det. Det bør ikke være en del af gamet, men det er det altså.

                Life isn't perfect. Deal with it.

                MvH ChrisOB
                Mon ikke de feste i branchen arbejde med det, og forholder sig til det, i en eller anden forstand. Det tror jeg, fordi avis overskrifter osv slipper de jo heller ikke for. Det der med gamet, sådan er livet osv giver jeg ikke en skid for.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Mon ikke de feste i branchen arbejde med det, og forholder sig til det, i en eller anden forstand. Det tror jeg, fordi avis overskrifter osv slipper de jo heller ikke for. Det der med gamet, sådan er livet osv giver jeg ikke en skid for.
                  Nå. Men det er altså en del af gamet. Og det vil det blive ved med at være. Ikke at jeg på nogen måder bifalder, at det er sådan, jeg konstaterer bare, hvad der er virkeligheden.

                  I en perfekt verden behøves man ikke skulle håndtere det.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Vores anfører er ret underholdende at følge på Twitter:
                    https://twitter.com/kennethemilp/sta...13916400869376

                    Comment


                      Vi har haft en snak med Kenneth Emil. Bl.a. karrieren der lakker lidt mod enden, glæden ved at spille fodbold og dommerbrok.

                      http://obstruktion.dk/kep-jeg-nyder-spille-fodbold/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Vi har haft en snak med Kenneth Emil. Bl.a. karrieren der lakker lidt mod enden, glæden ved at spille fodbold og dommerbrok.

                        http://obstruktion.dk/kep-jeg-nyder-spille-fodbold/
                        Jeg tror aldrig en spiller har ændret min mening så meget. Har efterhånden ingen kvaler ved ham som anfører.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Jeg tror aldrig en spiller har ændret min mening så meget. Har efterhånden ingen kvaler ved ham som anfører.
                          Har det på samme måde, er også gået hen og blevet temmelig pjattet med ham :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                            Har det på samme måde, er også gået hen og blevet temmelig pjattet med ham :)
                            Enig. Men det ændrer stadig ikke ved at det var en dårlig beslutning at gøre ham til anfører fra dag 1.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Vi har haft en snak med Kenneth Emil. Bl.a. karrieren der lakker lidt mod enden, glæden ved at spille fodbold og dommerbrok.

                              http://obstruktion.dk/kep-jeg-nyder-spille-fodbold/
                              Virkelig godt interview! Tak for det.

                              I skal måske lige rette dette spørgsmål til, I kan godt selv fange fejlen ;-)

                              "Kenneth Emil har altså prøvet at vinde det danske mesterskab med OB, men han regner med, det bliver svært at opnå det i OB, mens han er i klubben"

                              Jeg mindes ikke en KEP i truppen fra 1989 :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Enig. Men det ændrer stadig ikke ved at det var en dårlig beslutning at gøre ham til anfører fra dag 1.
                                Tja, måske.. jeg har dog svært ved at pege på, hvem der havde været et bedre bud. Hvem ville du have gjort til anfører?

                                Comment

                                Working...
                                X