Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart til forårssæson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det er vel flere år siden at vi bare har haft en enkelt målmand med superliganiveau .
    Der er imo ingen undskyldning for vores situation .
    Vi er vel også den eneste klub i historien som har hentet 3 målmænd i samme vindue uden en eneste af dem har/havde niveau til ligaen ?
    Ja, det er vel ved at være en små fem-seks år siden vi sidst har set en god målmand i Odense? Roy Carroll.

Jeg havde et meget fint indtryk af Alexander Lund Hansen, men han stod jo i skyggen af Carroll, så det kan jo være ligegyldigt. :)

Selv Stefan Wessels var jo en klassekeeper, hvis vi kigger på det nuværende niveau. 😩

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Har vi nogensinde haft 3 målmænd der alle var klar til suppeniveau? Er det "normale", både her og i andre klubber, at man har en 1. keeper, en reserve der er ok, og et ungt talent, der helst aldrig skal i kamp. Og det er vel grundlæggende hvad vi har nu, hvis vi hiver en fra ungdomsrækkerne op, i tilfælde af en skade.

Mvh

MaxHH
    Det er vel flere år siden at vi bare har haft en enkelt målmand med superliganiveau .
    Der er imo ingen undskyldning for vores situation .
    Vi er vel også den eneste klub i historien som har hentet 3 målmænd i samme vindue uden en eneste af dem har/havde niveau til ligaen ?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Sygdom i Belek og lidt fra Rasmus F Jensen

http://www.fyens.dk/sport/Falk-Tende...rtikel/2942202

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Nok ingen tvivl om hvem der står

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ed-konkurrence

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lidt fra JJT på træningslejren

http://www.ob.dk/artikel/traeningsle...ammenhold.aspx

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg synes det lugter gevaldigt af, at Kent ikke er helt solgt på Lund. Han var i hvert fald villig til at sælge Lunds spilletid, for at give minutter til Desler (som jeg bestemt ikke tror, at man planlægger at omskole).

Jeg tror Lund starter på HB, men jeg ville ikke blive overrasket, hvis Lucas får spilletid på backen i foråret.
    Det kan godt være du har ret der, at han ikke er så lun på ham... Jeg er bare bange for at det stadig er Desler der kommer til at tage sig af den når det er... Det vil bare være den stærkeste opstilling med ham... men håber da selvfølgelig på projektet, gevinsten kunne blive ret god hvis det lykkes...

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    De spillere fik også spilletiden til det, jeg tvivler stærkt på det bliver tilfældet for Lucas... men jo er da helt enig, jeg har også større tiltro til KN...
    Jeg synes det lugter gevaldigt af, at Kent ikke er helt solgt på Lund. Han var i hvert fald villig til at sælge Lunds spilletid, for at give minutter til Desler (som jeg bestemt ikke tror, at man planlægger at omskole).

Jeg tror Lund starter på HB, men jeg ville ikke blive overrasket, hvis Lucas får spilletid på backen i foråret.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Forskellen er vel, at i modsætning til Troels Bech, har Kent haft en del succes med at omskole spillere. Dalsgaard var vel ligaens bedste HB i sidste sæson, og han startede som angriber. Jeg ser ikke noget kæmpe offensivt lys i Lucas, så hvis han kan få en stabil superligakarriere som HB, vinder alle vel på det?
    De spillere fik også spilletiden til det, jeg tvivler stærkt på det bliver tilfældet for Lucas... men jo er da helt enig, jeg har også større tiltro til KN...

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det er i det mindste et rimeligt gratis forsøg. Det kan vel ligeså meget være for at forsøge at puste en eller anden form for liv i LJ's OB karriere. Måske kan det give ham lidt motivation og tro på tingene, at der er en plan med ham. Hans situation virkede ellers rimeligt fastlåst

Det kan jeg godt gå med på det indlæg der, det er gode pointer...

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Ærgerlig med endnu et back stunt, det bliver jo så et i rækken blandt mange snart... men det siger vel også lidt om at det netop er blandt de bagerste vi er tyndest besat...

Ikke at jeg har den store tro på projektet, men det ville da give en mulighed for at smide Lund ind centralt, hvor vi ellers mere eller mindre kun har en 2. Divisions spiller som reserve...
    Forskellen er vel, at i modsætning til Troels Bech, har Kent haft en del succes med at omskole spillere. Dalsgaard var vel ligaens bedste HB i sidste sæson, og han startede som angriber. Jeg ser ikke noget kæmpe offensivt lys i Lucas, så hvis han kan få en stabil superligakarriere som HB, vinder alle vel på det?

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Ærgerlig med endnu et back stunt, det bliver jo så et i rækken blandt mange snart... men det siger vel også lidt om at det netop er blandt de bagerste vi er tyndest besat...

Ikke at jeg har den store tro på projektet, men det ville da give en mulighed for at smide Lund ind centralt, hvor vi ellers mere eller mindre kun har en 2. Divisions spiller som reserve...
    Det er i det mindste et rimeligt gratis forsøg. Det kan vel ligeså meget være for at forsøge at puste en eller anden form for liv i LJ's OB karriere. Måske kan det give ham lidt motivation og tro på tingene, at der er en plan med ham. Hans situation virkede ellers rimeligt fastlåst

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    fair enough havde håbet du havde en eller anden svedig inside kilde der viste noget om noget...vi mkrydser fingre sammen :-)
    Er med på vi krydser fingre sammen.

Jeg håber lidt AL er klar til at tage skridtet hjem, kunne være super hvis han skulle stå i næste sæson.

Så kan vi godt gå hen og få ligaens bedste keeper igen.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dalsgaard-i-ob

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Jeg kunne egentlig godt tænker mig at se en lidt anden opstilling, specielt hvis Falk ikke skal starte inde: En 3-5-2, jeg mener egentlig vi har spillerne til det. Evt. kan Lund spille wb og Haddi sammen med LN og Tingager. Det eneste er egentlig Ari, udover hans gode indlæg så mangler han noget fart og udholdenhed.
    Men jeg ved godt det ikke ligger til Kent. Han er mere end 4-4-2 kind of guy

Koval

Lund - LN - Tingager

LJ - Izunna - Makrini - Ari
    Desler

Festersen - AK

Leave a comment:

• René
    replied
    Jeg er 95% sikker på at Lund er vores højreback og de sidste 5 % er på Desler.

Når man ser Lukas til træning kan man se han er på vej, men der er lang vej endnu. Sådan en omskoling skal mindst foregå over en halv sæson

Leave a comment:

Working...
X