Oprindeligt indsendt af MaxHH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB-Podcast.. noget vi skal arbejde i?
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægSynes, man skulle finde en kerne af folk, der vil det her, og som evt. har forskellige interesser og vinkler. En god blanding af typer. Så kunne man starte blødt ud med ambitionsniveauet og sige en gang om måneden. Hvis det bliver en succes, så kan man måske udvide, men nok bedst at komme realistisk fra start.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Det kunne være virkelig fedt med sådan en podcast. Er ivrig lytter af Fodbold FM men der går det for ofte op i FCK, BIF og FCM. Der er jo nok af emner at vælge imellem. Fx gad jeg godt høre hvad legender som Jesper Hjort og Carsten Detlefsen laver i dag, hvordan man ser på talentarbejdet og hvad sponsorernes ambitioner er.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægDet kunne være virkelig fedt med sådan en podcast. Er ivrig lytter af Fodbold FM men der går det for ofte op i FCK, BIF og FCM. Der er jo nok af emner at vælge imellem. Fx gad jeg godt høre hvad legender som Jesper Hjort og Carsten Detlefsen laver i dag, hvordan man ser på talentarbejdet og hvad sponsorernes ambitioner er.
* Hvad laver de i dag?
* Ugens ungdomsspiller
* Seneste rygter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægGode idéer.. faste programdele, f.eks.:
* Hvad laver de i dag?
* Ugens ungdomsspiller
* Seneste rygter
Det kan også bruges til at runde af med, og kunne evt. være efter afstemning(måske en herinde) der er mange muligheder... Sådan en størrelse der ikke fylder mere end hvad man gør det til...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet lyder besnærende 👍🏻 og med stor risiko for at blive til grin, er der en der kan/vil forklare hønissen her hvordan 'podcast' virker 🎅🏼
Comment
-
Jeg kunne vildt godt tænke mig også at komme tæt på nogle spillere i den podcast. Livet fra A-Z eller hvor meget de nu har lyst til at dele. Kunne både være profiler men måske også unge spirende U19 spillere der står på spring.
Fx hvem er JJT, Greve og Desler som menneske. Høre Makrini's historie. Kovals også for den sags skyld hvis det er muligt sprogmæssigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet lyder besnærende og med stor risiko for at blive til grin, er der en der kan/vil forklare hønissen her hvordan 'podcast' virker
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg@MaxHH
Skal dette egentlig "cleares" med JH for god ordens skyld?
Har hans mail og kunne godt tjekke hvis du syntes det er nødvendigt
Comment
Comment