Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Podcast.. noget vi skal arbejde i?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Så er det bare et helt andet produkt lige pludseligt. Før var det et debatprodukt, nu bliver det et journalistisk produkt. Du kan være helt sikker på, at hvis OB involveres, så vil de også øve indflydelse i en grad, som jeg ikke tror, du vil bryde dig om.

    Men det er fair nok, hvis det er det, I ønsker. Min anbefaling ville bare være at lave noget, som OB må lære at leve med. Det ville for mig være det mest interessante.
    Det skal helst være en podcast af fans for fans . OB må gerne være med indover , men de skal acceptere at der er emner/debat og andet som stikker både i kritisk og rosende retninger og de skal ikke have veto eller censur ret .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Det skal helst være en podcast af fans for fans . OB må gerne være med indover , men de skal acceptere at der er emner/debat og andet som stikker både i kritisk og rosende retninger og de skal ikke have veto eller censur ret .
      Det skal være både for den gnavne, bidste og skeptiske fan . Og for den fan som glad labber alt i sig som posetivt og godt for OB ( Ratata fan )
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Det skal helst være en podcast af fans for fans . OB må gerne være med indover , men de skal acceptere at der er emner/debat og andet som stikker både i kritisk og rosende retninger og de skal ikke have veto eller censur ret .
        Men OB fungerer bare sådan, at skal man samarbejde med dem, hedder trade-off'et loyalitet og modereret sprog/omtale mv. Så det kan godt være, at de vil være frisk på et samarbejde, men i det øjeblik, der bliver sagt ting, som de mener skader deres brand, så kan det samarbejde hurtigt vende. Derfor ville jeg være betænkelig ved, at indgå i alt for tæt dialog med OB.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Men OB fungerer bare sådan, at skal man samarbejde med dem, hedder trade-off'et loyalitet og modereret sprog/omtale mv. Så det kan godt være, at de vil være frisk på et samarbejde, men i det øjeblik, der bliver sagt ting, som de mener skader deres brand, så kan det samarbejde hurtigt vende. Derfor ville jeg være betænkelig ved, at indgå i alt for tæt dialog med OB.
          Som sagt, jeg ved ikke engang hvor meget dialog der kommer til at være... forestiller mig mest at der præsenteres et koncept, og spørges om de vil formidle kontakt til de nuværende og tidligere ansatte vi gerne vil spørge... og give dem mulighed for at pitche vinkler/nyheder/emner, som de gerne vil have belyst, og som vi så kan overveje. That's it, i min verden. Det kan godt laves helt uden om dem, men det bliver nemmere via dem, tror jeg. Viser det sig så ikke at være tilfældet, bliver det så uden... ,o)

          Men advarslen er taget til efterretning, det er helt sikkert...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #50
            Monstro FCK-fansene ikke har været igennem samme tanker/idéer/dilemmaer da de startede deres Potcarsten op? Ville det give mening at høre deres erfaringer?

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #51
              Et debat panel af 3 fans der diskuterer x antal emner vil også være en god ide. Det kan vi da se her på debatten. Jeg har erfaring fra radiobranchen så giver gerne en hånd med hvis det er.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Monstro FCK-fansene ikke har været igennem samme tanker/idéer/dilemmaer da de startede deres Potcarsten op? Ville det give mening at høre deres erfaringer?

                MvT
                Ikke en dum idé... faktisk kunne jeg da lige starte med at høre et afsnit eller to af deres podcast, og se om det er noget at efterligne, eller om vi skal en hel anden vej... ,o)

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Et debat panel af 3 fans der diskuterer x antal emner vil også være en god ide. Det kan vi da se her på debatten. Jeg har erfaring fra radiobranchen så giver gerne en hånd med hvis det er.
                  Cool, det tager jeg dig op på. Og ja, et panel er også min umiddelbare grundidé, eventuelt tilført special guests, enten nuværende eller tidligere spillere/ansatte fra OB, journalister eller andre interessante personligheder...

                  mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Cool, det tager jeg dig op på. Og ja, et panel er også min umiddelbare grundidé, eventuelt tilført special guests, enten nuværende eller tidligere spillere/ansatte fra OB, journalister eller andre interessante personligheder...

                    mvh

                    MaxHH
                    Jep de special guest er også i mine tanker
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Cool, det tager jeg dig op på. Og ja, et panel er også min umiddelbare grundidé, eventuelt tilført special guests, enten nuværende eller tidligere spillere/ansatte fra OB, journalister eller andre interessante personligheder...

                      mvh

                      MaxHH
                      God ide. Det fedeste ville efter min mening være, at lave et produkt OB er nødt til at acceptere, fordi det er godt og betydningsfuldt, frem for at lave et produkt, som har OBs indvendinger fra start.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        @MaxHH
                        Skal dette egentlig "cleares" med JH for god ordens skyld?
                        Har hans mail og kunne godt tjekke hvis du syntes det er nødvendigt
                        Er det sådan jeg lige må låne den mail der..? De ansatte i OB evner åbenbart ikke noget så simpelt som at svare på en mail(lallende amatører) og så må man jo gå til den næste i rækken...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Er det sådan jeg lige må låne den mail der..? De ansatte i OB evner åbenbart ikke noget så simpelt som at svare på en mail(lallende amatører) og så må man jo gå til den næste i rækken...
                          Ja he he. Har sendt en pm til dig

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja he he. Har sendt en pm til dig
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Der arbejdes pt på at finde et lokale til et åbent møde, hvor interesserede kan komme og smide deres input, idéer, tilbud om hjælp etc. Hvis man forestillede sig et panel-format, hvor aktuelle eller interessante emner blev bragt til debat, hvilke personer kunne det være interessant at have på en shortlist? The sky is the limit, så der må gerne komme forslag der måske ikke ligefrem er nemme at få i et studie... ,o)

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                #60
                                Vi skal i øvrigt også have et logo/billede, der kan bruges på en facebook-side, og på iTunes. Nogen kreative sjæle der har en idé, som er OB-relateret, uden at bryde med nogen copyright-love...?

                                Comment

                                Working...
                                X