Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    er der nogen der ved om Spelmann var til træning i går

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlæg
    håb har vi da lov til at have, jeg synes dog det er nogen lidt "mystiske" formuleringer fra fysserne og Ove der forventer at se Spelmann til træning lørdag

    http://www.bold.dk/nyt/ove-p-melder-...nn-aktuel-igen

    Leave a comment:


  • Hyldedk
    replied
    http://www.fyens.dk/sport/OB-Pludsel...rtikel/2717997
    Håber lever....

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Den kan du godt slette. Nu er det sikkert.
    ja - ah og tak til Ove P.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    LORT! Fanme heldigt, at vi stort set er reddet - ellers kunne det have været endnu mere alvorligt.
    Den kan du godt slette. Nu er det sikkert.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Spelmann ude resten af foråret!!!!!

    http://www.fyens.dk/sport/OB-Martin-...rtikel/2716976
    LORT! Fanme heldigt, at vi stort set er reddet - ellers kunne det have været endnu mere alvorligt.

    Leave a comment:


  • badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    og hvis vi kan få ham til en billig løn, er jeg faktisk ikke afvisende.
    Nej, lønnen er IMO afgørende. Men spm er om han overhovedet er interesseret.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg vil mene, at han skal blive en hel del bedre for at han er interessant. KZ kæmper mere for holdet, men laver ingen mål. Dalgaard er sku noget lad at se på - lidt som en hvid udgave af PU, bare langsommere og dårligere.
    jeg er enig i at TD skal blive en hel del bedre, han er ikke god til at lægge det første pres,som jeg opfatter det, men jeg har nu heller aldrig været stor fan af ham.

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Tja og Zohore er en mørk udgave af Bengt Setternæs ;-) ..
    Tja, forskellen er dog at Setternæs var over 30 år da han kom til klubben. Zohore kan stadig udvikle sig, og hvis vi kan få ham til en billig løn, er jeg faktisk ikke afvisende. Synes han gjorde det ganske godt i går mod SIF, selvom han dog mangler en del i feltet. Men for en angriber betyder kampe alt, og man kunne godt se han manglede noget spilletid. 5 kampe på fuld tid og jeg tror han vil være en gevinst.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg vil mene, at han skal blive en hel del bedre for at han er interessant. KZ kæmper mere for holdet, men laver ingen mål. Dalgaard er sku noget lad at se på - lidt som en hvid udgave af PU, bare langsommere og dårligere.
    Tja og Zohore er en mørk udgave af Bengt Setternæs ;-) ..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg vil mene, at han skal blive en hel del bedre for at han er interessant. KZ kæmper mere for holdet, men laver ingen mål. Dalgaard er sku noget lad at se på - lidt som en hvid udgave af PU, bare langsommere og dårligere.
    Det der med at han kæmper for holdet kan jeg altså ikke se igår. Dalgaard arbejde mindst lige så meget som KZ da han kom ind.
    Det siger dog ikke meget

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Helt enig . Dalgaard kan blive bedre med spilletid og anderledes spillestil imo .
    Jeg vil mene, at han skal blive en hel del bedre for at han er interessant. KZ kæmper mere for holdet, men laver ingen mål. Dalgaard er sku noget lad at se på - lidt som en hvid udgave af PU, bare langsommere og dårligere.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Dem tror jeg han har kendt siden AC tiden...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    JH kender til Spelmann's planer

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...s-udlandsdroem

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    1 måned - mindst. Hvis man starter for tidligt, så kommer den igen og igen og igen. Et eksempel er Nikolaj Jørgensen i FCK.
    Okay. Så kan han lige så godt gå på ferie og være klar til opstarten. Hvis han bliver solgt bliver det alligevel nok sidst i Aug og der har vi jo spillet en del kampe inden

    Leave a comment:

Working...
X