Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    der er en der har forstået det....

    har fuldt ud forståelse for at han gerne vil ud og have et eventyr - lyder ikke engang som om pengene er det vigtigste (omend de helt sikkert vil spille en rolle) - men mere at han bare gerne vil prøve noget andet end den hjemlige andedam. Stor respekt for det - og håber da det lykkedes for ham.....men han må for min skyld gerne blive kontrakten ud - udskiftninger kommer der nok af i forvejen. Og så er han sgu bare vigtig - går altid forrest og fighter og løber røven ud af bukserne - det er altså fedt at se. Han kan være et svin, men lige pt er han vores svin :)

    Og mht om der kommer til at ske rigtigt meget - ja....ny træner, vil spelmann passe ind under kent?....mon ikke. Og nye spillere vil OB da helt sikkert være noget til at investere i.....men mon dog de allesammen bliver fra øverste hylde?
    jeg har dyb respekt for Spellman og jeg håber i mit inderste at han bliver her, jeg kan ikke se han kan undværes på på holdet i den forfatning klubben er i lige nu. Nogen kalder ham et svin, andre igen for "vores svin", jeg lægger til at han er tæt på det mest ærlige OB svin der udover at være et svin der giver skrammer at løbe ind i, selv modtager skrammer og spark men rejser sig og kæmper videre for det logo der er på hans trøje. "Vores svin" vil passe perfekt ind i Kents diamant på midten hvor han er selvskreven til den offensive plads bag angriberne

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    enig....men det bliver også nødvendigt, hvis vi skal klare os....bare lidt bedre end denne sæson
    Det skal bare blive bedre næste sæson. Og med den forventede udskiftning vi skal igennem skal der altså noget kvalitet ind..

    syntes faktisk at det virker som om at det fungerer med Dalgaard og at han bare bliver bedre og bedre. Ligner at der skal forsøges at købe ham fri...
    Zohore tja. Tror stadig at det kan blive okay med ham.. Skogseid må videre. Det må kunne findes bedre der ude

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Bare det bliver fra samme hylde som vinter transfervinduet eller højere. Så er jeg tilfreds. Skogseid er måske det svageste af de 4 der blev hentet ind, men det er vel stadig bedre end TB's højreback projekt
    enig....men det bliver også nødvendigt, hvis vi skal klare os....bare lidt bedre end denne sæson

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    der er en der har forstået det....

    har fuldt ud forståelse for at han gerne vil ud og have et eventyr - lyder ikke engang som om pengene er det vigtigste (omend de helt sikkert vil spille en rolle) - men mere at han bare gerne vil prøve noget andet end den hjemlige andedam. Stor respekt for det - og håber da det lykkedes for ham.....men han må for min skyld gerne blive kontrakten ud - udskiftninger kommer der nok af i forvejen. Og så er han sgu bare vigtig - går altid forrest og fighter og løber røven ud af bukserne - det er altså fedt at se. Han kan være et svin, men lige pt er han vores svin :)

    Og mht om der kommer til at ske rigtigt meget - ja....ny træner, vil spelmann passe ind under kent?....mon ikke. Og nye spillere vil OB da helt sikkert være noget til at investere i.....men mon dog de allesammen bliver fra øverste hylde?
    Bare det bliver fra samme hylde som vinter transfervinduet eller højere. Så er jeg tilfreds. Skogseid er måske det svageste af de 4 der blev hentet ind, men det er vel stadig bedre end TB's højreback projekt

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Specielt dette her

    - Der kommer til at ske rigtig meget, og nu må vi se, om jeg skal være med. Jeg har fuldt fokus på de næste kampe, og det er jo det, der afgør, om jeg kommer af sted, men mine agenter arbejder på deres ting, og Jesper Hansen (sportdirektør i OB, red.) kender også til min situation. Vi må se, hvad der sker. Den eneste måde, jeg kan komme af sted på, er, at jeg præsterer på grønsværen, siger Martin Spelmann.


    Der kommer til at ske rigtig meget?? Hvad betyder det?
    er det trænerskiftet eller mener han han at OB skal ud og investere?
    der er en der har forstået det....

    har fuldt ud forståelse for at han gerne vil ud og have et eventyr - lyder ikke engang som om pengene er det vigtigste (omend de helt sikkert vil spille en rolle) - men mere at han bare gerne vil prøve noget andet end den hjemlige andedam. Stor respekt for det - og håber da det lykkedes for ham.....men han må for min skyld gerne blive kontrakten ud - udskiftninger kommer der nok af i forvejen. Og så er han sgu bare vigtig - går altid forrest og fighter og løber røven ud af bukserne - det er altså fedt at se. Han kan være et svin, men lige pt er han vores svin :)

    Og mht om der kommer til at ske rigtigt meget - ja....ny træner, vil spelmann passe ind under kent?....mon ikke. Og nye spillere vil OB da helt sikkert være noget til at investere i.....men mon dog de allesammen bliver fra øverste hylde?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Kunne sagtens se ham i 2. Bundesliga.
    Ja det kan godt være en mulighed . Spellmann er altid klar , sjældent han ikke fighter kæmpe ros for det . Men hans problem er vel at han ikke magter at holde i bolden , han er måske lidt for ensporet i sit spil .
    Smutter Spellmann ser jeg gerne en mere boldfast type .

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Hvem skal være afløser? Ser umiddelbart ingen i suppen lige nu der minder om spellman
    Zimling ;-)

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    - Der kommer til at ske rigtig meget, og nu må vi se, om jeg skal være med. Jeg har fuldt fokus på de næste kampe, og det er jo det, der afgør, om jeg kommer af sted, men mine agenter arbejder på deres ting, og Jesper Hansen (sportdirektør i OB, red.) kender også til min situation. Vi må se, hvad der sker. Den eneste måde, jeg kan komme af sted på, er, at jeg præsterer på grønsværen, siger Martin Spelmann.

    Det er da en total "in your face"-Emil Larsen udmelding :o) Fedt med en spiller med den rette indstilling til jobbet!

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Kunne sagtens se ham i 2. Bundesliga.

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Hvem skal være afløser? Ser umiddelbart ingen i suppen lige nu der minder om spellman

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jo vi har hørt den samme sang. Med lidt kasser de sidste kampe kan vi håbe der er en norsk klub der lægger en god skilling. Jeg ser ham ikke syd for Danmark, når Ruud, Søren Christensen og Ankersen må nøjes med Norge og Sverige så må Spelmann også. Jeg håber dog vi beholder ham. Jeg ser en god anfører i ham, når Kent kommer
    Jeg kunne nu godt se ham både sydpå og vestpå. Fx. i en Bundesligaklub i nederste halvdel eller en klub i 2. Bundesliga - eller i en Championship/League One klub i England.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Jo vi har hørt den samme sang. Med lidt kasser de sidste kampe kan vi håbe der er en norsk klub der lægger en god skilling. Jeg ser ham ikke syd for Danmark, når Ruud, Søren Christensen og Ankersen må nøjes med Norge og Sverige så må Spelmann også. Jeg håber dog vi beholder ham. Jeg ser en god anfører i ham, når Kent kommer

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Har vi ikke hørt den sang før , hvorefter han måtte " nøjes " med OB ?
    Jo.. Men han kunne jo passende score en 6-8 mål i de sidste kampe og ændre lidt på dette..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Mon ikke bare han taler af erfaring? - og kigger på ny træner(e), en del kontraktudløb og flere spillere der i noget tid har snakket om, at de gerne vil videre. Hvis man lægger de faktorer sammen skal man ikke være Einstein for at regne ud, at der kommer til at ske en hel del til sommer.

    Tvivler på, at spillerne i truppen på den måde får besked om evt. planer for at investere meget til sommer.
    Selvfølgelig kommer der til at ske meget. Det ved jeg. Uden at være Einstein..
    men det lød lidt i mine øre som: jeg ved ikke om der er plads til mig når Kent kommer..
    og hvis det var det så kommer spørgsmålet: er det pga KN og hans spillesystem eller fordi at han ved der vil blive købt kraftigt ind på hans plads..

    kan også bare være at jeg ligger alt for meget i hans ord Og bare leder efter ordene : store investeringer i truppen

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Spelmann vil gerne videre til sommer

    http://www.bold.dk/nyt/spelmann-droemmer-om-udlandet
    Har vi ikke hørt den sang før , hvorefter han måtte " nøjes " med OB ?

    Leave a comment:

Working...
X