Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
    Jeg har en perfekt afløser klar.
    Bjarnason er transferfri i Randers.
    Giv ham en fornuftig løn og vi har en med nogenlunde samme energi som spel.
    Men er han interesseret i at komme til OB?

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Jeg var ikke fan da han kom til klubben. Et dumt svin. Tilmed et Brøndby svin og en spiller der ikke kunne særlig meget. Når Spelmann nu forlader klubben ser jeg det som et farvel til vores dumme svin. En en mands hær og et fremragende eksempel på hvad alle andre spillere vi henter ind skal kunne, når talent og alt muligt andet fejler. Martin Spelmann har gået forrest i kampen for at min klub skulle komme ud på den anden side. Jeg håber han score kassen med den kontrakt og får al den succes man kan tænke sig i Tyrkiet.

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
    Jeg har en perfekt afløser klar.
    Bjarnason er transferfri i Randers.
    Giv ham en fornuftig løn og vi har en med nogenlunde samme energi som spel.
    Så ville jeg klappe i mine små hænder. Han er satme god. Jeg håber, men tvivler på, at vi kan hente ham.

    Leave a comment:


  • Søren m
    replied
    Jeg har en perfekt afløser klar.
    Bjarnason er transferfri i Randers.
    Giv ham en fornuftig løn og vi har en med nogenlunde samme energi som spel.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Kan ikke forestille mig, at vi har fået mere end 2 mio for ham.

    Selvfølgelig er det ærgerligt, at vi mister en profil, men når det så er sagt, har Spelmann ikke levet op til de forventninger jeg har haft. Hans arbejdsindsats er altid tilstede, men han har ikke været så afgørende som jeg havde håbet på, og blev reelt først for alvor farlig her til sidst, hvor han fik lov at agere spydspids.

    Min største anke imod Spelmann er, at jeg ikke synes han indgår særligt godt i relationer med vores andre spillere. I de kampe, hvor vi skal ud og skabe noget, som mod Silkeborg sidst, forsvinder han fuldstændig og bliver aldrig rigtigt en del af kampen. I kampe som ude mod AaB, Esbjerg osv. har han været god, fordi der har været brug for en der kunne lægge det forreste pres og skabe noget på egen hånd. Jeg håber da i den grad, at vi på sigt, kan spille til vores egne fordele både ude og hjemme, så vi ikke står med 2 point for 4 hjemmekampe mod SIF, EfB, FCV og SE i foråret. Set i den henseende er det måske ikke værst, at Spelmann skal videre, selvom det er en dygtig spiller vi mister.
    Håber da godt nok ikke at vi kun får 2 mill for ham

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Har svært ved at tro, at vi har fået mere end 2 mio for ham.

    Selvfølgelig er det ærgerligt, at vi mister en profil, men når det så er sagt, har Spelmann ikke levet op til de forventninger jeg har haft. Hans arbejdsindsats er altid tilstede, men han har ikke været så afgørende som jeg havde håbet på, og blev reelt først for alvor farlig her til sidst, hvor han fik lov at agere spydspids.

    Min største anke imod Spelmann er, at jeg ikke synes han indgår særligt godt i relationer med vores andre spillere. I de kampe, hvor vi skal ud og skabe noget, som mod Silkeborg sidst, forsvinder han fuldstændig og bliver aldrig rigtigt en del af kampen. I kampe som ude mod AaB, Esbjerg osv. har han været fremragende, fordi der har været brug for en der kunne lægge det forreste pres og skabe noget på egen hånd. Jeg foretrækker dog stadig en lidt mere målfårlig spids, også på udebane.

    Jeg håber da i den grad, at vi på sigt, kan spille til vores egne fordele både ude og hjemme, så vi ikke står med 2 point for 4 hjemmekampe mod SIF, EfB, FCV og SE i foråret. Set i den henseende er det måske ikke værst, at Spelmann skal videre, selvom det er en dygtig spiller vi mister.
    Last edited by Sheed; 28-05-2015, 15:33.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    4-5 mio for en bærende spiller med et år tilbage ville være en OK pris, det lyder ikke helt dumt.

    1) held og lykke til Spelmann - hans arbejdsraseri og indstilling bliver savnet.
    2) bet for holdet
    3) eneste positive: det kommer så tidligt, at det måske kan give JH noget økonomi at rode med. Hvis det betyder en bedre angriber, så kan det være win.
    Enig. Det kunne være nok til at købe Rønnow og måske også til udbetalingen på en god angriber

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    4-5 mio for en bærende spiller med et år tilbage ville være en OK pris, det lyder ikke helt dumt.

    1) held og lykke til Spelmann - hans arbejdsraseri og indstilling bliver savnet.
    2) bet for holdet
    3) eneste positive: det kommer så tidligt, at det måske kan give JH noget økonomi at rode med. Hvis det betyder en bedre angriber, så kan det være win.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Et stort tab for klubben. Han har sammen med Falk været den klart bedste spiller siden Ove tog over og dermed været en vigtig faktor til at få os tilbage på rette kurs. Han må have held og lykke i Tyrkiet, og en stor tak for indsatsen i stribet. Han har sgu fortjent et udlandseventyr med den arbejdsindsats han har lagt for dagen!

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Bare fordi den er der, kan man jo godt sælge billigere :)

    Men tænkte bare at de plejer at have nogenlunde styr på den slags.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Tænker også at vi i det tilfælde har sagt "ok" inden den ramte klausulen... ligesom vi med sikkerhed også vil gøre det med Emil...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Mener der i følge FM er en frikøbsklausul på ham af udenlandske klubber på omkring 5 millioner.

    Og SI Games, plejer at have meget godt styr på den slags ting, men er self. ikke sikker om det passer.
    Arghhh mon dog. Det ville være en drømmepris dog...

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Mener der i følge FM er en frikøbsklausul på ham af udenlandske klubber på omkring 5 millioner.

    Og SI Games, plejer at have meget godt styr på den slags ting, men er self. ikke sikker om det passer.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Spelmann får 3 år

    http://tipsbladet.dk/nyhed/ob-profil...isk-midterklub

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Kan i hvert tilfælde læse navnet Spelmann på deres hjemmeside

    http://www.genclerbirligi.org.tr

    http://www.genclerbirligi.org.tr/ilk...lmann-ve-hopf/

    Leave a comment:

Working...
X