Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Spelmann med løbesko fra mandag

    http://www.fyens.dk/sport/OB-Spelman...rtikel/2638940

    Comment


      #47
      Lidt fra Spelmann

      http://www.fyens.dk/sport/OBs-Spelma...rtikel/2669323

      Comment


        #48
        Spelmann vil gerne videre til sommer

        http://www.bold.dk/nyt/spelmann-droemmer-om-udlandet

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Spelmann vil gerne videre til sommer

          http://www.bold.dk/nyt/spelmann-droemmer-om-udlandet
          Han skal vel håbe på noget bundhold i Holland, eller Sverige eller Norge. Jeg kan ikke rigtigt se ham gøre sig andre steder. Eller måske et helt langt ude skifte til USA, Kina, Thailand eller sådan noget. Jeg håber dog han bliver kontrakten ud. Der er nok spillere, der ser ud til at forlade os til sommer.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Han skal vel håbe på noget bundhold i Holland, eller Sverige eller Norge. Jeg kan ikke rigtigt se ham gøre sig andre steder. Eller måske et helt langt ude skifte til USA, Kina, Thailand eller sådan noget. Jeg håber dog han bliver kontrakten ud. Der er nok spillere, der ser ud til at forlade os til sommer.
            Har det på samme måde. Han er nok ikke mere end 1,5-2 mill værd..
            og så kan det simpelthen ikke betale sig at sælge ham.

            Comment


              #51
              Lidt mere her

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-mod-udlandet

              Comment


                #52
                Specielt dette her

                - Der kommer til at ske rigtig meget, og nu må vi se, om jeg skal være med. Jeg har fuldt fokus på de næste kampe, og det er jo det, der afgør, om jeg kommer af sted, men mine agenter arbejder på deres ting, og Jesper Hansen (sportdirektør i OB, red.) kender også til min situation. Vi må se, hvad der sker. Den eneste måde, jeg kan komme af sted på, er, at jeg præsterer på grønsværen, siger Martin Spelmann.


                Der kommer til at ske rigtig meget?? Hvad betyder det?
                er det trænerskiftet eller mener han han at OB skal ud og investere?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Han skal vel håbe på noget bundhold i Holland, eller Sverige eller Norge. Jeg kan ikke rigtigt se ham gøre sig andre steder. Eller måske et helt langt ude skifte til USA, Kina, Thailand eller sådan noget. Jeg håber dog han bliver kontrakten ud. Der er nok spillere, der ser ud til at forlade os til sommer.
                  Situationen med Spelmann er meget lig den vi havde med HHA for nogle år siden.

                  Han er ikke et teknisk vidunder og har bestemt ikke sine styrker i opspillet (vi er oftest bedst tjent med, at han ikke modtager bolden på vores banehalvdel). Derfor mener jeg også klart han er bedst på den position han spillede i går. Han bliver som regel bedre jo mere frihed han får.

                  På et hold så ustabilt som vores, hvor opspillet og organisationen ofte hænger dårligt sammen, er han kolossalt vigtig. I mange dårlige kampe har man haft indtrykket af, at han alene var årsagen til, at holdet ikke faldt helt sammen og tabte med mange mål.

                  Som med HHA afhænger hvor godt han passer ind af hvordan man gerne vil spille. Hvis vi stadig gerne spillet teknisk poleret fodbold med dominans af boldbesiddelsen (og det mener jeg bestemt ikke vi nødvendigvis skal) mener jeg ikke vi på sigt kan spille med en spiller som Spelmann i den rolle. De tre centrale spillere på midtbanen/angrebet skal ganske enkelt være mere boldfaste end han er.

                  Hvis man sælger ham skal man dog være meget dygtig og omhyggelig når afløseren skal findes. Hvis ikke en kompetent afløser findes frygter jeg, at vi hurtigt, i de efterfølgende kampe, får at se hvor vigtig hans store arbejdsindsats og -raseri centralt på banen faktisk er for os (præcis som vi i mine øjne gjorde efter HHA's afgang).

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Specielt dette her

                    - Der kommer til at ske rigtig meget, og nu må vi se, om jeg skal være med. Jeg har fuldt fokus på de næste kampe, og det er jo det, der afgør, om jeg kommer af sted, men mine agenter arbejder på deres ting, og Jesper Hansen (sportdirektør i OB, red.) kender også til min situation. Vi må se, hvad der sker. Den eneste måde, jeg kan komme af sted på, er, at jeg præsterer på grønsværen, siger Martin Spelmann.


                    Der kommer til at ske rigtig meget?? Hvad betyder det?
                    er det trænerskiftet eller mener han han at OB skal ud og investere?
                    Mon ikke bare han taler af erfaring? - og kigger på ny træner(e), en del kontraktudløb og flere spillere der i noget tid har snakket om, at de gerne vil videre. Hvis man lægger de faktorer sammen skal man ikke være Einstein for at regne ud, at der kommer til at ske en hel del til sommer.

                    Tvivler på, at spillerne i truppen på den måde får besked om evt. planer for at investere meget til sommer.
                    Last edited by Agbre; 13-04-2015, 10:19.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Spelmann vil gerne videre til sommer

                      http://www.bold.dk/nyt/spelmann-droemmer-om-udlandet
                      Har vi ikke hørt den sang før , hvorefter han måtte " nøjes " med OB ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Mon ikke bare han taler af erfaring? - og kigger på ny træner(e), en del kontraktudløb og flere spillere der i noget tid har snakket om, at de gerne vil videre. Hvis man lægger de faktorer sammen skal man ikke være Einstein for at regne ud, at der kommer til at ske en hel del til sommer.

                        Tvivler på, at spillerne i truppen på den måde får besked om evt. planer for at investere meget til sommer.
                        Selvfølgelig kommer der til at ske meget. Det ved jeg. Uden at være Einstein..
                        men det lød lidt i mine øre som: jeg ved ikke om der er plads til mig når Kent kommer..
                        og hvis det var det så kommer spørgsmålet: er det pga KN og hans spillesystem eller fordi at han ved der vil blive købt kraftigt ind på hans plads..

                        kan også bare være at jeg ligger alt for meget i hans ord Og bare leder efter ordene : store investeringer i truppen

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Har vi ikke hørt den sang før , hvorefter han måtte " nøjes " med OB ?
                          Jo.. Men han kunne jo passende score en 6-8 mål i de sidste kampe og ændre lidt på dette..

                          Comment


                            #58
                            Jo vi har hørt den samme sang. Med lidt kasser de sidste kampe kan vi håbe der er en norsk klub der lægger en god skilling. Jeg ser ham ikke syd for Danmark, når Ruud, Søren Christensen og Ankersen må nøjes med Norge og Sverige så må Spelmann også. Jeg håber dog vi beholder ham. Jeg ser en god anfører i ham, når Kent kommer

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Jo vi har hørt den samme sang. Med lidt kasser de sidste kampe kan vi håbe der er en norsk klub der lægger en god skilling. Jeg ser ham ikke syd for Danmark, når Ruud, Søren Christensen og Ankersen må nøjes med Norge og Sverige så må Spelmann også. Jeg håber dog vi beholder ham. Jeg ser en god anfører i ham, når Kent kommer
                              Jeg kunne nu godt se ham både sydpå og vestpå. Fx. i en Bundesligaklub i nederste halvdel eller en klub i 2. Bundesliga - eller i en Championship/League One klub i England.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #60
                                Hvem skal være afløser? Ser umiddelbart ingen i suppen lige nu der minder om spellman

                                Comment

                                Working...
                                X