Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Så meget kreativitet kommer Schoop altså heller ikke med ... det er mere til siden og helst til Falk eller bagud når han har bolden ..
    Helt enig.
    Manden laver sjældent en offensiv stikning eller tager offensive løb.
    Han er ikke målfarlig og kan ikke skyde hårdt. Han takler sjældent og går aldrig i duelspil når der kommer høje bolde...

    han er ubruglig og må gerne sælges

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Helt enig.
      Manden laver sjældent en offensiv stikning eller tager offensive løb.
      Han er ikke målfarlig og kan ikke skyde hårdt. Han takler sjældent og går aldrig i duelspil når der kommer høje bolde...

      han er ubruglig og må gerne sælges
      Det er sjovt så forskelligt man kan se den samme spiller... ,o)

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Det er sjovt så forskelligt man kan se den samme spiller... ,o)
        Ja det er det .

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Nja... Uden Schoop på midtbanen er det svært at se hvor kreativiteten og det uventede skal komme fra... Men ja, hellere Spelmann på midten end O'Brien...
          ser ikke på nogen som helst måde Schoop som kreativ nærmere som en der flår tempoet ud af spillet
          ud med Schoop og ind med Acer

          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

          Comment


            #20
            Helt enig. Schoop og Conor må gerne smutte. Azer, Ari, Spelmann og Dessler burde være nok. Glæder mig til at se Azer igen!

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Helt enig.
              Manden laver sjældent en offensiv stikning eller tager offensive løb.
              Han er ikke målfarlig og kan ikke skyde hårdt. Han takler sjældent og går aldrig i duelspil når der kommer høje bolde...

              han er ubruglig og må gerne sælges

              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Helt enig.
                Manden laver sjældent en offensiv stikning eller tager offensive løb.
                Han er ikke målfarlig og kan ikke skyde hårdt. Han takler sjældent og går aldrig i duelspil når der kommer høje bolde...

                han er ubruglig og må gerne sælges
                Så så hvor blev posetiviteten af ? ;-)

                Men jeg er aldeles enig Schoop er en habil 1. div spiller .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Så så hvor blev posetiviteten af ? ;-)

                  Men jeg er aldeles enig Schoop er en habil 1. div spiller .
                  Touche

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                    ser ikke på nogen som helst måde Schoop som kreativ nærmere som en der flår tempoet ud af spillet
                    ud med Schoop og ind med Acer

                    Han tager tempoet ud af spillet på en kreativ måde... og så er det jo ikke engang løgn, han er i hvert fald god til at snurre rundt...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Han tager tempoet ud af spillet på en kreativ måde... og så er det jo ikke engang løgn, han er i hvert fald god til at snurre rundt...
                      Hørt

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Han tager tempoet ud af spillet på en kreativ måde... og så er det jo ikke engang løgn, han er i hvert fald god til at snurre rundt...
                        mon ikke det bedste salg så ville være til et omrejsende tivoli. for han er jo nok mere værd som snurretop
                        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Jeg indrømmer gerne at jeg godt kan lide Schoop, og generelt synes han bliver kritiseret mere end han burde... Og at jeg synes hans blik for spillet og fremadrettede stikninger er bedre end de andre vi har til pladsen... Når det er sagt, har han bestemt også mangler, men imo opvejes disse af hans forcer. Azer SER dog bestemt også interessant ud, og jeg glæder mig til han er skadesfri igen...
                          Schoop har et godt blik for spillet - i mine øjne det bedste på vores hold. Han er god til at slå de dybe stikninger og lange skift på de rigtige tidspunkter. Hvis man går de seneste sæsoners kampe igennem tror jeg man vil se, at han er 3. sidste fod på rigtig mange chancer og scoringer.

                          Problemet er så, at han er under middel i stort set alle andre aspekter af spillet. Han er ikke hurtig, han er ikke nærkampsstærk og han er ikke målfarlig (hverken hvad angår langskud eller indløb i feltet).

                          Derfor har han brug for de rigtige forudsætninger for at hans styrker kan komme til udtryk. Mener han har brug for i hvert fald en (og gerne to) angribere foran sig, der har farten og timingen til at løbe dybt. Det har vi bare ikke med Bodul og Spelmann. Modstanderne kan med alt for stor ro gå højt op på os. Det gør pladsen mindre og giver en masse nærkampe - og så er det, at Schoop ikke er meget værd.

                          Jeg kan rigtig godt lide Schoop som type. Netop fordi han er så opportunistisk i sit spil når han for alvor får muligheden for det. Så jeg er ikke blandt dem der bare gerne vil af med ham, men med vores nuværende offensiv ville jeg nok også bænke ham og i stedet give chancen til O'Brien eller Desler - eller Azer når han er klar.
                          Last edited by Agbre; 28-07-2014, 23:19.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Schoop har et godt blik for spillet - i mine øjne det bedste på vores hold. Han er god til at slå de dybe stikninger og lange skift på de rigtige tidspunkter. Hvis man går de seneste sæsoners kampe igennem tror jeg man vil se, at han er 3. sidste fod på rigtig mange chancer og scoringer.

                            Problemet er så, at han er under middel i stort set alle andre aspekter af spillet. Han er ikke hurtig, han er ikke nærkampsstærk og han er ikke målfarlig (hverken hvad angår langskud eller indløb i feltet).

                            Derfor har han brug for de rigtige forudsætninger for at hans styrker kan komme til udtryk. Mener han har brug for i hvert fald en (og gerne to) angribere foran sig, der har farten og timingen til at løbe dybt. Det har vi bare ikke med Bodul og Spelmann. Modstanderne kan med alt for stor ro gå højt op på os. Det gør pladsen mindre og giver en masse nærkampe - og så er det, at Schoop stort set ikke er en døjt værd.

                            Jeg kan rigtig godt lide Schoop som type. Netop fordi han er så opportunistisk i sit spil når han for alvor får muligheden for det. Så jeg er ikke blandt dem der bare gerne vil af med ham, men med vores nuværende offensiv ville jeg nok også bænke ham og i stedet give chancen til O'Brien eller Desler - eller Azer når han er klar.
                            Skal da ikke være nogen hemmelighed at jeg gerne ser ham bænket / solgt.

                            Nu du pointere han har blik for spillet er jeg nød til at spørge :

                            hvorfor var det så han 3 - 4 gange undlod at spille den ud i højre side hvor diarra stod helt fri (kampen mod Hobro), ved så godt der er nogle der ikke har fidus til diarras offensive spil. men er dog overbevist om at hvis diarra havde fået den 1-2 gange ville det have tvunget Hobro til at dække mere bredt op, det var jo for dem så tydeligt at der kun blev spillet over 1 fløj.

                            så enten har han ikke det store overblik eller også har han en form for issue med diarra som ikke bør tages med på banen
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Schoop har et godt blik for spillet - i mine øjne det bedste på vores hold. Han er god til at slå de dybe stikninger og lange skift på de rigtige tidspunkter. Hvis man går de seneste sæsoners kampe igennem tror jeg man vil se, at han er 3. sidste fod på rigtig mange chancer og scoringer.

                              Problemet er så, at han er under middel i stort set alle andre aspekter af spillet. Han er ikke hurtig, han er ikke nærkampsstærk og han er ikke målfarlig (hverken hvad angår langskud eller indløb i feltet).

                              Derfor har han brug for de rigtige forudsætninger for at hans styrker kan komme til udtryk. Mener han har brug for i hvert fald en (og gerne to) angribere foran sig, der har farten og timingen til at løbe dybt. Det har vi bare ikke med Bodul og Spelmann. Modstanderne kan med alt for stor ro gå højt op på os. Det gør pladsen mindre og giver en masse nærkampe - og så er det, at Schoop ikke er meget værd.

                              Jeg kan rigtig godt lide Schoop som type. Netop fordi han er så opportunistisk i sit spil når han for alvor får muligheden for det. Så jeg er ikke blandt dem der bare gerne vil af med ham, men med vores nuværende offensiv ville jeg nok også bænke ham og i stedet give chancen til O'Brien eller Desler - eller Azer når han er klar.
                              Jeg ser Schoop helt på samme måde: Han er vores eneste reelle playmaker. Det nytter altså ikke kun at have 11 slagsbrødre, der kan løbe solen sort - der skal også være boldintelligente folk. Hvis altså holdet fungerer; hvilket det slet ikke gør pt.

                              Comment


                                #30
                                http://www.bold.dk/nyt/spelmann-tviv...l-randers-kamp

                                Comment

                                Working...
                                X